نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی دوستانه خود پیش از برگزاری جام جهانی با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه ۲-۱ مقابل الجزایر مغلوب شد.

آرتین زهرابی؛ مثل روز معلوم بود بر فوتبال ایران چه گذشته است؛ وضعیت کلی تیم ملی ما در همین مسابقه تدارکاتی با الجزایر مشخص شد.

ما مقابل تیم دوم الجزایر، مشکلات متعدد تاکتیکی داشتیم. خط دفاع ناهماهنگ با هافبک های سردرگم که گویا هیچ برنامه ای به آنها دیکته نشده است.

این بازی تدارکاتی نشان داد چرا بازیکنان تیم ملی ایران، به جای سرمربی و مسولان، داد سخن سر داده اند؛ تقریبا همه اعتراض دارند و از این وضعیت شاکی هستند.

شرایط تیم ملی، آنقدر نگران کننده است که الجزایر در یک بازی تدارکاتی، همه داشته ها و نداشته های فوتبال ایران را روی دایره ریخت. ۲ گل آسان به ما زد و ما یک گل سخت به الجزایری ها زدیم؛ آن هم گلی که محصول یک کار تاکتیکی و از پیش طراحی شده نبود، بلکه فقط به خاطر خلاقیت فردی و استعداد غریزی ۲ بازیکن، دروازه الجزایر را باز کردیم.

این بازی نشان داد اگر به بازی های ایران در جام جهانی فکر کنیم، عقلمان قطعا پاره سنگ برمی دارد؛ به ویژه به نخستین بازی ایران در قطر، مقابل انگلیس...!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدرضا IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بنظرمیادانتقادها ازاسکوچیچ درست بوده مابازیهای تقریبا آسانی داشتیم فقط جلو کره جنوبی وهمین الجزایرعیارمربی شناخته شداگه ده تاهم بازی دوستانه بزارن بازم تیم ازنظرمربی وتاکتیک تیمی رشدنمیکنه بااین اگه مربی کاردرست داشتیم این بازی روبایدمامیبردیم بااین بازیکنانی که داریم درحدتیمهای درجه دو وسه آسیا بازی کردیم
    • ایلیا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      ای کاش مشکل فقط سرمربی بود،فدراسیون فوتبالو چی بگیم که معلوم نیست زیر دست کدوم آدمیه،اول گفتن با برزیل بازی دوستانه میزاشتیم،شد کانادا،آخر سرم شد تیم دوم الجزایر🤦‍♂️
    • فرهاد IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      من نمی‌دونم با اومدن کی روش چقدر قراره به بعضی از آقایون برسه آنقدر دوست دارن مربی عوض بشه! دو تا گل خوردیم,اونم روی اشتباهات فردی! نورافکن بلو نیست پاس عقب بده چه ربطی به مربی داره! اون وقت گل ما روی غریزه ی بازیکنان زده شد، گل الجزایر روی تاکتیک تیمی و هوش مربی شون!؟؟؟
    • کوهمره_جروق IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      یاد مرحوم ایویچ افتادم😒 تنها اشتباه اسکوچیچ این بود که نظم نداشت.اگه نظم داشت و مثل کیروش بود اون پنج استقلالی را به هیچ عنوان دعوت نمیکرد.تیمی که ماجدی براش تصمیم بگیره از این بهتر نمیشه.
    • ایمان IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      تازمانی که در فوتبال ایران رانت آشنا بازی پارتی بازی وجود داشته باشه وضعیت تیم همینه،یه نمونه کوچیک چرا پسر عابدزاده باید تو دروازه باشه در صورتی که از دروازه‌بانی هیچی نمیدونه،یه شوت میگیره آخر بازی با پدرش فیلم هندی بازی میکنه!!!!!!!!۱۵
  • محمد حسین IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    واقعا افتضاح... افتضاح کاری کرده این مرد کراوات که دیگه نه پشتوانه سازی برای دفاع راست داریم نه دفاع چپ و نه هافبک احمد نور تو امارات بازی نمی کرد، بعد مدتها ترجیح داده شد به قدوس و نتیجش شد همین. مدتها ترجیح داده شد به هافبک های خوب لیگ برتر حیف و صد حیف که تیم ملی رو به چاه انداختن و تقریبا دیگه کاری نمیشه کرد تنها کاری که میشه کرد اینه که اسکوچیچ رو اخراج کنند و یه مربی با شخصیت بیارن تا توی سیاسی ترین گروه تاریخ جام جهانی حیثیت و آبرومون نره
    • ع م IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      اسکوچیچ در همین مدت کوتاه نظم رو از تیم ملی دور کرده و اونقدر به بازیکن های مختلف میدان نداده که با نبودن یک یا دو بازیکن در اون پست با کمبود مهره مواجه میشه. انصافاً کی روش از این لحاظ بی نقص کار کرد و حداقل دو تیم با نفرات نزدیک به هم داشتیم. فقط متاسفم که گوهری به اون گرانبهایی رو با چنین افرادی عوض کردیم.
  • ف دال IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    پسر ایرج خان؛ گل‌پسر؛ تو کوچه‌ات عروسیه الآن؟! مشکل شماها اینه که به فوتبال از دریچه منافع شخصی نگاه می‌کنید، نه ملی. راحت باش.. بگو ارباب -کی‌روش- باید برگرده و خلااااااااااااااص. نه خویش بیازار بیش از این و نه گوش ما. یاهو.
    • سیروس US ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      یعنی شما واقعا و هنوز هم منتقد کی روش هستید؟ کدامیک از بازیهای تیم ملی در دوران کی روش تیم ملی تا این حد فاقد نظم تاکتیکی بود؟ در تمام طول مدتی که کی روش مسئولیت تیم ملی را بعهده داشت از او انتقاد میشد که چرا با تیم های (مثلا) در پیت بازیهای تدارکاتی برگذار میکند. آیا هنوز به امثال شما ثابت نشده است که آن تیم های مثلا در پیت را هم آن مربی با استفاده از اعتبار شخصی خودش حاضر به برگذاری بازی در مقابل تیم ما میکرد؟ چرا قادر به پذیرش اشتباه خودتان نیستید؟ البته این مشکل خودبرتر و بزرگ بینی مشکل کل جامعه ایران است و نه فقط شخص شما! کی روش بهترین مربی ملی در طول تاریخ فوتبال ایران بود و تا ابد نامش برای کسانیکه این ورزش را میشناسند قابل احترام است! برای اینکه برات مشکل پیش نیاد و بهانه نگیری، لازم است بدانی که پنجاه سال است پرسپولیسی هستم!
    • ع م IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      شما امیدوار باشید ولی این تیم با 10 تا بازی تدارکاتی هم به شرایط آرمانی نخواهد رسید البته اگر این اسکوچیچ بدونه شرایط آرمانی و ترکیب ایده آل اصلاً چی هست! ارنج افتضاح و مزخرف. تقریباً هیچ نقطه مثبتی دیده نشد! الان اگر کی روش هم بیاد کاری از پیش نمیبره. لطفاً اینقدر ساده نباشید و درگیر دوقطبی هایی که ایجاد میکنن نباشید. اسکوچیچ از اول اومد تا بله قربان گو باشه نه این که یقه فدراسیون رو برای وظیفه ای که انجام نمیده بگیره و ازش امکانات در خور تیم ملی بخواد. اونم تیم ملی که چند ماه دیگه قراره در جام جهانی شرکت کنه. صد البته که کی روش برای فوتبال ما عالی بود. الان ارزش کی روش رو بیش از پیش درک میکنیم.
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      کی روش کیه! زیدان و گواردیولا و خوزه مورینیو و آنچلوتی هم نمیتوانند کاری کنند، در سایر زمینه های فرهنگی هنری علمی و اقتصادی آیا شما روال طبیعی میبینید؟ فوتبال بحران زده ما نیز همانند سایر زمینه های درگیر بحران، توسط یک شخص درست نمیشود. گویا فراموش کردید فوتبال یک پدیده صنعتی کاملا سیاسی است.
  • علی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اولا چرا در نبود 2 تا دفاع اصلیمون تیم ملی انقدر باید وا بده؟ موقع کیروش ازین خبرا نبود، اگر کسی نمیبود هیچ لطمه ای به دفاع تیمی وارد نمیشد. ولی در تیم اسکوچیچ این به ضعف به وضوح دیده میشه. اقایون فوتبال تهاجمی برابر انگلیس و پرتغال و اسپانیا میخوان، اینم نتیجش. دوم اینکه میتونست یک نیمه به بیرو یک نیمه به عابدزاده فرصت بازی بده. عابدزاده نشون داد اصلا دروازبان مطمعنی نیست، دیدید در دفع توپ ها واقعا مشکل داشت، و هیچ تک به تکی رو نگرفت و به راحتی تبدیل به گل میشد، حسینی در استقلال واقعا تک به تک هارو خیلی خوب میگیره. سوم، در دفاعمون دقیقا عین بازی کره درحالیکه مدافعین داخل محوطه ایستادن،با سانتر از کنار توپ به الجزایری ها میرسیدو خلق موقعیت میشد. چهارم، اقای تات میگفت با ازمون و طارمی هر تیمی رو میبریم، پس چرا برابر تیم دوم الجزایر نشد؟ پس لطفا فقط به مهره ها ننازید، فکر تاکتیک و استراتژی باشید.
    • سجاد IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      کی‌روش عالی نبود، خوب بود، انتظار ما از این نسل فوتبال اینه که بتونه انگلیس، آرژانتین، فرانسه و... رو شکست بده اگه یه مربی فوق العاده و امکانات عالی و مسئولان با کفایت داشته باشیم، انتظار قهرمانی داریم ولی حیف و صد حیففف😏😑😑😑
  • Ali IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    ما قهرمان میشیم انگلیس باید بره فکر این باشه که یکاری کنه فقط کم گل بخوره
    • محمد IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      ایران طبق معمول ازآخر اوله
    • Hamid IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      واقعا خنده داره ،شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • م GB ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    طبق معمول کشور خواب زده یعنی شما فوتبالیستها متوجه نشدین که این تیم به شدت ضعیفه.حالا چرا ازگروه اومدیم بالا جواب مشخصه توانایی فردی بچه ها.مقابل کره جنوبی چی داشتیم ؟هیچ .چرا ؟چون کارتیمیشون خوبه و بازیکنانش قوی ترهستن. بریم جلوانگلیس .ضعفهای ما کار تیمی صفر .قدرت بدنی کاملا پایینتر.توانایی فردی جلو انگلیس دیگه نداریم. مربی تیم ملی نابوده.ولی شما خوشحالین که عراق وامارات روزدین . اگه این تیم بااین مربی بره جام جهانی نتایج خفت بار خواهدبود. ببازیم مهم نیست اما خفتبارنه.این تیم اگه با تیمهایی مثل ژاپن عربستان استرالیا بازی کنه تو۱۰بازی رودررو یکی روبیشتر نمی بره حالا میخواد جلو انگلیس وامریکا وولز بازی کنه منکه نگاه نمیکنم .احتمالا شرم اور خواهدبود آرزوی سلامتی وموفقیت برای تیم مردم کشورم ایران البته فقط مردم
  • سیروس US ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    امیدوارم که حالا برای تمام افرادی که قادر به دیدن تاثیرگذاری یک مربی صاحب سبک مثل کی روش را نبودند روشن شده باشد که گربه کجا تخم میگذاره! یک تیم بدون تاکتیک و فاقد ارنج صحیح یعنی تیم فعلی ملی ایران! مسئولین و مدیران و فدارسیون را که کلا بیخیال، اما وای بحال تماشاگری که قادر نیست یک سانتی متر جلوتر از نوک دماغش را ببیند! ما ملت عادت داریم که از دست بدهیم و بعد توی سر خودمان بزنیم، و تا وقتی که این فرهنگ خودزنی را از خودمان دور نکنیم احتیاج به دشمن نخواهیم داشت!
  • آژ IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بله اینها جلوی الجزایرنتونستن دوسه توپ پشت محوطه ی الجزایرباکارگروهی خطرجدی خلق کنند باتک مهاجم ودرحمله یکی دوتا اضاف میشدن هم پرازاشتباه بودن بله میخواهندبا انگلیس پرازمهره وقدرتی این شکل بازی کنندفقط بابادقدرت بدنی انگلیسی ها روی زمین درازپهنا میفتند قدرت بدنی صفرتاکتیک صفربزن زیرش وتوپ کشی تاکی باندبازی درچینش، درانتخاب، دراقتدار، اسکوچیچ خوذش مالی نبود نفراتی درکنارش انتخاب کردن که ازاسکوچیچ بدوبدترهستندنگاه به کارنامه ی استیلی کنید یاهاشمیان چه کارنانه ی موفقی داشتندکه گذاشتن کنارتیم ملی فقط وفقط پول به جیب زدن هست وعیاشی درقطر
  • سیامک IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اسکوچیچ باید اخراج بشه بازی تدارکاتی خوب تدارک ببینیم سرمربی خارجی با کیفیت بیاریم این ۳ تا کار رو انجام بدیم میتونیم نتیجه بگیریم
  • پویا IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    دلیل باخت را من به شما میگم قرار‌نیست در جام جهانی ما بازی را ببریم که تبدیل به شادی ملت بشه و در نهایت تجمع خیابانی وووو این بحث ها رو‌کنار بزارید از‌نگاهی دیکر باید موضوع را برسی کرد حالا چه با اسکوچیچ چه بدون اسکوچیچ ما محکوم به شکست هستیم و قرار‌هم‌نیست به غرور ملی و منو شما بر بخوره و گر‌نه در زمانی که همه تیمهای راه یافته تا الان چند بازی تدارکاتی انجام دادن بجز ایران کمی از نگاه سیاسی بهش فکر‌کنید التماس تفکر.
  • حمید IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اولا الجزایر تیم قوی هست . ثانیا مربی بهتری نداریم .
  • فقط تیم ملی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    1بعد از یک فصل سنگین و مسابقات دشوار باشگاهی و ملی بازیکنان تیم ملی کاملا خسته بی روحیه و بی انگیزه بودند2برخلاف ادعای آقای زهرابی گل تیم ملی با حرکات تیمی بارها تمرین شده به ثمر رسید نه خلاقیت فردی.لطفا نگویید روز شب است3نقطه ضعف تیم اشتباهات مکرر فردی و بی انگیزگی بازیکنان بود و هر دو گل الجزایر بر اثر آن اشتباهات به ثمر رسید4تیم ملی واقعی ایران همان تیمی است که در دور مقدماتی به بحرین و عراق باخت.فوتبال ما ضعیف ترین فوتبال آسیا در جام جهانی است.واقعیت فوتبال ما در حذف دهها باره تیم امید با باخت مقابل ترکمنستان و بدون برد مقابل قطر و ازبکستان همین چند روز قبل دوباره مشخص شد5لطفا خواهشا دوستان فوتبال نویس انتظارات مردم را بیهوده بالا نبرند.مردم هم واقع بین باشند.فوتبال ما توان صعود به دور دوم جام جهانی را ندارد.6ما اول باید ضمن سرمایه گذاری و برنامه ریزی خوب در فوتبال پایه ها در آسیا قهرمان و قدرت اصلی بشویم بعد فکر بزرگی در جهان را بکنیم.همان کاری که در والیبال شدوگرنه طبق معمول در جام جهانی شکست خواهیم خورد
  • majid IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    چرا مردم فکر میکنن که اسکوچیچ داره ارنج تیمو میچینه یا تمرین میدهابن مربی رو گذاشتن تا همه چیو به اسم ایشون بنویسن خودشونم هر کاری که دوست داشتند تو جام جهانی با هر نفراتی که مد نظر خودشونه بچینن.یه چیزیم انداختن جلو این مربی که صداش در نیاد
  • ۷ IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    قرعه کشی مرحله گروهی انتخابی در آسیا واقعا یه معجزه رخ داد وگرنه با ژاپن و استرالیا و عربستان به قعر رنگینگ آسیا سقوط می کردیم.همین قرعه آسان باعث بیخیالی فدراسیون فوتبال شد این تیم کجا تیم کی روش در جام جهانی کجا؟
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    مشکل باختن وبازی بد کردن نیست مشکل عدم بازی تدارکاتیه در بازی تدارکاتی انسجام تیمی وتاکتیک تیمی حاصل میشه اگ همنطور تا الان مسولین وقت کشی کرده بگذرد در جام جهانی ضعیف ترین تیم جام میشیم باعث حسرته وقتی همین تیمای آسیایی اینقدر بازیهای زیاد با تیمهای مطرح انجام میدن و مسولین ما در خواب زمستانی به سر میبرن سر مربی وبازیکن ما مشکلی نداره فقط آقایون به اصطلاح مسول هستند که شاه سلطان حسینی فکر میکنند باید به مسولین فوتبال بگیم تا قیامت ول کن شما به خاطر آسیبی که به روحیه ملت وارد میکنیدنیستیم بکشید کنار یا از خواب بیدار شید
  • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این هم شیوه جدید بازی هستش که دفاع فقط بلد هستش که با دروازه بان بازی کنه و رفع مسئولیت از خودش و آخرش هم همین پاس کاری با گلر دوتا گل به همراه داشت ..
  • تیمور IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    چرا ابن همه پول حروم فوتبال بکنیم
  • سامی AE ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بنده خدا تو بدترین شرایط هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و بهترین نتیجه ها را کسب کرد حالا که صعود کرده تیم بزاریمش کنار ...یه کم به لیگ ایران هم نگاه کنید سطح بازی ها را ببینید بعد از ایشون و مهدوی کیا انتقاد کنید ....تیم هایی باشگاهی ما چندبار قهرمان آسیا شدن ...منتطقی انتقاد کنید لطفااا
    • مهیار GB ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      ایول، حرف دل منو زدی. انگار با مالدیو بازی داشتیم، بازیکنامون هم همه سری آ و لیگ برتر انگلیس هستند که همه توقع یه برد راحت رو داشتند!! وقتی آزمون موقعیت صد در صد تک به تک‌ رو گل نمی کنه یا جهانبخش اون پاس وحشتناک رو می ده اینا تقصیر اسکوچیچه اونوقت؟ در ضمن بازی تدارکاتی همینه. واسه امتحان بازیکن و سیستم های مختلف و جدیده نه واسه برد و باخت.
  • ایران IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    هدف بازی تدارکاتی همینه نقطه ضعف مشخص بشه. اگر اینقدر رو باخت حساسیت است معلومه که کسی جرعت نمیکنه بازی تدارکاتی بیشتر برگزار کنه چه برسد به مربی...
  • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    این مربی به درد تیم نمیخوره در بین هیاهوی تماشاگران خودشا گم می‌کنه این دلال فکر چاپیدن بازیکن هست والان وحلقه به گوش آقای خاص باید بره رد دلالیش
  • محمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    یکی بگه فوتبال ماکی خوب بوده که الان بخوادبدرخشه طرفدارای فوتبال همون آبی قرمزکنن تاسرشون گرم بشه حیف نون به فوتبال ایران ازباشگاهی درپیت تاتیم ملی درپیت که چکیده همون باشگاههای درپیته
  • Hamid IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    با سلام ،قرار نیست ک تیم ملی در مسابقات جام جهانی نتایج خوبی کسب کنه که باعث خوشحالی ملت بشه ،ما همیشه بازیهای فوتبالمون سیاسی بوده بستگی به شرایط اوضاع احوال مملکت داره ،خیال خودتون رو راحت کنین
  • مهران IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقا مقصر خودمونیم. خیلی یهو با دوتا لژیونر توقعاتو از تیم بالا میبریم و اینطوری با یه باخت سرخورده میشیم. آسیا همینه. بازی برزیل و کره هم یه جوری آبروریزی بود. شما ندیدید کلمبیا حتی یک فرصت هم به عربستان نداد و ده فرصت دیگه هم از دست داد. ژاپن از برزیل یکی خورد بیست تا نخورد. این دقیقا اختلاف بین آسیا و آفریقاست و متاسفانه ما با دو تا برد قاطع مقابل تیمهای آسیایی توقعاتو از تیم بالا میبریم و فکر نمیکنیم. احساسی هستیم. نهایتا هی میگیم کیروش اما کیروش هم فوتبال آبروریزی ما قبل تاریخ و ریختن ده نفر در محوطه جریمه خودی رو به نمایش میذاره. اونهایی که فوتبال الانو با نودو شیش قیاس میکنن این دو تا فوتبالو در کنار هم قرار بدن خنده شون میگیره. حقیقت همینه. این که سردار آزمون فقط راه میره. این که دو سه تا بازیکن ما دوندگی دارن. و بقیه راه میرن تو زمین. این که هنوز پرس کردن و من تو من بازی کردن بلد نیستن و فقط به زبون میگن من تو من. تو گروه ما آمریکا اول میشه انگلیس دوم ولز سوم و ایران چهارم
  • سامورایی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    سلام دوستان من واقعا نمی فهمم شما دنبال چی هستین واقعا دنبال نقطه ضعف تیم میگردین که چی بشه شما فکرمیکنین اونهایی که توفدراسیون یا پشت‌پرده هستن نمی‌دونم مشکل از کجاست من به صراحت میتونم بگم ما هیچکدوم نمی‌تونیم انگشت کوچک اون آدمها بشیم خودتون رودوستان به اینجور چیزها دلخوش نکنین که خودشون بریدن ودوختن واین جمله آزمن به شما دوستان که ازاین به بعد به هیچ عنوان قرارنیست چیزی درست بشه نه توورزش نه کارهای دیگه برین شکرکنین ازاین بدتر نشه که خواهدشد
  • مقداد IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    من امیدوارم فوتبال که هیچ ایران تو هیچ تورنومنت بین المللی هیچ مدالی نیاره
  • محمد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    خداوکیلی بگذارید ایتالیا یا یک تیم خوب دیگه ای بره این همه حرص خوردن ورفتن به جام جهانی وبعد اونجا آبروریزی
  • کیسه IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    میدونین مشکل اسکو چی هست؟ اینه که میاد تیم ملی ما رو مقابل تیم های بزرگ هر قاره تست میکنه! تا ضعف های تیمو پیدا کنه. اگر میخواست بازی‌های دوستانه رو ببره! و پاداش بگیره، همچون کی روش مقابل تیم‌های ماداگاسکار، لیتوانی، پاناما، توگو، سیرالئون، فلسطین، اردن،تاجیکستان، عمان، گینه، بلاروس، مونته نگرو و... بازی می‌کرد و همه رو می‌برد تا انتقادی هم بهش نشه. اگر به اندازه کی‌روش به اسکو فرصت بدیم قطعا جام ملت‌ها قهرمانیم.
  • کوهمره_جروق IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    یاد مرحوم ایویچ افتادم😒 تنها اشتباه اسکوچیچ این بود که نظم نداشت.اگه نظم داشت و مثل کیروش بود اون پنج استقلالی را به هیچ عنوان دعوت نمیکرد.تیمی که ماجدی براش تصمیم بگیره از این بهتر نمیشه.
  • علی قشقایی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقای اسکویچ فاقد هیچ تاکتیکی هست و با بازی های تدارکاتی بیشتر هم وضعیت از این بهتر نمیشه ،نا امید نیستم ولی با این سرمربی خدا به دادمون برسه.حیف این نسل از بازیکن ها که نخواستیم یه مربی بزرگ بیاریم
  • یاسین IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    سلام آقای دايي باید بياد
  • حاج علی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    حالا هی خودتون رو پاره کنید در حالی که دیشب پرتغال باخت فرانسه و هلند جلوی ضعیف ترین تیم ها متوقف شدن چرا ؟, چون دوستانه همینه برو خبرنگاری که به هدفت هرگز نمیرسی به بازی های دوستانه کی‌روش نگاه کن چه نتایج بدی گرفته دوستانه همینه جالب توجه اینه که جلوی ضعیف ترین ها بازی میکرد کی‌روش هیچوقت اجازه نداد تیمش با امثال الجزایر بازی کنن می‌رفت با سیرالئون بازی میکرد
  • هادی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    هنوز هم دیر نیست کیروش رو بیارن هم بازیکنها رو میشناسه عاقبت فوتبال مثل والیبال ایران میشه با این مربی
  • ا IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    درحقیقت‌ماباخوش‌شانسی‌وبردن‌۳تاتیم‌دسته‌سوم‌آسیایی‌وبااقبال‌به‌جام‌جهانی‌صعودکردیم‌وبازی‌باتیم‌ب‌الجزایرنشان‌دادکه‌هیچی‌توی‌چنته نداریم!!!
  • ابراهیم IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    با سلام اولا یک فکری بحال دروازه بان بکنید ، پارتی بازی را بزارید کنار ، من استقلالی نیستم اما دروازه بان استقلال آقای حسینی امسال خیلی عالی بود حتی از بیرانوند بهتر است ، لطفا عابد زاده را کنار بزنید ، او بدرد تیم ملی نمیخورد ، دو بار اگر مدافعان نبودند حتما دو تا گل میخوردیم ، توپ جلوی دروازه است دروازه بان‌پیداش نیست.....خواهشا خواهشا خواهشا دیگه از عابد زاده استفاده نکنید ، اینجا تیم ملی است ، پدر عابد زاده مورد احترام ماست اما لطفا از بین حسینی و بیرانوند یکی را انتخاب کنید اما بیرانوند بعلت تجربه ی بین المللی شاید بهتر باشد.
  • حافظ IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    از نظر کیفیت ضعیف از نظر امکانات ضعیف مدیریت تعطیل، بعد از این‌ها مربی قدرت لازم نداره وحتی جنگندگی هم کم شده، البته اگر قرار به رفتن وبرگشتن با همون سه بازی است چرا نکونام و دایی نروند اولویت باید کی روش باشد چونکه شناخت خوبی از بچه ها و حریفان داره
  • ایمان IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    فقط خدا کنه بازیکنای استقلالی دعوت شده به تیم ملی بیشتر نشه چون من می‌ترکم از خنده
  • عباس IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    خدام که مربی باشه بازم فوتبال ایران حال آدم بهم میزنه حتی زمان کیروش زیر توپ بازی میکردن هیچ خلاقیتی وحود نداشت
  • افسون IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    بنظرم منصفانه نیس بخاطر اشتباه بقیه عابدزاده رو کناربذاریم... اگه اینطوره که بایدبرای تک تکشون افراد بازیکنای دیگری جایگزین کنیم
  • نه ابی نه قرمز IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    کیروش تو این شرایط تکه چوب شناوریه تو اقیانوس طوفانی
  • حسین IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    ایران۰ انگلیس۵
  • reza IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    فوتبال ملی هیچ وقت به جایی نمیرسه فقط به فکر جیب و پر کردن پول مفت هستن اگه بچه های تیم ملی غیرت داشتن الان وضعیت فوتبالمون خیلی خوب بود وقتی ریدن تو مملکت دیگه چه انتظاری از تیم ملی باید داشته باشم ها انتظار نداشته باشید جام جهانی معجزه کنن.
  • گوینده IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    اقا خداییش عابد زاده داره نون پدرشو میخوره دروازبانای تیم ملی باید حسینی و بیرانوند باشن نه این کوتوله که انقدر قدش کوتاهه چار تا توپ هوایی تنیتونه بگیره اینجا بیرو به درد میخوره انقدرم شوته تک به تک رو گل میخوره حسینی واقعا تو تک به تک گرفتن عالیه حیف حسینی با این امادگی باید چون استقلالیه و تو ایران بازی میکنه سنش بالاستباید سکو نشین بشه خاک بر سرتون که نور لفکن رو میزارید دفاع وسط کنعانی دعوت نمیکنید از عارف غلامی و آغاسی اماده استفاده نمی کنید
  • زنده بادایران IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    تنها کیروش یابرانکو
  • مجتبی IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    تیم پدیده مشهد مقابل الجزایر بازی میکرد شاید بهتر نمایش ازخودشون نشون میدادن ولی یه چیزی این وسط هستش و اون اینکه من فکر میکنم اینا دارن مارو گول میزنن و این طور ضعیف بازی میکنن که بعد تو جام جهانی مردم ایران رو سوپرایز و دنیا رو شگفت زده کنند و یا دلیل ضعیف و بی کیفیت بازی کردنشون میتونه این باشه که تیم های دیگه رو گول بزنن و تیم ایران رو دست کم بگیرند و غافلگیرشون بکنن
  • شهاب IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    اگه جناب اسکوچیچ نبود به مرحله دوم انتخابی هم صعود نمی کردیم....اونایی که میگن تیم های ضعیف رو بردیم یادشون نره که با مربی بلژیکی معروف کاربلد کاشف دی بروین و لوکاکو و هازارد و... از بحرین و عراق باختیم و با اسکوچیچ بردیم اون 4 بازی حساس رو. بعد یه عده میگن نبوغ بازیکنا باعث برد شد!!! پس چرا نابغه ها با سرمربی بلژیکی باختن؟
  • علی US ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    من خودم مخالف سر سخت کیروش و استایل بازیش هستم ولی حقیقت با این زمانی که داریم و تحلیل دفاع تیمی در مقابل پرس کره و الجزایر ، فکر میکنم با اسکوچیچ آبروریزی بزرگی در پیش داریم، به نفع خود اسکوچیچ هم هست، چون با آمار خوب تیم رو برده جام جهانی یه قرارداد خوب تو خلیج فارس میبنده و سود میکنه، در غیر این صورت با آبروریزی احتمالی خودش هم بی مشتری میشه
  • Alireza IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    خیلی افتضاح بودمن تابحال چنین بازی مسخره ایی ندیدم باباسریع مربی عوض شع این فوتبال دسته کیع احمقا ماتوجام جهانی توپ بارون میشیم
  • مهرداد IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    اگه این دروازه‌بان بی عرضه رو بردارند خوب میشه
  • ناشناس DE ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    الان که انگلیس ۴تا خورده چکار کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی