پیشنهادی که یحیی نپذیرفت/ مهاجم سابق سرخ‌ها راهی سپاهان می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم گادوین منشا پس از پایان لیگ بیست و یکم به یحیی گل محمدی پیشنهاد شد اما سرمربی پرسپولیس او را نخواست.

مهاجم مورد علاقه سرمربی پرسپولیس سجاد شهباززاده است. حالا اگر اتفاق خاصی نیفتد باید آقای گل لیگ بیست و یکم را سپاهانی دانست.

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای و با تجربه مس رفسنجان که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده، در رادار سپاهان قرار دارد و با توجه به اینکه جذب مهاجم خارجی یکی از برنامه‌های این باشگاه است، احتمال سپاهانی شدن او زیاد است. این در حالی است که باشگاه مس رفسنجان نیز صحبت‌هایی را با منشا انجام داده و قرار است او پس از تعطیلات و بازگشت به ایران در مورد تمدید قرارداد تصمیم قطعی خودش را اعلام کند.

شنیدیم یکی از دلایل اصلی مخالفت یحیی گل محمدی با بازگشت گادوین منشا به پرسپولیس این است که او اعتقاد دارد این مهاجم اهل نیجریه بیشتر گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی زده است.

دوم آن که آقای گل لیگ برتر جایی موفق می‌شود که لیدر و ستاره تیم باشد. این در حالی است که پرسپولیس ستاره‌های زیادی دارد و گادوین منشا نمی‌تواند چنین نقشی داشته باشد. از طرفی پنالتی زن اول پرسپولیس بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی یعنی مهدی ترابی است و بنابراین پنالتی‌های زیادی هم نصیب گادوین منشا نخواهد شد. برهمین اساس یحیی گل محمدی به پیشنهاد خرید گادوین منشا بلافاصله جواب منفی داد و اعلام کرد نیازی به این مهاجم ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    عقیل کعبی برادفاع بیارید جانژادمهدی
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    منشا بازیکن خوبی هست و به نظر من از شهباززاده کیفیت بیشتری داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی