نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نامه مدیر تیم قهرمان به هواداران باشگاه/ همه عاشق تیم ما شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید با هواداران و اعضای باشگاه حرف زده و از آنها تشکر کرده است.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید می‌گوید قهرمانی چهاردهم این باشگاه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، همه هواداران خوب فوتبال را عاشق سفیدهای مادریدی کرده‌است.

پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، نامه‌ای به اعضای باشگاه رئال مادرید ارسال کرده است تا از حمایت آن‌ها در طول فصل تشکر کند و قهرمانی در لیگ قهرمانان، لالیگا و سوپرجام اسپانیا را با آن‌ها جشن بگیرد.

رئیس رئال مادرید بیش از هر چیز به تحسینی که از این تیم در سراسر جهان صورت گرفته، تاکید کرده و از کار کارلو آنچلوتی و بازیکنان تمجید کرده است.

در نامه‌ای او آمده است: «می‌خواهم شادی همه ما مادریدیستاها در این زمان هیجان‌انگیز برای باشگاه را با شما به اشتراک بگذارم. چهاردهمین جام اروپایی که تیم ما در پاریس به دست آورد، یک بار دیگر به تاریخ و شکوه رئال مادرید می‌افزاید. این جام اروپایی اکنون فراموش نشدنی است و برای همیشه در قلب و خاطرات مادریدیستاها در هر گوشه از جهان خواهد ماند. اما راهی که ما برای رسیدن به آن طی کرده‌ایم نه تنها بزرگترین غرور را در هواداران مادرید برانگیخته است، بلکه باعث شده طرفداران خوب فوتبال عاشق تیم ما شوند. تیم ما در هر بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته و همت با رهبری مربی‌ای مانند کارلو آنچلوتی که علاوه بر تاریخ‌سازی با جام‌های خود، نقطه مرجعی برای ارزش‌های باشگاه ما است. بازیکنان که بسیاری از آنها پنجمین جام اروپایی خود را کسب کرده‌اند، افتخاری برای نشان و پیراهن ما هستند. رفتار مثال زدنی آن‌ها و اعتقاد آن‌ها به اینکه با این نشان هرگز تسلیم نخواهیم شد، تحسین دنیای فوتبال و ورزش را برانگیخته است. بنابراین مایلم از طرف خودم و هیئت مدیره عمیق‌ترین قدردانی خود را به شما اعلام کنم. بدون تشویق شما همه این‌ها ممکن نبود.»

پرس در حالی از اعضای دائمی باشگاه قدردانی کرده که در آغاز فصل کسی فکر نمی‌کرد این تیم قهرمان لالیگا و اروپا شود و اتحاد، کار تیمی و درخشش بازیکنان در لحظات کلیدی سبب شد رئال دو جام معتبر به دست آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی