نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شب بد عابدزاده؛ وعده خوش به بیرانوند!/ دروازه‌بان فیکس تیم ملی عوض می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرعابدزاده دروازه‌بان تیم ملی ایران، شب خوبی را مقابل الجزایر سپری نکرد.

یکی از تغییرات عجیب ترکیب تیم ملی حضور امیرعابدزاده به جای علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل الجزایر بود. بیرانوند در آخرین بازی تیم ملی مقابل لبنان که در مشهد برگزار شده بود، به ترکیب اصلی بازگشت و موفق شد در آن بازی کلین شیت کند. با وجود اینکه عابدزاده یکی از نفراتی بود که دیرتر از سایرین به اردوی تیم ملی اضافه شد و تمرینات کمتری با سایر بازیکنان انجام داده بود، به بیرانوند ترجیح داده شد و اسکوچیچ تصمیم گرفت از امیر در بازی مقابل الجزایر استفاده کند.

امیر اما با وجود اینکه روی دو گل خورده تیم ملی خیلی مقصر نبود، اما شب خوبی را پشت سر نگذاشت و چند اشتباه او به خصوص در بیرون آمدن از دروازه نزدیک بود منجر به گلزنی حریف شود ولی با خوش شانسی این اتفاق رخ نداد.

بیرانوند و عابدزاده رقابت نزدیکی را برای فیکس بازی کردن در جام جهانی دارند و هر دو گلر تلاش می‌کنند نظر مساعد اسکوچیچ را به خودشان جلب کنند. هرچند در این میان اکثر کارشناسان معتقدند که بیرانوند به دلیل تجربه بالاتر نسبت به عابدزاده باید گلر اول تیم ملی در جام جهانی باشد. موضوعی که به نظر می‌رسد اسکوچیچ هم بعد از دیدار مقابل الجزایر به آن رسیده و احتمالا در بازی دوستانه بعدی تیم ملی علیرضا بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت. بیرانوند که به تازگی با پرسپولیس قرارداد امضا کرده، امیدوار است تا با حضور ثابت در بازی‌های این تیم در فصل آینده، فیکس بودن خود را در جام جهانی تضمین کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    هر چی زودتر عابدزاده را از ترکیب تیم ملی حذف کنید ضرر کمتری می دهیم.
  • TeamMelli US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    به غیر از این دو تا یه دروازه بان دیگه هم هست که از قضا بدون باخت دروازه بان قهرمان لیگ هستش! گمنام تو تیم ملی‌!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی