نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ماجرای جدید مهاجم تیم ملی ایران در قطر/ شوت بزن؛ پاس بده؛ دریبل بزن...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان دراگان اسکوچیچ که این روزها در کشور قطر اردو زده‌اند تمرینات خود را هر روز ادامه می دهند.

تیم ملی فوتبال ایران که اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در جام جهانی قطر در این کشور برپا کرده، در یکی از ۴۱ کمپ تمرینی رسمی جام جهانی حضور دارد.

دو روز نخست تمرین تیم ملی ایران در کمپ باشگاه السد انجام شد و هم اکنون کمپ تمرینی الارسال ۲ که در اختیار ملی‌پوشان ایران قرار دارد.

در این چند جلسه ای که گذشت، اسکوچیچ برای مهاجمان تمرینات اختصاصی در نظر گرفته است. سردار آزمون، این روزها شوت به دروازه، پیدا کردن وینگرها و مهاجم دیگر تیم ملی در فضاهای خالی و پاس به آنها را تمرین می کند.

بازیکنی که در لورکوزن، بهترین شرایط تمرینی و اردویی را تجربه کرده و حالا باید ببینیم پس از اردوی قطر، چقدر از نظر فنی ارتقا پیدا می کند.

ماجرای جدید مهاجم تیم ملی در قطر/ شوت بزن؛ پاس بده؛ دریبل بزن...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    اگه اسکوچیچ‌ مربی تیم ملی نشده بود مسلماً تیم ایران به اعتقاد نود درصد کارشناسان، حذف شده بود و به جام جهانی نمی‌رفت در این صورت محال بود لورکوزن بیاد مهاجمی از آسیا بگیره که تیمش در جام‌جهانی نیست و حالا ما نمی‌تونستیم به تمرینات تیم ملی کنایه بزنیم!! پس مطمئنا با تمرینات ویژه و اختصاصی اسکوچیچ برای مهاجمان، آزمون شرایط بهتری پیدا می‌کنه و در لورکوزن می‌تونه فیکس بشه
  • حسین زاده IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    درود بر کادر فنی تیم ملی ، ضمن قدردانی ، تنها راه حل صعود به مرحله بعد اضافه کردن تمرینات به روش پایپ در فوتبال هست .طرحی که در دومین همایش بین المللی علم و فوتبال تهران ارائه داده ام . با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان
  • حسین IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    بیکیفیت ترین کادر فنی چند دهه اخیر بااختلاف اسکوچیچ و نیمکتشه جام جهانی چند لول بالاتر از آسیا و لبنان و بقیه تیم هاس اخه اسکوچیچ از لحاظ فنی و تمرین دهی چه نکته ای رو قراره به طارمی و آزمون و بقیه لژیونرهایی بده که تو سطح اول اون کشورها زیر نظر بهترین کادر فنی تمرین میکنن؟!یه کره جنوبی رفت و برگشت چسبوندمون به طاق چطور بااون سبک میخوایم جلوی انگلیس و امریکا و ولز بازی کنیم؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی