نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علی مرادی: من از فدراسیون نمی‌روم/ این حرف‌ها تشویق به شورش است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: از فدراسیون نمی روم و باید به مجمع احترام بگذاریم چرا که مجمع تصمیم گیرنده است.

علی مرادی در جمع خبرنگاران در مورد اخراج سرمربی تیم ملی وزنه برداری اظهار کرد:‌ سرمربی تیم ملی چند وقتی بود که اعلام می‌کرد شرایط اردویی خوب نیست. شرایطی را اعلام می کرد و ما سعی می‌کردیم آن را اصلاح کنیم. در برخی از موارد در مورد برخی از ورزشکاران که باید باشند یا نباشند هم اظهار نظر فنی می‌کرد. به هر حال باید شرایط را عادلانه برای همه مهیا کنیم. او اظهار نظرهای خود را داشت. در نهایت هم آنطور که سرمربی اظهار می‌کرد به ورزشکاران گفته در اردو بمانند تا من رییس فدراسیون با آنها صحبت کنم اما ظاهرا ورزشکاران به حرف او هم توجهی نکرده اند. در شرایطی که سرمربی یک قداست و احترامی دارد اما ورزشکاران آنطور که خود برخواه می گوید حرف او را هم قبول نکرده اند تا با هم بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. برای اینکه خدایی نکرده حرمت او بیشتر از این خدشه دار نشود از او تشکر کردیم.

او در مورد حرف بهداد سلیمی که گفته این مشکلات به مدیریت شما مربوط است حاضرید از فدراسیون بروید؟ گفت: نه. باید به مجمع احترام بگذاریم. مجمع تصمیم گیرنده است و این حرفها تشویق به شورش است. مگر در کشور مشکلات معیشتی وجود ندارد اما مردم با صبوری تحمل می کنند. اگر اعتراض مردم تبدیل به شورش شود، به نظر من خیانت است.

وی در مورد پناهندگی ورزشکاران و اعتراض خانواده ها گفت: ما هم شاکی هستیم. مگر دفعه های قبلی فدراسیون اعزام نمی کرد. همین نفرات را در دفعات قبل هم اعزام کردیم. اینکه یک نفر شب می‌خوابد صبح تصمیم دیگری می گیرد، تصمیم خودش است و حتی خانواده‌اش هم در جریان نبوده اند. به نظر من هم تصمیم اشتباهی گرفته است. کما اینکه نفراتی هم از همین مسیرها قبلا رفته اند تعدادی از آنها افسرده شده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اکنون ۱۵ نفر ملی‌پوش قبلی را کنار گذاشته اید گفت: ما دعوت می کنیم باز، این نیست که بیرون باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    نمیدونم وقتی کسی تو کاری موفق نیست و نمیتونه به درستی انجام بده ،چه اسراری داره بگه من میتونم، خوب اگر بلد بودی که حال و روزه وزنه برداری این نبود،این فقط برای مردادی نیست اکثر مسئولین نمیتونن و بلد نیست کاری رو درست انجام بدن ولی با کمال پرروئی میگن میتونیم ،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی