نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
رضا درویش - باشگاه پرسپولیس
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برای پرداخت مطالبات باشگاه شهرخودرو با آنها توافق کردیم و جای نگرانی وجود ندارد.

رضا درویش، در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل شکایت باشگاه شهر خودرو، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا دوباره این خبر مطرح شد. قبلا استیناف در این باره رای خود را صادر کرده بود و جای نگرانی نیست.

وی افزود : قبل از این با مدیران باشگاه شهر خودرو توافق کردیم و طبق توافق هم مطالبات را واریز کردیم. امروز هم بخشی دیگر از این طلب را به حساب این باشگاه ریختیم و این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بعد از مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر، این باشگاه بمب دیگری در نقل و انتقالات دارد یا خیر؟ تاکید کرد: دنبال بمب نیستیم بلکه می‌خواهیم طبق نظر سرمربی تیم، بازیکن جذب کنیم.

وی در رابطه با جدایی ۲ عضو کادر فنی و اینکه هواداران نگران کادر فنی تیم هستند، تاکید کرد: منتظر هستیم تا سرمربی اسامی مربیان مدنظرش را بدهد تا در این باره اقدام کنیم. تا این لحظه صحبتی در این باره نشده است. پس از اینکه یحیی گل‌محمدی نظرش را در این باره بدهد در رابطه با کادرفنی نیز اقدامات را انجام خواهیم داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلام IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    آقای درویش لطفا منطقی باشید پای هر بازیکنی را به پرسپولیس بازی نکنید این شهباز زاده و نور افکن و امثال اینا در حد پرسپولیس نیستن تو سپاهان با اون همه امکانات و پاسور خوب مثل رفیعی چکار کردن سجاد کلا 5 گل زده بخدا اینا دیگه کارایی ندارن در کل در حد پرسپولیس نیستن بجای اینا چند تا بازیکن از جوانان پرسپولیس و لیگهای پایین تر بگیرید قطعا بازیکن جوان و گمنام پر انگیزه میشه و کنار بازیکنای خوب تیم پخته میشن و تا چندین سال پرسپولیس ی تیم قوی و مدعی اصلی قهرمانی میشه لطفا فقط به فکر ی فصل نباشید به فکر حداقل 5 سال بعد باشید که تا اون موقع تیم یکدست و سرحال باشه و کمبود بازیکن خوب نداشته باشه ولی با امثال شهباز زاده ی فصل هم تیم نتیجه نمی گیره به سپاهان نگاه کنید کلی بازیکن سرشناس داشت و گرفت ولی چی شد تو لیگ سوم جام حذفی هیچ تو آسیا تو همون دور گروهی حذف شد در اصل کلی هزینه کرده بود بابت بازیکنای سرشناس هدر رفت پس لطفا از سپاهان درس بگیرید و اشتباه اونا رو تکرار نکنید فقط بازیکن جوان گمنام کنار سایر بازیکنای قبلی خودمان راه حل موفقیت پرسپولیس میشود در عوض هزینه باشگاه هم بیخود هدر نمیره
  • لنگ و دیگر هیچ... IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    ما هم میدونیم دنبال بمب نیستی... وقتی هر از گاهی چند تا ترقه در میکنی و میری پنهون میشی. ترقه های لنگ معروفه
    • یه ایرانی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      همه که حاج فتل نیستن که تند و تند فتیله ی بمب و روشن کنه! بی پولیه دیگه، همه مث شما به ناکجاها وصل نیستن، پس ادعایی هم ندارن! ... همینطور خاص، پاک و دیگر هیچ ...
  • امید IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    بازیکن30/40میلیاردی میاری حتمابراشما ترقه کبریتیه
  • ........ IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    حسابی ریختا پاش کنیدبلکه سهمیه بگیرید درنبود بابا سهمیه ابرومنده براتون
  • مهری IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    شهرخودرو خودرو قیمت یک میلیاردی گلمحمدی را شش میلیارد تومان به خیک پرسپولیس انداخت که این هم از بی کفایتی انصاري فر بود ومالک نزول خور باشگاه شهرخودرو هم از این موقعیت سو استفاده کرد و شش میلیارد هم گذاشت روی آن وشد دوازده میلیارد همین نزول خور مشهدی باعث حذف تیم شهرخودرو شد وتیم سقوط کرد شد عین گله داری آب درشیر میکرد وسیل آمد وگل گله را برد حالا حال مالک نزول خور گرفته است
  • یتیم خانه بابا مسعود IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    ماهم که گفتم ترقه ولی خدایش گرون نیستن اینا دوتا جوون بخر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی