حضور دو ستاره در پرسپولیس قطعی شد/ جام‌جهانی به سود سرخ‌پوشان
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل نقل و انتقالات بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی روزهای نخست خود را سپری می‌کند که حضور در جام‌جهانی فرصت را برای جذب چند ملی‌پوش توسط پرسپولیس فراهم کرده است.

بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از اردوی قطر باعث شد تا صحبت درباره نقل و انتقالات مربوط به شاگردان دراگان اسکوچیچ به سوژه اصلی اهالی فوتبال تبدیل شود.

لژیونرهای ملی پوش ایران همچون سعید عزت الهی با وجود داشتن پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران همچنان علاقه به حضور در خارج از کشور دارند تا در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به روند فوتبالی خود ادامه دهند. در این بین تعدادی از بازیکنان تیم ملی نیز با حضور در لیگ داخلی مشتریانی را برای خود دارند تا تبدیل به ستاره‌های نقل و انتقالات تابستانی شوند.

میلاد سرلک با وجود داشتن پیشنهاد از کشور امارات رضایت خود را برای ماندن در پرسپولیس اعلام کرده است. او نمی‌خواهد در فصلی که جام جهانی قطر برگزار می‌شود شرایط ایده آل خود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی را از دست بدهد. از این رو دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد امضا می‌کند.

همچنین سروش رفیعی هافبک فصل گذشته سپاهان اصفهان نیز تمام مذاکرات خود برای بازگشت به پرسپولیس را انجام داده است تا احتمال حضور او نیز در جمع سرخپوشان پایتخت افزایش پیدا کند.

سعید صادقی هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان نیز با وجود پیشنهادات سنگین مالی از چند تیم لیگ برتری اولویت خود را حضور در لیگ‌های حاشیه خلیج‌فارس اعلام کرده است.

خط میانی تیم ملی ایران با ادامه حضور وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک و سروش رفیعی در پرسپولیس رنگ کاملا پرسپولیسی می‌گیرد تا یحیی گل محمدی در کنار بازیکنانی همچون سیامک نعمتی، احسان پهلوان، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه با چالش استفاده از این تعداد هافبک در ترکیب اصلی روبرو شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد رضا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    تبریک به حمید استیلی و هاشمیان. هرچند حال تیم ملی خوب نیست ولی حال دلالان خوبه خوب
  • بهزاد ایمن IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    تیمهای ملی گویا فقط با هدف خدمت به پرسپولیس وجود دارند🤔🤔🤔🤔
    • یه ایرانی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      اسلحه که رو سرشون نمیذارن اندازه شمام که بهشون پول نمیدن حتما خودشون میخوان، این نمیشه که همیشه شما با پول بیشتر اونا رو بکشین سمت خودتون، خوب باید قبل ‌ این اتفاق یه جایی ببیننشون بهشون پیشنهاد بدن دیگه! مسخرس بزارن برگردن شما با یه پول زیاد باهاشون تموم کنید!
  • محمود IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    13
  • علی غریبی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    تاکورشود هرآنکه نتواند دید
  • علی غریبی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    تاکورشود هرآنکه نتواند دید
  • علی غریبی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    تاکورشود هرآنکه نتواند دید
  • علی غریبی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    تاکورشود هرآنکه نتواند دید
  • Mesam IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    ماکورنیستیم همه رامیبینیم خدامیدونه کدام صندوق بیت المال راخالی کردن بله همین میشه که به تیم سوم یک تیم درجه ۳باخت میدن
  • سعید IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    کیروش هرگز. حتما پشیمان میشوید. اگر امکانات وبازیهای تدارکاتی خوب داشته باشیم حتماً با همین کادر موفق میشیم.
  • حمید IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    سلام آقا مربی تیم ملی هرکی که باشه اگه ۶وب بازی تدارکاتی نداشته باشه مربی چکار کنه معجزه که نمیتونه بکنه ویک مربی کاربلد رده بالا هم خرج داره با گدابازی که نمیشه توقع پیروزی داشت
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    مشکل تیم ملی در مرحله اول فدراسیون فوتبال ایران ومرخله دوم بازیکنان که به تیم ملی دعوت شدند هستند که هیچ کدام جز 5نفر تو تیمشون فیکس نیستند که از نظر بدنی آماده باشم وسوم فضا وجود باند بازی بر تیم ملی که سر مربی تیم ملی ناتوان از پس این دلالان چرا در زمان کی روش کسی جرات نداشت دخالت کن هر بازیکنی که آماده وتو تیمش فیکس بود و حتی بهشون اعلام میکرد دعوت میکرد در حال حاضر این سعید عزت الهی و نورالهی و علی رضا خان جهان بخش تو فاینورد همه نیمکت نشین هستند فقط غرور وادعا دارند یا میلاد محمدی وصادق محرمی همه ذخیره فیکس طلایی هستند که بزرگترین ضربه رو به تیم ملی میزنند اگر خوب هواداران که همه دیگه کارشناس هستند دقت کنید این بازیکنان تو زمین بی میل فوتبال بازی میکنند پس بهتره به تیم ملی دعوت نشن که برای خودشان تیم خوب انتخاب کنند که فیکس بازی کنند همه برای پول ودلار پیش بسوی کشورهای عربی وبعد هم ناتوان و بنجل
  • علی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    تیم ملی امسال قهرمان جهان میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی