نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بازخوانی روزنامه خبرورزشی| سیدجلال با پرسپولیس توافق کرد، انصاری‌فرد به استقلال نزدیک‌تر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ را می‌بینید.

تیتر اصلی روزنامه خبر ورزشی در هجدهم خرداد ماه ۱۳۹۱ مربوط به توافق سیدجلال حسینی با پرسپولیس بود. سیدجلال که قراردادش با سپاهان به اتمام رسیده با رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس مذاکره کرده و با این تیم قرارداد امضا کرد تا با پیراهن سرخ به میدان برود البته گفته می‌شود که قرارداد با پرسپولیس یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود. همچنین خبرورزشی از شایعه توافق احتمالی کریم انصاری‌فرد با استقلالی‌ها خبرهایی را منتشر کرد.

فتح الله‌زاده: انصاریفرد استقلالی می شود
علی فتح الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قاطعانه از استقلالی شدن کریم انصاری‌فرد صحبت به میان آورد این در حالی بود که این مهاجم هرگز به استقلال نرفت و اتفاقا راهی پرسپولیس شد.

جباری از اردوی تیم ملی رفت
پایان همکاری مجتبی جباری با تیم ملی دیدار هجدهم خرداد ماه ۱۳۹۱ رقم خورد و او این تیم ملی را ترک کرد و کارلوس کی‌روش در این خصوص گفته بود هیچکس به اخطارهایم در مورد جباری توجه نکرد.

عنایتی: به من گفتند تو با دشمن ما مذاکره کردی
صحبت‌های رضا عنایتی در خصوص مذاکره‌اش با استقلال و حضور دوباره در این تیم یکی از خبرهای صفحه اول خبرورزشی بود و مهاجم اسبق استقلال گفته بود من برای مذاکره از پدرم هم اجازه نمی‌گیرم و به هیچکس ربطی ندارد که من با استقلالی‌ها مذاکره کرده‌ام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی