نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شماره پیراهن دانیال اسماعیلی فر در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خرید جدید پرسپولیس در سپاهان پیراهن شماره ۱۱ را می‌پوشید و به این شماره علاقه خاصی دارد.

از آنجایی که پیراهن شماره ۱۱ پرسپولیس متعلق به کمال کامیابی نیا هافبک با سابقه این تیم است بنابراین دانیال اسماعیلی‌فر تازه وارد باید پیراهن دیگری را برای خودش انتخاب کند.

این مدافع راست ساروی در زمان بازی در تراکتور تبریز پیراهن شماره ۸ را می‌پوشید و یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.

بنابراین اگر فصل آینده دانیال اسماعیلی‌فر را با پیراهن شماره ۸ و معروف پرسپولیس دیدید چندان تعجب نکنید! البته این به شرطی است که احمد نوراللهی از امارات به پرسپولیس باز نگردد.

ناگفته نماند فصل گذشته پیراهن شماره ۸ پرسپولیس را رضا اسدی می‌پوشید که ظاهرا برای فصل جدید یحیی گل محمدی تمایلی به حفظ او ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرعلی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    جالبه هیچ نهاد نظارتی با روزنامه یا خبرنگار در مورد خریدهای ۳۰ میلیاردی و ارقام نجومی پیروزی صحبت نمیکنه. این همه پول از کجا میاد؟؟؟
  • سلام IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    لباس پرسپولیس برای این زوار در رفته تاریخ مصرف گذشته خیلی گشاده بخدا حیف رامین بره این بیاد جاش کلی به سپاهان گند زد حالا نوبت پرسپولیسه قطعا خرید این زوار در رفته به دلیل فنی نبوده فقط خواستن از سپاهان انتقام مقانلو را بگیرن بخدا رامین صد برابر این ارزش داره رامین باید تمدید میکرد بجای این بی خاصیت از جوانان پرسپولیس یه جوان پر انگیزه می آوردن لعنت به قدم نحسش که باعث شد رامین بره هیچ مربیه عاقلی این بی خاصیت را به رامین با تعصب ترجیح نمیده فصل بعد همه میبینن که این در حد پرسپولیس نیست امیدوارم فقط نیمکت نشین محض بشه تا وقتش تمام بشه و به حق از تیم بزرگ پرسپولیس اخراج بشه رامین بهترین این بی خاصیت بدترین انتخاب ممکن یحیی مخش ایراد داره که رامین را ول کرد چسبید به این یارو پس یکدفعه کریم را هم اخراج کن برو بجاش مهدی فنونی بی خاصیت را بیار اصلا هرچی بی خاصیته بیار پرسپولیس یحیی گند زدی با اخراج رامین دل هواداران را شکستی این رسمش نیست دل بشکنی چوبش رامی خوری شایدم یحیی را چیز خورش کردن چون یحیی عاقل بود رامین باید بماند همین
  • خالد برهان IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    تاجراماراتی شمابخونید وزارت ورزش (بزن هشتگ عابی)روخوب پول میده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی