نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مازیار زارع و پژمان نوری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملوان با انتشار دل نوشته ای به قهرمانی این تیم در لیگ یک واکنش نشان داد.

مازیار زارع، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی بعد از قهرمانی با این تیم در لیگ دسته اول وصعود به لیگ برتر دل نوشته ای را منتشر کرد: «نشستن روی نیمکت ملوان که روزی بزرگان و افتخار آفرینان فوتبال بندرانزلی و در راس آن بهمن خان صالح نیا سکاندارش بوده، مسئولیت بسیار بزرگی بود. حقیقتاً پس از چندین سال ناکامی، مردم شهرم و هواداران ملوان انتظاری جز موفقیت از تیمشان نداشتند و می دانستم که فرصت زیادی برای ادای دِین به اینهمه عاشق و این خواسته به حق نداریم و این موضوع بار مسئولیت را بر روی دوشم سنگین تر می کرد. روزی نبود که در سطح شهر یا در نشست های خبری از من قول قهرمانی و صعود نخواهند، اما من همیشه انتخابم کار کردن بود به جای وعده دادن. این موفقیت و این بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران به جز با همدلی و رفاقت تمامی ارکان باشگاه و تیممان در راس آن پژمان نوری و اشکان پوررشید محقق نمی‌ شد.

دلنوشته احساسی سرمربی تیمی که مردم یک شهر را خوشحال کرد

باید تشکر کنم از همه بازیکنان و کادرفنی و عوامل تیمم که یک فصل طولانی را در کنار هم پشت سر گذاشتیم، از روز اول کار تنها چیزی که در موردش صحبت کردیم و برای آن هدف گذاری کردیم "قهرمانی" بود و امروز وقت خوشحالی است، چون برای رویاپردازی هایمان سخت کار کردیم و پا پس نکشیدیم تا در نهایت همان اتفاقی بیفتد که انتظارش را داشتیم. رفتار حرفه ای و تعهد بالای بازیکنانم به لباس ملوان و هدفی که پیش روی ما بود در تمام طول فصل و روزهای سخت، باعث می شد باورم به موفقیت هیچگاه کمرنگ نشود و این رکوردشکنی و کسب ۷۱ امتیاز در ۳۴ مسابقه ی فرسایشی نتیجه ی تلاش و ذهنیت درست آنها نسبت به موقعیتی بود که در آن حضور داشتند. و درنهایت سه شنبه شب پس از قهرمانی وقتی به خیابان های شهر آمدم صحنه هایی را دیدم که نمونه آن را هرگز جای دیگری ندیده بودم. عشق و علاقه به این لباس سپید، از کودک خردسال تا افراد سالمند، زن و مرد، در میان انبوهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی. این مردم چند ساعتی را خوشحال ترین آدمهای روی زمین بودند و این برای من بزرگترین پاداش بود. این قهرمانی مبارک تک تک هوادارانی که در هر نقطه از جهان همچنان قلبشان برای قوی سپید می تپد.

به امید تداوم این شادی ها»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج و ملوان بزرگان فوتبال ایران IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    روزی که مقابل پرسپولیس رفتی توی دروازه و اون پنالتی رو گرفتی نشون دادی که جرات و شجاعت و غیرت و تدبیرو ...... همه را با هم داری تو و پژمان واقعا کاری کردین کارستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی