نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
انتقاد مدیر پرسپولیسی از استقلال بابت نکونام/ کار حرفه‌ای توافق دو طرفه است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به انتقاد از مذاکره استقلال با جواد نکونام پرداخت.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه پس از ماجراهای انتقال جواد نکونام به استقلال آیا ماندن او در تیم فولاد خوزستان قطعی شد، اظهار داشت: بله. خودش هم اطلاعیه‌ای داد و حاشیه‌ها تمام شد. واقعاً جای تأسف دارد که برنامه‌ریزی درست و اصولی نیست. همیشه شعار می‌دهند و صحبت از برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت یا بلندمدت ورد زبان‌ها است اما در این مدت مربی‌سازی نکردیم که ضعف بزرگی است.

وی افزود: بعضاً‌ افرادی را می‌آورند که هنوز کارت‌شان را نگرفته‌اند، کلاس‌های مربوطه را نرفته‌اند و مجوز لازم را ندارند اما با فشار روی نیمکت‌ها می‌نشینند که برای فوتبال ما معضل بزرگی است. طبیعی است مربی که در مسیر فنی و حرفه‌ای حرکت می‌کند وقتی زمزمه‌اش می‌شود به سراغش می‌آیند. جواد نکونام هم جزو همان‌هاست که هر دقیقه اعلام می‌شد رفت، تمام شد و...

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در پاسخ به این سؤال که آیا در این مورد بی‌اخلاقی صورت گرفت،‌ عنوان کرد: قطعاً همین است. کار حرفه‌ای این است که دو باشگاه با هم صحبت کنند و به توافق برسند. مثل انتقال بازیکن که دو طرف به جمع‌بندی نهایی و توافق می‌رسند و در نهایت او به صورت قرضی یا دائمی به تیم دیگری می‌رود. در مورد مربی هم باید نظارت دقیق و اصولی باشد که شاهد این اتفاقات و مسائل نباشیم.

گرشاسبی در مورد اینکه آیا با سعید آقایی مذاکره‌ای صورت گرفته، گفت: بازیکن را مدیرعامل نمی‌آورد و سرمربی و کادر فنی در مورد آن صحبت می‌کنند. آن‌ها در حال مذاکره آن هم برای بازیکنانی که آزاد هستند. نکونام و مجموعه فولاد به اصول پایبند است. ما به سراغ بازیکنی که قرارداد دارد نمی‌رویم. این کار بی‌اخلاقی است. کادر فنی برای لیستی که در نظر دارد در حال مذاکره است اما هنوز اسم بازیکنی را نداده که ما کارهای نهایی را انجام بدهیم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط فدراسیون و همچنین تیم ملی که قرار است در این فیفادی فقط یک بازی با تیمی که شباهتی به حریفان ما در جام‌جهانی ندارد انجام دهد،‌گفت: قطعا شرایط ایده‌آل نیست و بحرانی است. باید طوری مدیریت شود که دچار تعلیق، کمیته انتقالی و این موارد نشویم. در شأن فوتبال و ورزش ما نیست. ما بهترین تیم را داریم و باید در جام‌جهانی آبرومندانه نتیجه بگیریم. همه بازیکنانش ستاره هستند و می‌توانیم کاری کنیم کارستان، مثل والیبال و این دور از دسترس نیست.

گرشاسبی تصریح کرد: ۹۰ درصد کار یک ورزشکار روحی و روانی است. به عنوان مثال الان کسی نیست که به طارمی بگوید در زمین چه کار کند، چطور دریبل بزند و... اگر آرامش را ایجاد کنیم و بازی تدارکاتی مدیریت شوند، مطمئنا می‌توانیم امسال در جام‌جهانی کاری کنیم کارستان.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است به جای مهرداد سراجی عضو هیأت رئیسه فدارسیون فوتبال شود، گفت:‌ خیر، تا این لحظه هیچ صحبتی نشده و کاملاً تکذیب می‌کنم تا این لحظه برنامه‌ای ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م ق IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    اخه ن اینکه یحیی از پدیده دو طرفه جدا شد هنوز بعد از 4 یا 5 سال پول پدیده رو ندادید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی