نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ارطغرول ساغلام
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه تراکتور با افزایش ۵۰ هزار دلاری رقم قرارداد ساغلام موافقت کرده است، اما هنوز دو طرف به توافق نهایی در این زمینه دست پیدا نکرده‌اند.

ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه‌ای تراکتور، پس از پایان فصل بیست‌ویکم لیگ برتر با مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری در فصل آینده به اختلاف مالی خورده است و همچنان مذاکرات دو طرف برای توافق نهایی ادامه دارد.

ساغلام که چند روز پیش ایران را ترک و برای گذراندن تعطیلات خود به ترکیه سفر کرده است، فصل آینده نیز با تراکتور قرارداد ۶۵۰ هزار دلاری داشت، اما در آخرین مذاکره با مدیران این باشگاه خواستار دریافت حداقل ۸۰۰ هزار دلار شده که این موضوع منجر به مخالفت مدیران باشگاه تبریزی شده است.

مذاکره ساغلام و مدیران تراکتور قرار است در دفتر این باشگاه در کشور ترکیه پیگیری شود تا دو طرف به توافق نهایی برسند و حتی شنیده می‌شود باشگاه تبریزی در آخرین پیشنهاد خود با پرداخت ۷۰۰ هزار دلار نیز به این مربی موافقت کرده است، اما فعلاً دو طرف به توافق نهایی دست نیافتند. در همین راستا امروز مذاکرات نهایی در ترکیه و با حضور مدیران باشگاه تراکتور و وکیل ساغلام برگزار خواهد شد.

نکته مهم در اتفاقات اخیر باشگاه تراکتور این است که در ماجرای درخواست ساغلام برای بالا رفتن رقم قراردادش، باز هم ردپای چند واسطه دیده می‌شود. کسانی که در فصل‌های گذشته نیز تأثیرات فراوانی در قراردادهای فاجعه‌بار تراکتور داشته‌اند و این بار نیز به دنبال دخالت و افزایش رقم قرارداد سرمربی ترکیه‌ای این باشگاه هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی