نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شک نکنید کسانی که به  اسماعیلی‌فر حمله کردند پرسپولیسی نبودند/ بازگشت یک بازیکن پازل تیم یحیی تکمیل می‌کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره سابق تیم امید کشورمان از شکست تلخ و ۲ بریک تیم امید ایران برابر ترکمنستان حسابی غافلگیر و شوکه شده است.

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس یکی از ستاره تیم حسن حبیبی در راه صعود به المپیک ۱۹۹۲ بارسلون بود. تیمی که با خداداد عزیزی، رضا شاهرودی، افشین پیروانی، میرشاد ماجدی، رضا رضایی منش و... نتوانست درنهایت به المپیک راه پیدا کند.

داداش زاده با اشاره به شکست عجیب تیم مهدوی کیا برابر تیم امید ترکمنستان در چارچوب رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا گفت: واقعا تأسف برانگیز است. این شکست تلنگر بزرگی به فوتبال ما بود که ادعا داریم اول آسیا هستیم.

وی ادامه داد: ترکمنستان اصلا فوتبالی ندارد که بخواهد ما را شکست دهد اما آن قدر نسبت به فوتبال پایه ای خود بی توجه بوده ایم که کار به اینجا کشیده شده است. این شکست ربطی به این تیم یا مهدی مهدوی کیا ندارد و سال‌هاست فوتبال پایه‌های ما از بابت بی تفاوتی‌ها و سهل انگاری‌ها شکست خورده است. سال‌هاست ما از صعود به المپیک باز می‌مانیم و هر ۴ سال یک بار می‌خواهیم ریشه یابی کنیم که دلیل چه بوده است. متأسفانه این ریشه یابی‌ها بی فایده است و تاکنون مدیرعامل یا رئیس فدراسیونی نیامده است که به فوتبال پایه واقعا اهمیت بدهد. بنابراین تا زمانی که مدیران نتیجه گرا درفوتبال ما باشند در همچنان روی همین پاسنه خواهد چرخید.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص خریدهای جدید این تیم اظهار داشت: علیرضا بیرانوند نیازی به تعریف و تمجید ندارد. او یک گلر با تجربه و ملی پوش است که در این سال‌ها توانایی خود را چه در تیم ملی و چه پرسپولیس نشان داده است. مرتضی پورعلی گنجی نیز چنین شرایطی دارد و با توجه به اینکه به تازگی عمل جراحی رباط صلیبی انجام داده باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

داداش زاده همچنین افزود: من شنیدم پس از مطرح شدن مذاکرات جدی پرسپولیس با دانیال اسماعیلی فر، برخی‌ها به پیج شخصی او و همسرش حمله کرده اند. من شکی ندارم کسانی که این کار را انجام داده اند اصلا پرسپولیسی نبوده و نیستند. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست و فوتبالیست خوبی است که خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او باید مطمئن باشد که با حضور درپرسپولیس مورد استقبال هواداران پرشمار این تیم قرار خواهد گرفت و نباید نگران چیزی باشد.

وی در مورد احتمال بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس خاطرنشان کرد: با بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس پازل تیم برای فصل آینده تکمیل خواهد شد اما با توجه به مشکلات اقتصادی موجود شاید او تمایل داشته باشد در امارات بماند. درصورتی که باشگاه الاهلی نوراللهی را نخواهد او برمی‌گردد و معتقدم می‌تواند دوباره در خط میانی پرسپولیس خوش بدرخشد.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم در فصل آینده نیز گفت: فصل نقل و انتقالات بسیار مهم است و تیمی که بتواند در نقل و انتقالات موفق تر ظاهر شود می‌تواند از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار باشد. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات شروع نسبتا خوبی داشت و البته هنوز اول کار است. آقای درویش باید طبق لیست سرمربی پرسپولیس بهترین نفرات و ستاره‌ها را برای این تیم بخرد. به نظرم این تیم در تمام خطوط نیاز به ترمیم و بازیکن بزرگ دارد. امیدوارم پرسپولیس با جذب بهترین و شایسته ترین نفرات در فصل نقل و انتقالات بتواند جبران مافات کرده و فصل آینده قهرمانی را از آن خود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    آقای داداش زاده درست میفرمایند،اما اینکه سر خودمونو گرم کنیم که نور برگردد اشتباست او بر نخواهد گشت از طرفی باید به شدت به فکر جذب صادقی باشیم تا به تکمیل این پازل نزدیک بشویم
  • حرف حق IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    اقای داداش زاده یه کم خجالت....چطوروقتی ماهوادارها توسرما وگرما ونداری وبدبختی وفلاکت باجیب خالی وهزاران مشکل مالی وبیکاری میایم بازیهارومیبینیم وازتیم طرفداری میکنیم صددرصد هوادارواقعی هستیم ولی زمانی که درموردیه خرید نظرمیدیم میشیم اونی که تو وامثال تومیگید اگه واقعاتیم مال هواداراست پس حق دارن نظرشون رونسبت به همه ارکان تیم بدن...وبه تووامثال توکه حرمت هوادارروندارید اصلا ربطی نداره تشماها اگه بازی کردید پولتون روگرفتید حتی اگه شده باشکایت اماهوادار پول که نمیگیره هیچ ازجیبش ووقتش وکارش هم خرج میکنه پس خواهشا ……..
    • 15ساله IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      من هوادار 14-15ساله! که از دهه 60تا حالا هوادار پرسپولیسم فکر می کنم اگر آمدن اسماعیلی فر به قیمت رفتن رضاییان باشه به مفت گرونه با این کادر هر بازیکنی خراب میشه اولین بازی‌های همین رامین بعد از برگشتن رو با آخرین بازیهاش مقایسه کنید تا متوجه فاجعه بدنسازی و مربی گری بشید
  • اس اس IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    تواگه یه ذره شجاعت ومردونگی تووجودت بود میگفتی که مهدوی کیا مقصره واصلا اینکاره نیست ....لزوما هربازیکن بزرگی نمیتونه مربی باشه
  • شاهرخ IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    اگه هوادار دانیال را نمیخواد چون معتقده رامین رضاییان خیلی از اون بهتره
  • Farid US ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    Chera taejoub kardid? Man bazy iran ba Iraq ra ke didam midanestan in team mishgele fany darad
  • تنها IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    بنده میخواهم به آن آقایی که‌ به‌ آقای داداش زاده توهين میکنه بگم که‌ ادب داشته باش واین را هم بدان که پرسپولیس کبیر به هواداری که به خودش اجازه میده بکاری که‌ به‌ آن‌ مربوط نمیشه دخالت کنه وبفکر تیم نباشه احتیاج نداره وبقول آقای داداش زاده پرسپولیسی نیست وبا این کارش به تیم ضربه میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی