نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
 پرسپولیس ۳ گل در نقل و انتقالات زده است!/ بازیکن استقلالی شاید حالا پشیمان است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرتضی کرمانی مقدم درباره خریدهای پرسپولیس می‌گوید: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر هر سه فوتبالیست‌های تاپ و شناخته شده‌ای هستند. به نظر من پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا به حال توانسته است ۳ گل بزند.

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات شروع خوبی داشته و توانسته است ۳ بازیکن مهم را خریداری کند.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس با ابراز رضایت از خریدهای این تیم گفت: انصافا باید گفت آقای درویش مدیرعامل و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس استارت عالی و سرعتی در نقل و انتقالات زدند. با توجه به اهمیت خریدهای تابستانی خیلی زود و سریع کار را آغاز کردند و حالا همه ما پرسپولیسی‌ها به فصل آینده امیدوار شده ایم.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر هر سه فوتبالیست‌های تاپ و شناخته شده‌ای هستند. به نظر من پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا به حال توانسته است ۳ گل بزند. و همین ۳ خرید این تیم را از بقیه جلو انداخته است. وقتی شما یک یا دو خرید خوب انجام می‌دهید سایر بازیکنان بزرگ و مطرح نیز با رغبت بیشتری پای میز مذاکره با شما می‌نشینند و من احساس می‌کنم شرایط باشگاه پرسپولیس درادامه خریدهایش این چنین خواهد بود.

ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: البته کاربزرگ پرسپولیس تمدید قرارداد مهدی ترابی پیش از اتمام لیگ بود. با این اتفاق خوب سایر بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی نیز پای میز مذاکره نشستند و خدا را شکر تا به حال نیز اتفاقات خوشحال کننده ای افتاده است.

کرمانی مقدم با اشاره به خریدهای احتمالی بعدی یادآور شد: من اسامی بازیکنانی مثل سروش رفیعی، سعید صادقی و مهاجم برزیلی را شنیدم و امیدوارم این نفرات نیز به تیم اضافه شوند. پرسپولیس در فصل گذشته از کمبود بازیکن کارساز خیلی آسیب دید و هرچه بازیکن تأثیرگذار بیشتری در تیم داشته باشیم شانس موفقیت و قهرمانی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

از کرمانی مقدم در خصوص خرید میلاد زکی پور پرسیدیم که پاسخ داد: من هم یک چیزهایی شنیدم اما بهترین نفر برای پاسخ دادن به این سئوال خود یحیی گل محمدی است. زکی پور یک زمانی بازیکن استقلال بوده و کُری‌هایی خوانده که شاید جالب نبوده باشد. تک تک قهرمانی‌های پرسپولیس در سال گذشته به زحمات و تلاش کادرفنی و بازیکنان حاصل شده و هیچ کسی نمی‌تواند آن را زیر سئوال ببرد اما شاید زکی پور جوان و احساساتی آن زمان حرف‌هایی زده که الان از برزبان آوردن آن پشیمان شده باشد. اگر او واقعا از لحاظ فنی خیلی خوب و به درد بخور باشد می‌تواند با نظر یحیی گل محمدی پرسپولیسی شود. درگذشته هم بازیکنان زیادی از استقلال به پرسپولیس آمدند و موفق هم عمل کردند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس و مدیرانش باید قرارداد بازیکنان کلیدی که تمام شده را نیز تمدید کنند. بعد از مهدی ترابی حالا میلاد سرلک هم که ملی پوش است و چند بازیکن کلیدی دیگر را نباید فراموش کنیم. تمدید قرارداد مهره‌های تأثیرگذار نیز نباید از اولویت باشگاه پرسپولیس خارج شود.

کرمانی مقدم درمورد جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و محرم نویدکیا از سپاهان اصفهان نیز گفت: استقلال و سپاهان تیم‌های بزرگ و رقیبان قابل احترامی‌هستند. ما درپرسپولیس نباید توجه خود را به معطوف به این اتفاقات کنیم. این دو تیم باز هم رقیبان جدی پرسپولیس البته کنار دو تیم صنعتی فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان محسوب می‌شوند و باید بدون توجه به این مسائل با قدرت لیگ را آغاز کرد. سپاهان اصفهان و استقلال تهران مدیران با تجربه ای دارند و نباید تصور کنیم این دو تیم ضعیف شده و کار ما برای فصل آینده آسان خواهد بود. پرسپولیس در فصل آینده هم رقیبان بسیار سرسختی جلوی خود خواهد دید و باید از این جهت بسیار باهوش باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    بله باید تیمی درست کنیم که بتونیم برای اولین بار در آسیا مقام اولی را هم در کشور بیاریم و برای کشور افتخار آفرین بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی