نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
۹ |
۵
سؤال استقلالی‌ها از اسکوچیچ/ این بازیکن کجاست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پایه‌ریزی گل تیم الجزایر از جناح راست تیم ملی فوتبال کشورمان باعث شد دوباره هواداران استقلال به اسکوچیچ ایراد بگیرند.

محمود احمدی-خبر ورزشی: طرفداران تیم فوتبال استقلال ثانیه‌هایی پس از به ثمر رسیدن گل تیم الجزایر حمله تازه‌ای را علیه یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقه دراگان اسکوچیچ آغاز کردند.

هواداران استقلال با اشاره به درخشش صالح حردانی، دفاع راست تیم استقلال که در نیم فصل زمستانی از تیم فولاد به جمع آبی‌پوشان تهرانی اضافه شد به نقطه ضعف تیم ملی فوتبال کشورمان در جناح راست، جایی که صادق محرمی در آن بازی می‌کند اشاره کرده و انتقادات شدیدی را نسبت به این موضوع به انتخاب دراگان اسکوچیچ وارد کردند.

طرفداران استقلال با به تصویر کشیدن صحنه به ثمر رسیدن گل الجزایر روی اشتباه صادق محرمی این موضوع را بلافاصله در فضای مجازی با دیگران به اشتراک گذاشتند. علاقه‌مندان به استقلال با آوردن فکت‌هایی از مصاحبه‌های پیشکسوتان باشگاه استقلال و پرسپولیس در رابطه با توانایی‌های صالح حردانی در دفاع راست این پرسش را از سرمربی تیم ملی مطرح می‌کردند که چرا با وجود چنین مهره خوبی در دفاع راست استقلال، تیم ملی نباید فرصت بازی به او بدهد؟

طرفداران استقلال پیش از آن نیز انتقاداتی را نسبت به حضور امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی با وجود حضور سیدحسین حسینی روی نیمکت مطرح کرده بودند.

ناگفته نماند؛ گل تیم ملی الجزایر در دقیقه ۴۴ بازی توسط ریاض بین عیاد به ثمر رسید. این توپ زمانی لو رفت که صادق محرمی در محل استقرار خود در خط دفاعی حضور نداشت.

سؤال استقلالی‌ها از اسکوچیچ/ این بازیکن کجاست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وجدان سرخ IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    صادق محرمی سر جاش نبود چون فک نمیکرد جهانبخش اشتباه کنه. تقصیر محرمی چیه وقتی جهانبخش اشتباه میکنه
  • تاج IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اخه اتوبوسین اسکوچیچ ازشون میترسه
  • احمدرضا IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    فوتبال و نمایش تاکتیک و تکنیک را با تعصبات رنگی نمی توان نظر داد،به هواداران استقلال لطفا ابلاغ کنید بیایید پایین سرمان درد گرفت،بازیکنانی چون سید حسینی،حردانی،حسین زاده،شیری و...در جام جهانی حضور نخواهند یافت و اینها دکور لیست تیم ملی هستند
    • لنگی سوز IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      اگه تو جام جهانی تحقیر شدیم ازادیم به مثال تو ارادتمونو نشون بدیم🤬
  • رضایاک IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    کلا کیسه کشا دوست دارن تمام بازیکنای کیسه فقط تو تیم ملی بازی کنن : ) کیسه امسال هم با پنالتی های الکی و گل های خطا و امتیاز معیشتی قهرمان شده کیسه کشا فکر کردن جایی خبره و بازیکنای قراضه شونا میخوان به تیم ملی تحمیل کنن : ))
    • لنگی متوهم IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      امثال این رضا پاک واحمدرضا هیچی از فوتبال نمی فهمند چون فقط تعصب لنگ دارند برای همین دید فوتبالی ندارند فقط از روی تعصب بی جا فکر می‌کنند باید این جوری لنگپولیس را بزرگ نشان دهند !!!!!!!!!!!!!
  • 6 IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    جاي قاتل بالفطره و قهرمان فرمول يك تو تيم ملي خاليه
  • مهدی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    صالح تنها بازیکنی ک می‌تونه جلوی نفوذ بازیکنانی چون فودن انگلیسی رو بگیره واقعا اگر از رو شایستگی انتخاب تیم ملی انجام بگیر نصف بازیکنان کنونی در تیم دوم ملی هم جا ندارند
  • حسن IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    عابدزاده اصلا درحد تیم ملی نیست باید خط بخورد با پدرش زمین تا آسمان تفاوت دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی