آخرین خبر از وضعیت مذاکرات باشگاه استقلال با امیر قلعه‌نویی/ سردار چه برنامه‌ای برای ژنرال دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 به احتمال بسیار زیاد اگر استقلالی‌ها نتوانند سرمربی خارجی بیاورند به‌دنبال سرمربی کردن جواد نکونام خواهند رفت و مرد موفق فولاد خوزستان را به تیم اسبق خود باز می‌گردانند تا این بار جواد با وظیفه‌ای جدید وارد استقلال شود.

باشگاه استقلال این روزها درگیر یک چالش جدی شده و پس از رفتن فرهاد مجیدی به طور ویژه دنبال آن است در اولین فرصت ممکن سرمربی جدیدش را انتخاب کند و پس از آن حضور فعال در فصل نقل و انتقالات داشته باشد چون نمی‌خواهد در این رابطه قافیه را به پرسپولیس واگذار کند.

این‌طور که مقامات باشگاه استقلال می‌گویند اولویت اول آنها برای نیمکت این تیم در فصل آینده استفاده از سرمربیان خارجی است و اسم‌هایی همچون استراماچونی و لوچسکو، سرمربی رومانیایی اسبق الهلال هم مطرح شده اما آنها بخوبی می‌دانند اگر شرایط برای همکاری با مردان خارجی فراهم نشود باید از بازار داخلی، سکانداری جدید انتخاب کنند و به همین دلیل شایعاتی نیز پیرامون استفاده از سرمربیان ایرانی به گوش می‌رسد.

یکی از اسامی که طی روزهای اخیر مطرح شده، امیر قلعه‌نویی است. مردی که فعلاً سرمربی گل‌گهر سیرجان تلقی می‌شود اما سابقه هدایت استقلال را نیز در کارنامه خود دارد.

البته یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفت‌وگوی خصوصی به همکارمان پیرامون این شایعه گفت: «آقای قلعه‌نویی برای ما احترام زیادی دارد چون یکی از اعضای خانواده استقلال است اما فعلاً استقلال به‌دنبال جذب سرمربی خارجی است و اگر هم قرار بر استفاده از گزینه‌های داخلی باشد ضمن احترام فراوان به قلعه‌نویی، ایشان در فهرست ما قرار ندارند.

به احتمال بسیار زیاد اگر استقلالی‌ها نتوانند سرمربی خارجی بیاورند به‌دنبال سرمربی کردن جواد نکونام خواهند رفت و مرد موفق فولاد خوزستان را به تیم اسبق خود باز می‌گردانند تا این بار جواد با وظیفه‌ای جدید وارد استقلال شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید استقلالی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    استراماچونی اول به سبک او بدون باخت قهرمان شدیم در ضمن شک نکنید کسی که بهترین هودار جهان رو به پول امارتی فروخت شک نکنید هفته چهارم مجیدی اخراج میشه با 4 باخت پشت سر هم تا تو باشی انقدر به بهترین هودار جهان پشت نکنی این سومین مرتبه هست که مجیدی دست استقلال رو تو پوس گردو گذاشت این خط این نشان مجیدی 5 هفته اول اخراج میشه در ضمن اینجا هودار بود تو استقلال هم دستیار او بود که استقلال بدون باخت قهرمان شد فقط هودار فقط تیم استقلال
    • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      مجیدی حق برگشت ندارن بزارید بره ایشان دلش اماراته و هرگز استقلال گزینه اولش نبوده اول امارات اگرنشد استقلال حالا برای همیشه برو ما سه فصل به پای تو صبر کردیم تو نتونستی تا قهرمان شدیم وریدی برو من میدانم فرهاد قطعا نیم فصل اخراج میشه و میاد حواشی برا استقلال درست کردن
  • ... IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    مجیدی یک قهرمانی به تاریخ باشکاه اضافه کرد وقتش بود که بره . در اینده برمیگرده برای سومین قهرمانی اسیا میجنگیم
  • یه ایرانی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    نه تو رو خدا بذارینش تو لیست! اصلا روتون شد اسمشو بیارید؟!!!
  • خادم IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    امیر تنها کسی بود که در دسته سه هم استقلال را تنها نگذاشت. مرفاوی و زرینچه پول تیم کشاورز را ترجیح دادند.
  • هوادار IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    فقط استرا و قهرمانی اسیا
  • شاهرخ IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    نکونام انتخاب شده. هیچ مربی درست حسابی ایران نمیاد. مگه در آستانه جام جهانی برای تیم ملی تونستیم مربی خارجی درست حسابی بیاریم؟
  • حسین IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    بازم به عنوان یه استقلالی میگم اصلا فرهاد لیاقت استقلال نداره فقط از این تیم وهواداران به عنوان سکوی پرتاب استفاده میکنه چند ماه دیگه اخراج میشه پولشه میگیره باز دوربر تیم پیداش میشه شک نکنید شاید بعضیا این حرف رو قبول نکنن ولی تجربه وگذر زمان خواهد گفت
  • تاج IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    ما چه جور آدم هایی هستیم .طرف تیم را قهرمان کرده انواع رکورد ها را زده ،بمونه چکار کنه با این همه دشمنی که داره ،عوض تشکر طلبکارش شدیم .انگار خودمون بودیم غیرازین عمل میکردیم .شاه فرهاد ممنون بابت فصل رویایی خدا به همراهت
  • محمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    سلام به نظر من استقلال باید دیگه دور افرادی مثل مجیدی را خط بزنه درسته هر کسی باید به فکر آینده و پول هم باشه ولی نه تا این حد حداقل ش یک فصل دیگر می ماند با تیم همه چیز هم پول نمیشه شک نکنید اگه بخواد مثل این روش که استقلال را قهرمان کرد اونجا بازی کند نهایتا تا نیم فصل بیشتر تو لیگ امارات مربی گری نخواهد کرد البته که بودجه تیم های اماراتی اصلا قابل قیاس نیست و زیر ساخت و امکانات آنها واقعا ی چیز دیگه است
  • ستار GB ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    شماها لیاقت امیرخان رو ندارید . استقلال با امیر خان به راحتی در آسیا و ایران قهرمان خواهد شد . حیف شماها که مدیران استقلال شدید . شرم بر شما که ریشه استقلال تو گزینه هاتون نیست . خوب نگاه کنید ببینید امیر خان امسال گل گهر رو چیکار می کنه . کاری می کنه تو نیم فصل اول با چندین امتیاز قهرمان بشه . خوشبحال گلگهر که امیر خان رو داره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی