ببینید| ایران ۱ - الجزایر ۲/ پایان اردوی قطر با شکست مقابل سبزها
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان که اردوی خود را در قطر برپا کرده بود، در پایان این اردو و در دیداری دوستانه مقابل الجزایر شکست خورد.

دیدار دوستانه دو تیم ایران و الجزایر از ساعت ۲۲:۵۵ یکشنبه شب در ورزشگاه نادی القطر شهر دوحه آغاز شد و با نتیجه ۲ بر یک به سود الجزایر خاتمه یافت.

در این دیدار علیرضا جهانبخش (۶۴) برای ایران و ریاض بن‌عیاد (۴۴) و محمد الامین عموره (۸۲) برای الجزایر گلزنی کردند.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی (۴۶ - امید ابراهیمی)، امید نورافکن، سیدمجید حسینی، صادق محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی (۴۶ - میلاد سرلک) (۷۰ - مهدی مهدی‌پور)، علی قلی‌زاده (۷۰ - امیرحسین حسین‌زاده)، سردار آزمون (۴۶ - عارف آقاسی)، علیرضا جهانبخش (۸۴ - اللهیار صیادمنش) و مهدی طارمی.

ترکیب الجزایر: آنتونی ماندریا، حکیم زدادکه، محمد امین توقای، احمد توبا، ریاض بن‌عیاد (۶۷ - محمد الامین عموره)، رشید غزال (۷۲ - عبد السلام بلال عمران)، بلال براهیمی (۶۲ - آدم اوناس)، عبدالقادر بدران (۶۲ - یانیس حماش)، عبدالقادر کادری (۶۲ - محمد یوسف بلایلی)، آدم زرقان و اسماعیل بن‌ناصر.

داور: محمد احمد الشمری

ایران ۱ - الجزایر ۲/ پایان اردوی قطر با شکست مقابل سبزها

نیمه اول

دقیقه ۵: علیرضا جهانبخش روی اشتباه دفاع الجزایر صاحب توپ شد و پس از یک و دو با مهدی طارمی در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما تکل مدافع حریف مانع از ضربه زدن جهانبخش به توپ شد.

دقیقه ۷: امیر عابدزاده روی یک شوت از راه دور در مهار توپ دچار اشتباه شد که مهاجم الجزایر تا آستانه باز کردن دروازه ایران پیش رفت، اما مجید حسینی به موقع توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه ۱۴: مهدی طارمی روی پاس احمد نوراللهی صاحب توپ شد و با شوتی قصد باز کردن دروازه الجزایر را داشت که ماندریا مانع از این کار شد و روی توپ برگشتی هم نوراللهی در موقعیت آفساید، قرار گرفت.

دقیقه ۱۵: امیر عابدزاده در خروج از دروازه دچار اشتباه شد تا بار دیگر دروازه ایران تهدید شود و این بار هم مدافعان ایران دروازه را نجات دادند.

دقیقه ۱۸: حمله همه جانبه الجزایری‌ها به سمت دروازه ایران، موقعیت خوبی را برای این تیم ایجاد کرد، اما در نهایت آنها موفق به گلزنی نشدند.

دقیقه ۲۰: اشتباه مدافعان ایران و فضای خالی ایجاد شده برای الجزایری‌ها، این بار عابدزاده را مجبور به خروج از دروازه کرد که پوشش فضا از سمت او باعث شکل‌گیری دفاع ایران شد تا این موقعیت هم برای الجزایر گلی به همراه نداشته باشد.

دقیقه ۲۶: این بار علیرضا جهانبخش در موقعیتی خوب صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او با تکل به موقع مدافع الجزایر دفع شد.

دقیقه ۴۴: روی اشتباه مدافعان ایران، ریاض بن‌عیاد در موقعیت تک به تک با امیر عابدزاده قرار گرفت و توانست دروازه ایران را باز کند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: علیرضا جهانبخش قصد داشت با شوتزنی دروازه الجزایر را باز کند که در این کار ناموفق بود.

دقیقه ۵۰: براهیمی شوتی را به سمت دروازه ایران روانه کرد که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۰: مهدی طارمی روی اشتباه مدافعان الجزایر در موقعیت گلزنی قرار گرفت که نتوانست این موقعیت عالی را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۶۴: امید نورافکن از سمت چپ نفوذی به یک سوم دفاعی الجزایر داشت که با پاس عرضی او به دهانه دروازه، علیرضا جهانبخش موفق به باز کردن دروازه شد.

دقیقه ۶۵: بازیکنان الجزایر قصد داشتند خیلی سریع گل خورده را جبران کنند که عابدزاده با پا توانست توپ را دفع کند.

دقیقه ۶۸: فشار الجزایری‌های روی خط دفاعی ایران با دفع ناقص عارف آقاسی همراه بود که در نهایت عابدزاده توپ را مهار کرد.

دقیقه ۷۲: امیرحسین حسین‌زاده از پشت محوطه جریمه الجزایر اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: فشار همه جانبه از سوی الجزایر روی دروازه ایران با اشتباه امید نورافکن در دفع توپ همراه شد و توپی که به بازیکنان الجزایر رسید، در نهایت توسط محمد الامین عموره به گل دوم الجزایر تبدیل شد.

دقیقه ۸۶: شوت ناگهانی به سمت دروازه ایران با واکنش امیر عابدزاده همراه بود و این دروازه‌بان توپ را دفع کرد تا اجازه ندهد دروازه‌اش بار دیگر تهدید شود.


خلاصه بازی ایران و الجزایر را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی GB ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    به قول قدیمیا که می گفتن ایشالا گربه اس!!! با این مربی با دانش! ارنج عالی تیم با دفاع راست و چپ درب و داغون و دروازه بان خودشیفته و هافبک هایی که بیشتر مراقب ساق پاهاشون هستن تا توپ هایی که رد می شه امیدوارم در جام جهانی زنگ تفریح نشیم!!
    • علی US ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      امیر عابدزاده گفته من چیزی از ناواس کم ندارم! دیگه به ایشون با گفتن بچه عقاب توهین نکنید ایشون عقاب آسیا هستن!
  • نظر IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    از شکست بیشتر میشه درس گرفت. بازیهای تدارکاتی بعدی اگر به خاطر مسائل سیاسی تیم ملی خوب جور نشد، فدراسیون سعی کنه در عوض با تیمهای باشگاهی خوب بازی بذاره
    • محمد US ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      آره درست میگی شکست به ذخیره های الجزایر چیزی از ارزشهای ما کم نکرد چون الجزایر قهرمان جهانه! کل هیکل مربی الجزایر اندازه نصف شکم اسکوچیچ هم نبود. ما با قدرت به دور دوم جام جهانی صعود میکنیم. داشتم حساب میکردم با تساوی با انگلیس و بردن ولز و آمریکا میریم دور دوم ولی حالا میگم انگلیس رو هم میزنیم. اسکوچیچ بهترین مربی دنیاست.
  • مسعود IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اصولن استراتژی و تاکتیک تیم چی بود؟ حتی یک نکته مثبت نداره این تیم اخه سرمربی خونه به خونه رو چه به جام جهانی؟
    • TeamMelli US ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      مسعود خان، هوادارا و انالیزرها میگن اسکوچیچ استراتژی درست نداره، اسکوچیچ میگه که بازیکنا تاکتیک پذیر نیستن. بازی با این تیم رده ۴۴ دنیا بدون بازیکنای کلیدیش ثابت کرد یا یه طرف، یا هر دو طرف درست میگن.
    • تاجی اصیل IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      مربی چند هزار دلاری خونه به خونه تیمشو بعنوان تیم اول رسوند جام جهانی، کاری که مربی چند ملیون دلاری مصر نتونست!! بازی تدارکاتی اسمش همراهشه تدارکاتی! حداکثر تغییرات در خط دفاعی رو داشتیم جواب نداد ، خط میانی رو آزمایش کرد و البته خط حمله . برای کسی که فوتبال نمیدونه نباید هم چیز خاصی داشته باشه . میتونست مثل اون بنده خدا که هشت سال سرمربی تیم بود با گینه بیسائو مسابقه بذاره تا ببره و تاکتیکش رو‌ هم تحمیل کنه ولی ترجیح داد انتقادهای ناجوانمردانه رو بجون بخره تا تیم تحت فشار قرار بگیره، مربی کاملاً حرفه ای مثل ایویچ فقید
    • علی IN ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      آقای تاجی اصیل شما خداوکیلی از این تیم تاکتیکی چیزی دیدی؟ 300 هزار دلار خرج کردن برن قطر اخرشم تیم سوم الجزایر که بعضی بازیکناش اولین بازی ملیشون بود دست مربی مورد علاقه تو رو کرد از چی دفاع می کنی؟
  • مهدی US ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این تیم دوم الجزایر بود حتی تو بعضی پستها مثل دروازه بان نفر سومشون رو گذاشته بودن. ریاض ماحرز, بغداد بونجاح. سلیمی و.... بقیه ستاره های اصلی الجزایر هیچکدوم تو زمین نبودن بازیکنای اصلی الجزایر درگیر بازیهای مقدماتی جام ملتهای آفرقا هستن. واقعا این توهین آمیز بود که تیم ایران رو حتی قابل ندونستن که از بازیکنای اصلیشون استفاده کنن و حتی دروازه بان ذخیره شون رو هم تو دروازه نذاشتن و از ذخیره سومشون استفاده کردن. البته اگه بازیکنای اصلیشون رو میذاشتن شکست تیم ملی سنگین تر میشد. داور هم که یه پنالتی مسلم الجزایر رو نگرفت. نه وی ای آری بود نه تماشگر. این بازی واقعا بی احترامی به تیم ملی بود که عاملش هم مسئولین هستن که با کارهاشون هیچ تیمی حاضر به بازی با ما نیست به جز ذخیره های تیمی که به جام جهانی هم نتونسته برسه
  • ۷ DE ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تا دیر نشده برانکو را جایگزین اسکوچیج کنید.با اسکوچیچ تیم ملی مضحکه قطر خواهد شد
    • فاتح IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      برانکو هم یکی مثل اسکول ایچ مربیای کروات به درد تیم ملی نمیخورن تا دیر نشده یا کیروش رو برگردونید یا یه مربی در طراز جهانی رو استخدام کنید من نمیدونم کی میخوایم دست ازین کروات های بدرد نخور برداریم همین مربی هارو آوردیم که فوتبالمون پیشرفت نمیکنه که هیچ بلکه پسرفت هم میکنه
    • P IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      این مدل بازی همون روش که برانکو و سایر مربیان کرواته که ازش استفاده می کنن ما بازی تاکتیکی انجام دادیم ولی تو یک سوم دفاعی خودمون اصلا به تیم ما اجازه نمیدادن که توپ رو رد کنه و مهاجما رو تغذیه کنه در واقع بازی موثر نداشتیم برانکو و اسکوچیچ زیاد فرقی با هم ندارن ضمنا بازی تدارکاتی با الجزایر زمانی موثره که ما بخوایم با عربستان بازی کنیم چون سبک بازی این تیما به تیمای عربی آسیا شبیه
  • علی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    با این اوضاع ایران هر سه بازی رو می بازه و دست از پا درازتر برمی گرده الان هم دیگه برای تعویض مربی دیره چون ۵ ماه دیگه جام جهانیه تا بخواد بازیکن ها رو بشناسه و اینا حداقل ۵،۶ بازی دوستانه خوب لازم داره که بهش نمی دن.تامام🙌🏻
    • کیسه اقلیت تیم سوم تهران AT ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      همچین میگی که با سه باخت دست از پا درازتر بر می گردیم به خانه بر می گردیم که انگار جام های جهانی قبلی ایران مدعی صعود و قهرمانی بوده است!خخخخ فقط امسال یک کمی بیشتر گل می خوریم! پس زیاد هم دست خالی بر نمی گردیم!! بلکه با گل های زیاد بر می گردیم! خخ
    • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      تو جام جهانیه قبلی اگه جلو اسپانیا مساوی گرفته بودیم یا سر طارمی گل شده بود صعود می کردیم😐
    • کیسه اقلیت تیم سوم تهران AT ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      چی میگی؟ اینقدر متوهم هستیم که باورمان شده قبلا تیم خاص بودیم!! در مقابل اسپانیا که بازی یک گله بود! با یازده نفر مقابل اسپانیا دفاع کردیم و به جز چند ضد حمله شانسی هچی نداشتیم!! خخخخخ از دید فوتبالی حق ایران باخت با حداقل سه گل مقابل اسپانیا بود!! مساوی هاهاهاها متوهم!!! با مراکش که فقط زیر توپ زدیم و به قول کارشناس المانی گل به خودی مراکش فرا تر از شانس بود!! در مقابل پرتغال که اولا مدیون بیرانوند ( ایضا کل بازی ها ) بودیم! دوما پنالتی ایران به گفته همه کارشناسان تنها اشتباه وار در کل جام جهانی بود و اصلا پنالتی نبود! بله قبلا هم همینطوری بازی کردیم ! با دفاع یازده نفره و دل خوش به ضد حمله!!! اون تاکتیک اتوبوسی و زیر توپ زنی را هم هر مربی درجه سوم هم بلد است!! نتیجه هشت سال توهم تیم اول آسیا؛ شکست مفتضحانه در بازی های آسیایی مقابل تیم دوم ژاپن بود!
  • میثم IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اخراج_اسکوچیچ#
  • بابک CA ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    به خدا با این تدارکات و مربی و نداشتن دوتا بازیکن بازی ساز وسط زمین و تاکتیک تیمی و استفاده های بیمورد از بازیکنان در پست های غیر تخصصی چنان ابرویی ازمون بره که تا عمر داریم یادمون نره.
  • A.m IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    در این بازی مشخص شد که ما نه دفاع داریم و نه هافبک بازی ساز و توپرسان به فورواردها و نه دروابازه بان. االبته بازی خوب الجزایری ها در نیمه زمین ما به خوبی تونست جلوی بازی سازی مارو بگیره و توپ به فورواردها نرسه.همچنین بستن تیم ما از جلوی دروازه ما باعث شد که ما پاس های اشتباه زیادی بدیم که دوتای آن منجر به گل شدند . به هر حال هرچند که دفاع های اصلی و دروازه بان اصلی ما نبودند ،عملکرد تیم نشون داد که با این تاکتیک تیم حریف یعنی حمله از جلوی دروازه ما ،ما هیچ حرف خاصی برای گفتن نداشتیم
  • TeamMelli US ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    الجزایر بدون نفرات اصلی‌ و بدون اردو از راه میرسه و تیم ما رو راحت میزنه. عابد زده خیلی‌ متزلزل نشان داد. چرا اسکو سید حسین رو آزمایش نکرد؟ با اینجور بازی کردن، فکر می‌کنین که از انگلیس نیم دوجین می‌خوریم یا یک دوجین؟ سالی‌ که نکوست از بهارش پیداست.
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این بازیکنان صادق محرمی سعید عزت الهی وعارف آغاسی وعابدزاده و چند تن از بازیکنان که تو تیمشون نیمکت نشین هستند چطور به تیم ملی دعوت شدند خدایا باید سر مربی تیم ملی به بازیکنان هشدار والتیاتم بده که تیمشون درست انتخاب کنند وغیکس تیمشون باشند وگرنه از تیم ملی خط میخورند تا بازیکن به خودش بیاد همه دنبال پول وراه رفتن تو زمین هزینه های بی مورد پول بیت المال حرام این بازیکنان باش
  • محمد IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بااین بازیکنان بی غیرت بهترازاین نمیشه
  • WE ARE IN TROUBLE US ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    احسان حاج‌صفی امید نورافکن، صادق محرمی، احمد نورالله مهدی مهدی‌پور علیرضا جهانبخشand the coach scocic They all have to go not team melli materials
  • SCOCIC HAS TO GO US ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    we have two best forwards in Asia, Taremi and Azmoun and none of them WERE FED TODAY ,received any ball from Midfield players , there was no plan /tactic FROM FAT COACH and Almost ALL players couldnt even pass a correct ball TO EACHOTHER. Jahbankh TOO SLOW and is done to furthur playing for TMelli, Mohrami is like a turtle sooti AND NO SPEEDl Ghollizadeh rubbish TOO SELFISH not a team player and noorallahi ,if he was \good woundt be warming bench in ARAB GARBAGE LEAGUE
  • ج IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بزرگترین. ایراد تیم ارنج نامناسب وخود اسکوچیچ است وفدراسیون که نمیخواد پول خرج کنه. تحریمها همه بهانه است پول خرج کند برزیل هم میاد بازی میکنی حتی در زمین بی طرف مالیدو . مربی ایرانی بدرد تیم ملی میخوره. جام وجهانی 98. جلال طالبی را اوردند فقط ارنج تیم درست چید وایران نتیجه گرفت
  • اس اس‌تیم‌مردمی IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اخراج اسکوهیچ وکادر لنگی اش
  • رامین گودرزی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    درود بر شما-وقتی مربی خونه به خونه بشه سرمربی تیم ملی،یعنی نشیم زنگ تفریح تیم‌های انگلیس و .....صلوات
  • فراز IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    یعنی واقعا تیم ملی از تیم های دسته دو ایران ضعیف تر بود تو خط دفاعی و دروازه کلا سوتی دادیم .دروازه بان انگار اومده بود تفریح اون از بازی کره که از چهل متری گل خورد این هم از بازی دیشب که یک توپ ساده را نگرفت.فقط میتونم بگم متاسفم
  • مخی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    فقط کیروش‌ سبک داشت بازیکناحساب میبردن برنامه داشت اون تیم محکم کجا اینا تیم باخت ضعف براش عادیه مربی بی عرزه هیچ دانشی نداره ازاشتباهات درس نگرفته باز عابدزاده وبازیکناضعیف فیکس کرده فرض کن این بازی هم نمیشدجام میرفتیم
  • MAMALI IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اصلا خوب نبودیم ، با این شرایط واقعا باید نگران آبروریزی در جام جهانی باشیم
  • غلام IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    تابلو بود یک تیم پر از اشتباه تو دفاع و دروازه‌بان که تو دور گروهی اگه عراق تو اوجش بود مطمئنا مثل کره تاوانش رو می‌دادیم وتو جام جهانی هر اشتباه یک گل هست با تیم دوم الجزایر هم دیدیم خدا بدادمون برسه .کی‌روش کجایی دقیقا کجای
  • Masihe IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    هیچ کدوم از این بازیکن ها در حد جام جهانی نیستن عابد زاده مزخرف ترین دروازه بان جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی