نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
فشارهای پشت پرده باعث جدایی مجیدی شد/ بغض فرهاد گواه همه چیز بود
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت باشگاه فولاد گفت: در حال حاضر بهترین گزینه برای فولاد خود نکونام است و مسئولان باشگاه باید عزم خود را جزم کنند تا نکونام را حفظ کنند.

افشین حاجی پور درباره نامشخص بودن ادامه همکاری باشگاه فولاد و جواد نکونام، اظهارکرد: در ابتدا باید ببینیم قرارداد آقای نکونام چند فصل بوده است و اگر قرارداد دارد که جای نگرانی نیست، در غیر این صورت مرسوم است که باشگاه‌ها برای تمدید قرارداد با بازیکن و مربی عملکرد فصل قبل آن را بررسی می‌کنند که عملکرد خوب نکونام در فصلی که گذشت مشخص است و مطمئنا هم باشگاه فولاد و هم باشگاه‌های دیگر خواهان چنین سرمربی هستند.

وی ادامه داد: تا جایی که همه مطلع هستیم، جواد نکونام با وجود آقای آجرلو در راس مدیریت باشگاه استقلال یکی از گزینه‌های هدایت این تیم است اما خود نکونام هم عنوان کرده که همه جوره از شرایط فولاد رضایت دارد و از سویی باتوجه به این‌که نکونام در این تیم نتیجه گرفته است باشگاه فولاد با آگاهی از این‌که نکونام چندین پیشنهاد دارد باید بتواند او را حفظ کند تا هواداران از نگرانی خارج شوند.

پیشکسوت باشگاه فولاد گفت: در حال حاضر باشگاه با هر بازیکنی هم بخواهد وارد مذاکره شود، آن بازیکن ابتدا می‌خواهد بداند سرمربی چه کسی است و بر این اساس اگر فولاد هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی خود را مشخص کند، راحت‌تر می‌تواند تیم ببندد و خود را برای فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. فولاد با زود بسته شدن و جذب نفرات مدنظر سرمربی، توانایی و پتانسیل قهرمان شدن در لیگ برتر را دارد.

حاجی‌پور افزود: در حال حاضر بهترین گزینه برای فولاد خود نکونام است. در ایران گزینه داریم ولی باید فردی سرمربی فولاد شود که بهتر از نکونام باشد و باید دید این چنین گزینه‌ای بین گزینه‌های ایرانی است. فولاد باید عزم خود را جزم کند تا نکونام را حفظ کند و به نظرم دیگر گزینه‌های داخلی دردی از فولاد دوا نمی‌کند. باشگاه اگر با نکونام همکاری نکند مجبور می‌شود سرمربی خارجی بیاورد که در این شرایط فرصت‌سوزی می‌شود و زمان از دست می‌رود.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: فولاد برای نکونام نقطه شروع بسیار خوبی بود و به نظرم باتوجه به این‌که گزینه استقلال هم است، اگر به این تیم نرود امکان ندارد که فولا را ترک کند. البته فرهاد مجیدی هم با استقلال قرارداد سه ساله داشت اما وقتی سرمربی احساس امنیت نکند می رود و باشگاه‌ها هم به جای فراهم کردن شرایط لازم برای او، خیلی راحت به سرمربی اجازه خروج می دهند و به نظرم آن سخت‌گیری‌هایی که برای بازیکن می‌شود برای سرمربی در ایران نمی‌شود.

حاجی‌پور با بیان این‌که بهترین گزینه برای جانشینی مجیدی جواد نکونام است، گفت: البته می‌دانم باشگاه فولاد شدیدا به جواد نکونام نیاز مبرم دارد و اگر این مربی در فولاد بماند می‌تواند تیمی بسازد که ادعای قهرمانی داشته باشد. البته دل نکونام هم با فولاد است.

وی درباره جدایی مجیدی از استقلال نیز خاطر نشان کرد: او فرزند استقلال است. مجیدی فصل گذشته کاری کرد کارستان که تا سال‌ها این قهرمانی و رکوردش بر سر زبان‌ها است. به اعتقاد من او بسیار دوست داشت در استقلال بماند و حتی استقلال می توانست با این مربی قهرمان آسیا شود اما به نظرم ورود افراد غیرتخصصی به فوتبال باعث شد فشارهایی از پشت پرده به فرهاد مجیدی وارد شد و او هم استقلال را رها کرد. بغض فرهاد مجیدی گواه همه چیز بود و به نظرم به جدایی ناخواسته‌اش از استقلال ربط دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: وقتی استقلال و پرسپولیس در شرایط خوبی باشند، فوتبال و لیگ برتر ما جذاب خواهد شد. اکنون پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده است اما هنوز تکلیف سرمربی استقلال مشخص نیست. این تیم، تیم اول ایران و پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و از میلیون‌ها هوادار بهره می‌برد و باید تکلیف سرمربی آن مشخص شود و همه دیدند که نیمه جشنی که به احترام حادثه متروپل گرفته شد، در کمتر از ۲۴ ساعت به هواداران تلخ و حواشی را وارد استقلال کردند. نگذاشتند بعد از ۹ سال دل هوادار خوش باشد و این ظلمی در حق هوادار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    ماهواداران استقلال آن ناراحتی که در چهره شاه فرهاد درمقابل نفت مسجدسلیمان مشاهده کردیم ومتوجه شدیم فرهاد از چیزی خیلی ناراحت است وناگهان بغضش با گريه ترکید وخوب شد از نظر روانی تخلیه شد مطمئن باشید که شاه فرهاد دوست نداشت برود ولی شاید پشت پرده از رده های بالاتر از باشگاه خبرهایی بوده چون شایعه شد گویا خود تلویزیون گفت بگو ومگوهای بین سردار آجرلو و جناب سجادی بود الله اعلم خدا کند هر چه بوده دودش به چشم هواداران مظلوم استقلال نرود ۵سال ظلمهایی پنهان‌ وآشکار شد به این هواداران دریا دل روانیست دوباره طلم شود لعنت بر سیاست که صداقت ندارد وراستی وپاکی را قبول ندارد ای کاش همه‌ سیاست بازان در بچگی وساده دلی خود می ماندند آقا یان سیاست بازی با دل نوجوان وکهنسال وپیر وجوان ناصحیح است
  • رضایاک IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    بیچاره ها ده سال برای سلامتی ورزش کردن و بابا حمید اومد یهوووووو شدن قهرمان : ))
  • سیداسحق علوی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    تا بوده همین ظلم بوده
  • کلمران زارعی IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    درود بر آقا افشین حرف حق زدی نذاشتن شاه فرهاد بمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی