ماموریت ویژه آجورلو به مربی استقلال/ جانشین مجیدی از ایتالیا می‌آید؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اغلب کارشناسان استقلالی و فوتبالی در فصل گذشته عامل موفقیت فرهاد مجیدی با استقلال را دستیار ایتالیایی او عنوان می‌کردند و حالا شاید همین فرد جانشین مجیدی را هم به ایران بیاورد.

گابریله پین، مربی ایتالیایی استقلال که در بهار ۱۴۰۰ و اواخر فصل بیستم لیگ برتر و به خواست فرهاد مجیدی به جمع اعضای کادر فنی استقلال اضافه شد پس از بروز مشکلاتی برای حضورش در کشورمان (به واسطه مقررات وضع شده از سوی وزارت ورزش) از شهرویو ماه سال ۱۴۰۰ به ایران آمد و کارش کنار تیم استقلال را استارت زد.

این مربی ایتالیایی ۵۹ ساله متولد شهر ویتوریو ونه‎تو در کشور ایتالیاست که سابقه بازی در باشگاه های یوونتوس، پارما، یوونتوس، لاتزیو، پارما و پیاچنزا را در کارنامه دارد و همچنین دوران مربیگری‌اش را در رده باشگاهی در تیم های پارما، فیورنتینا، گالاتاسرای، النصر امارات، والنسیا و جنوا پشت سر گذاشته است. اما مهمترین بخش مربیگری گابریله پین در سال‌های اخیر به حضور ۴ ساله (۱۴-۲۰۱۰) او در تیم ملی ایتالیا مربوط می شود. سالی که ایتالیا در جام ملتهای ۲۰۱۲ اروپا به فینال رسید و درنهایت مقابل اسپانیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. بسیاری از کارشناسان فوتبالی موفقیت ایتالیا در آن مسابقات را به حضور این مربی در کادر فنی تیم ملی ایتالیا مربوط می‌دانستند. او همچنین چندی بعد به همراه "چزاره پراندلی" در جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۱۳ نیز به فینال رسید و نایب قهرمانی آن مسابقات را تجربه کرد. البته گابریل پین همراه با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز حضور داشت اما لاجوردی پوشان ایتالیا در آن رقابت ها (در برزیل) کارنامه قابل توجهی را از خود بر جای نگذاشتند.

ماموریت ویژه آجورلو به مربی استقلال | جانشین مجیدی از ایتالیا می آید؟

در هفته ها و ماههای اخیر بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان استقلالی بخش عمده موفقیت استقلال در فصل گذشته را مرهون حضور این مربی کنار دست فرهاد مجیدی عنوان می‌کردند. فراموش نکنیم گابریله پین در اواخر اردیبهشت ماه و در مصاحبه‌ای با نشریه "گاتزتا دلو اسپورت" ایتالیا درباره شرح وظایفش در تیم استقلال صراحتاً اعلام کرد: «فرهاد مجیدی از من خواسته قبل از شروع بازی و در بین دو نیمه در رختکن با بازیکنان صحبت کنم».

همه این مسائل و اطلاعات دقیق کادر مدیریتی باشگاه استقلال از این شرایط کادر فنی باعث شد تا مدیرعامل استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی نظر مساعد گابریله پین برای ادامه همکاری با سرمربی فصل بعد باشگاه استقلال را جلب کرده و او را متقاعد کند که یک سال دیگر همراه با استقلال بماند.

اما اخبار رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که گابریله پین که این روزها با خانواده به کشورش برگشته هیچ دغدغه ای بابت ادامه حضور در باشگاه استقلال نداشته و به لحاظ مالی نیز اطمینان خاطر دارد که مشکلی از این بابت برای تمدید قرارداد با استقلال نخواهد داشت.

شایان ذکر است؛ ظرف ۴۸ ساعت اخیر شایعه سرمربیگری گابریله پین در باشگاه استقلال نیز مطرح شده بود اما ظاهراً این فرد علاقه چندانی به نفر اول بودن ندارد.

ماموریت ویژه آجورلو به مربی استقلال | جانشین مجیدی از ایتالیا می آید؟

نکته مهم در ارتباط با این موضوع این است که روابط خوب مصطفی آجورلو با گابریله پین باعث شده تا مدیرعامل استقلال از وی بخواهد در صورت امکان اگر مربی خوبی برای هدایت استقلال و جانشینی فرهاد مجیدی سراغ دارد، فرد نظرش را به باشگاه استقلال معرفی کند.

برخی گمانه‌زنی‌ها در این باره حاکی از آن است که احتمال دارد مربی بعدی استقلال با مشورت و همفکری گابریله پین و از کشور ایتالیا روی نیمکت استقلال بنشیند. شناخت پین از بازیکنان استقلال این فرصت را به مربی خارجی بعدی می دهد که برای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت این تیم سرعت عمل بیشتری در یارگیری داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی سوز IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    بهترین حالت نگهداشتن آقای پین بخاطر دانش وشناختش وآوردن یه همکار باهمفکری آقای پین
  • شمسعلی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    خدا کنه بتونه آنچلوتی رو از رئال جدا کنه و بیاره🤣🤣🤣🤣✋
  • سلام IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    آقای آجرلو تصمیم خوبیه البته انتخاب دستیار خارجی رد به پین بدید یا اگر سرمربی نمیشه انتخاب یک مربی خارجی را به عهده پین بذارید ولی یک دستیار ایرانی قوی که مورد تایید بازیکنا باشه کنارش بذارید تا داستان فکری تکرار نشه بازیکنا برای فکری بازی نمیکردن باید ستاره بوده باشه در بازیگری مثل پاشازاده منتخب جهان وتیم ملی
  • علی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    قهرمانی تاج به لطف پین بدست اومده بهتره ک هم سرمربی اول استقلال بشه💙💙💙💙💙😎😎
  • ل نگ سرخ IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    ان شالله فقط یه مربی نیاز داریم
  • ما و لاجوردی پوشان IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    بهترین و عاقلانه ترین کار مدیریت تیم و سردار آجرلو حفظ مستر پین است مطمئنا با وجود و مشاوره ایشان چه با مربی ایرانی چه مربی ایتالیایی مدنظرشان استقلال مشکلی از نظر کادر فنی نخواهد داشت
  • ما و لاجوردی پوشان IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    بهترین و عاقلانه ترین کار مدیریت تیم و سردار آجرلو حفظ مستر پین است مطمئنا با وجود و مشاوره ایشان چه با مربی ایرانی چه مربی ایتالیایی مدنظرشان استقلال مشکلی از نظر کادر فنی نخواهد داشت
  • علی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    مدیرعامل محترم باشگاه بزرگ استقلال : بهترین کار ،کمک گرفتن از پین جهت استخدام یک سرمربی ایتالیائی و مهاجم خوب ایتالیائی میباشد، این بهترین کار ممکن میباشد، باسپاس از سردار آجرلو.
  • محمود . ن IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    تشکر از مدیریت خوب سردار : آجورلو از گابریله پین که در صورت امکان اگر مربی خوبی برای هدایت استقلال و جانشینی فرهاد مجیدی سراغ دارد، فرد نظرش را به باشگاه استقلال معرفی کند.
  • باقری IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    خود پین بهترین گزینه خارجی هست و اگر خودش سرمربی باشد خیلی بهتر تمام گزینه هاست
  • مریم IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    گابریله پین موندنش واجبه برا پیشرفت استقلال حتما باید باشه .با نقاط قوت و ضعف تیم آشناست و میتونه ب سرمربی جدید خیلی کمک کنه
  • حمید قرمز پسند IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    دایی حمید تمام پولها و بودجه استقلال را تقدیم بچه لوس حکومت لنگ آسیا کرده...
  • امیر محمودی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    با سلام. فقط استراماچونی
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    البته اول سجادی بعد پین
    • 4444 IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      اول بابا مسعود اگه نشد بابا محمود اگه نشد بعد اون کلوچه فروش سازمان لیگ و بعد داورا خرید غیر اینا بقیه پول مفت دادن به بازیکنا لنگیا رو ورشکست میکنه
  • لنگ IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    به انتخاب پین همون مبلغ قرارداد امسال قهرناز برای انتخاب مربی خارجی توسط پین آقا رضا عنایتی جای صالح مصطفوی ولی آندرانیک رو هم اضافه کنید برای انگیزه به بازیکنا
  • ایکس IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    آقایون لنگی خیالتون راحت دیگه زمان بابا مسعود گذشته دیگه پشت گوشیتون دیدین قهرمانی قلابی ببینین سبک بازی استقلال از زمان استراماچونی ایتالیایی شده دفاع بتنی با خط آتش گل زن فرهاد هم اگه قهرمان شد دستیار ایتالیایی داشت پین اگه بیاد خوبه همه چیز استقلال میدانه همچنین بلای جان لنگی بی افتخار آسیا تا کور شود لنگی قهرمان قلابی که نمیتونه ببینه
  • بنیامین IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    بهترین تصمیم آقای آجرلو میتونه تمدید قرارداد با آقای پین باشه.چون شناخت کافی از بازیکنان استقلال داره و نسبت به سایر حریفان استقلال هم شناخت کافی پیدا کرده.
  • 6 IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    الان ليپي و مانچيني مترصدند با كله بيان تو كيسه. شايدم آنچلوتي اومد. كيسه رو چه ديدي!! پودر باشه بقيش حله
  • 6 IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    الان ليپي و مانچيني مترصدند با كله بيان تو كيسه. شايدم آنچلوتي اومد. كيسه رو چه ديدي!! پودر باشه بقيش حله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی