نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
گزینه‌های خارجی استقلال مثل تخم‌مرغ شانسی می‌مانند!/ مقصر این شرایط بد فرهاد مجیدی است؛ دست استقلال را در پوست گردو گذاشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال معتقد است با تدارکاتی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده است مثل همه سالهای گذشته این تیم آینده درخشانی نخواهد داشت.

ادموند اختر بازیکن اسبق استقلال، یکی از منتقدان جدی فرهاد مجیدی است. او از نحوه جدایی مجیدی از باشگاه استقلال، گلایه های زیادی دارد. حرف‌های تازه ادموند اختر را در زیر بخوانید:

*مجیدی دست مدیریت باشگاه را در پوست گردو گذاشت. در فصل نقل و انتقالات تیم باید با تفکرات سرمربی بسته شود اما هنوز نمی‌دانیم آیا استقلال سرمربی اش داخلی خواهد بود یا خارجی و این می‌تواند به تیم ضربه بزند.

*زمان به سرعت از دست می‌رود. اسامی خوبی را می‌شنویم اما هنوز معلوم نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ خارجی‌های ناشناس مثل تخم مرغ شانسی می‌مانند و مشخص نیست آیا می‌توانند موفق شوند یا خیر.

*در روزهای گذشته هواداران فشار بیشتری گذاشتند تا مربی خارجی بیاید. خارجی‌ها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. فشار تماشاگر را راحت تر می‌پذیرند و تلاش می‌کنند موفق باشند اما مربی داخلی وقتی کوچک‌ترین اتفاقی بیافتد باید جوابگوی همه باشد.

*در حدود ۲۰ سال گذشته تیم ما هیچ وقت آینده درخشانی نداشته است. چندین سال است که نتوانسته ایم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم، کارنامه درخشانی نداریم و حالا با این شرایط می‌خواهیم به جام جهانی برویم. بازی‌های تدارکاتی مان یک به یک لغو می‌شود اما برخی‌ها فکر می‌کنند مقابل انگلیس شکست می‌خوریم، با ولز مساوی می‌کنیم و آمریکا را می بریم. متأسفانه ما تدارکی نداشتیم که دلخوش به برد شویم. اعتقاد دارم سه بازی که در جام جهانی انجام می‌دهیم بازی‌های تدارکاتی خوبی خواهد بود تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم.

*تیم امید ما به راحتی حذف می شود. اینها همه نشان می‌دهد که هرگز با یک تدارکات قوی وارد مسابقات نشده ایم و انتظارات زیادی هم از فوتبالمان داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلالی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    به نظرم فقط پین باید سرمربی بشه ... کاملا تیم رو میشناسه و میدونه باید چیکار کنه وقت تلف نمیشه ... دانش این کار رو هم به خوبی داره
  • حسین IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    بابا بس کنید ديگه فرگوسن های وطنی که فقط شعار می دهید شماها چه کار کردید برای استقلال کبیر مجیدی هر بار که ترانسفر شده کلی پول به استقلال تزریق کرده از سال ۷۸که به راپیدوین تا الاصل امارات والغرافه قطر ،در ضمن شاه فرهاد استقلال را بعد از ۹سال قهرمان کرد آنهم با ثبت تمام رکوردها واستقلال را روی ریل انداخت ودل هواداران استقلال را شاد کرد این همه پیشکسوت چه کار مثبتی برای استقلال کردید که مجیدی مقصر می دانید ديگه از دست شما نمک نشناسها به کجا پناه ببریم ديگه خفه شدیم آقای اختر هروز کلمات تکراری بابا مجیدی کارش به اتمام رسید آن هم با موفقیت انشالله سریع بعد که بیاید قهرمان آسیا می شویم
  • بهزاد ایمن IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    به نظر من امسال از حضور در جام جهانی حسابی باید لذت برد چون با این روند برنامه ریزی فدراسیون ولیگ وکلا فوتبال ایران و خداحافظی تعداد زیادی از لژیونرها تا چهار سال بعد ونبودن استعدادهای ناب در لیگ ایران و برنامه ریز ی وپیشرفت کشورهای دیگه بعیده که دور بعد ما در جام جهانی حضور داشته باشیم زیرااراده ای برای پیشرفت ایران در فوتبال دیده نمیشه متاسفانه آینده چندان جذاب به نظر نمیرسه با این شرایط😑😑😑😑😑
  • محسن IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    به نظرمن باید پادرمیانی کرد فرهاد پول ادموند رو بده.! چرا وقتی کارش تموم میشه پولش رو نمیده این کارش زشت بوده. خوب معلومه ادموند هم شب و روز وقت میذاره علیهش مصاحبه می کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی