نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پاسخ قاطع پرسپولیس به درخواست سپاهان بابت پروژه فروش ستاره سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیران سپاهان درخواست جالبی از پرسپولیسی‌ها در مورد وحید امیری داشتند.

پرسپولیس شروع طوفانی در نقل و انتقالات داشت و به غیر از تمدید قرارداد با مهدی ترابی، موفق شدعلیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی را با قراردادی ۳ ساله و مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی را با قراردادی ۲ ساله به خدمت بگیرد.

پرسپولیس در این فصل دستش از هر ۲ جام کوتاه ماند و نتایج خوبی نگرفت. همین موضوع باعث شده تا مدیران و کادرفنی این تیم به فکر بستن تیمی قوی بیفتند و مذاکرات خوبی هم با ستاره‌های لیگ برتر و حتی لژیونرهای ایرانی انجام دادند. یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در فصل قبل به پست مدافع چپ برمی‌گردد. جاییکه در این پست سعید آقایی و علی شجاعی حضور داشتند. این دو بازیکن بعد از پایان لیگ بیست و یکم و با اتمام قراردادشان بازیکن آزاد شدند و در بهترین حالت فقط یکی از آن‌ها در پرسپولیس ماندنی خواهد شد.

به این ترتیب یکی از اولویت‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات، گرفتن یک مدافع چپ است. گزینه اول آن‌ها امید نورافکن بازیکن ملی پوش سپاهان است. یحیی گل محمدی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و سال گذشته هم برای جذب نورافکن اقدام کرد ولی نتیجه در بر نداشت. امید یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و گرفتن رضایتنامه از سپاهان آن هم برای پرسپولیس کار بسیار سختی خواهد بود.

دیگر گزینه پرسپولیس برای این پست میلاد محمدی است. بازیکنی که در سال‌های اخیر همواره در تیم ملی حضور داشته و سابقه بازی در جام جهانی را هم در کارنامه دارد. میلاد که عضو تیم آ ا ک آتن یونان است، دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و او هم برای جدا شدن باید از باشگاهش رضایتنامه بگیرد. محمدی در این فصل خیلی در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفته و شاید همین موضوع او را در سال منتهی به جام جهانی ترغیب کند تا به فوتبال ایران برگردد و پرسپولیسی شود.

پاسخ قاطع پرسپولیس به درخواست سپاهان بابت پروژه فروش ستاره سرخ ها

گزینه دیگر پرسپولیس که البته عجیب‌ترین آن‌ها هم به شمار می‌رود، میلاد زکی‌پور مدافع چپ فعلی گل گهر است. این بازیکن که چند سال در استقلال حضور داشت، گزینه مورد پسند هواداران پرسپولیس نیست ولی یحیی گل محمدی اصرار زیادی به جذب این بازیکن دارد.

باشگاه پرسپولیس که مخالفت هواداران را در جذب زکی‌پور دید، بار دیگر برای جذب نورافکن اقدام کرد و البته با درخواست جالب سپاهانی‌ها مواجه شد. مدیران سپاهان به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند، در صورتی حاضر به دادن رضایتنامه نورافکن به پرسپولیس خواهند شد که آن‌ها وحید امیری را وارد معامله کنند و وحید با نورافکن معاوضه شود. اتفاقی که به سرعت با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شد و آن‌ها اعلام کردند، ستاره با اخلاق تیمشان اصلا فروشی نیست.

وحید ۲ فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد و یحیی گل محمدی هم علاقه زیادی به این بازیکن دارد. به این ترتیب در حال حاضر زکی‌پور جدی ترین گزینه پرسپولیس برای پست دفاع چپ است و برخلاف میل هواداران پرسپولیس به امضای قرارداد با این تیم نزدیک است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • یه ایرانی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    اینجا دروغها معلوم میشه، امیری که سرباز بود! حالا نیست؟!
    • علی محمدی نیا۸ IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      کیسه کشها و شله ها که میگفتن امیری سربازه پس چرا حالا به او پیشنهاد داده اند مگه دیوانه اند که بازیکن سرباز بخرند
  • آتش سرخ IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    نمیدانم چه اصراریست به گرفتن این مدافع گرجَستانی آنهم به این قیمت، این بازیکن در سپاهان هم کم سوتی نداده است.
  • رضا DE ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    پرسپولیس تو تمام پستها بازیکنان عالی گرفته ولی مهمترین پستش رو ضعیف گذاشته اونم سرمربی بی اعصابشه که با همه مشکل داره از بازیکنان خودی بگیر تا داور و...هیچوقتم قبول نکرده که کوچکترین اشتباهی داشته و همیشه حق به جانبه.ببینبم این فصل با این همه ستاره دیگه چه بهونه ای داره
  • قاسم IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    با این پولی که مدافع سپاهان درخواست کرده میشه بهتر از این مدافع رو بیاریم پرسپولیس . اصلاً در حد پرسپولیس نیست
  • فاخته، پاکدشت IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    شتر در خواب بیند پنبه دانه.... چه خیال خام و باطلی...! یک بازیکن که هیچ، اگر تمام بازیکنان تیم سپاهان را هم به ارتش سرخ پرسپولیس بدهید، باز هم غیر ممکن است که دلیر مرد لُرستان، آقا وحید امیری، که بهترین، با تعصب ترین، و از همه مهمتر با اخلاق ترین بازیکن پرسپولیس می‌باشد را از دست بدهیم... وحید امیری یعنی پرسپولیس، پرسپولیس هم یعنی وحید امیری...عشق فقط یک کلام، پرسپولیسِ همه چیز تمام ♥️🅱️♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی