نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
کی‌روش مال جام جهانی بود؛ اسکوچیچ برای آسیا خوب است/ بازیکن غیرتخصصی را دفاع وسط می‌گذارند؛ معلوم است به او توهین می‌کنند!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ با روش خود توانست در آسیا به نتیجه خوبی برسد اما نمی‌تواند مقابل حریفان سطح بالاتر این نتایج را تکرار کند.

پیروز قربانی پیشکسوت استقلال و سرمربی فصل گذشته رایکا بابل، وضعیت تیم ملی ایران را با حضور اسکوچیچ نقد می کند. مصاحبه قربانی را در ادامه می‌خوانید:

*اسکوچیچ به دنبال شناخت از بازیکنانش است و می‌خواهد بهترین پست‌ها را برای آنها پیدا کند اما به نظرم تغییر پست امیدنورافکن و بازی به عنوان مدافع وسط، درست نبود زیرا با این روش هم بازیکنانی که به عنوان دفاع وسط دعوت شدند مورد توهین قرار می‌گیرند و هم خود بازیکن با عملکرد ضعیف‌ زیر سوال می‌رود. گل‌هایی که ما خوردیم به خاطر اشتباهات فردی بود اما این اشتباهات که از قرار گرفتن بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی سرچشمه می‌گیرد، بر عملکرد سایر بازیکنان هم تاثیر منفی گذاشت.

*به نظر من سبک کی‌روش در جام‌جهانی بهتر نتیجه می‌گیرد. اسکوچیچ با روش خود توانست در آسیا به نتیجه خوبی برسد اما نمی‌تواند مقابل حریفان سطح بالاتر که با آمادگی کامل برای جام‌جهانی می‌آیند هم نتیجه مطلوبی بگیرد.

کی روش مال جام جهانی بود؛ اسکوچیچ برای آسیا خوب است/ بازیکن غیرتخصصی را دفاع وسط می گذارند؛ معلوم است به او توهین می کنند!

*بازی تدارکاتی برای همین باخت‌ها و اصلاح ضعف‌هاست. فکر نکنید کادرفنی بیکار نشسته است. مدام در حال بررسی بازیکنان و سبک‌ بازی آنها هستند و ایرادهایشان را اصلاح می‌کنند. البته تیم الجزایر با حریفان ما در جام جهانی خیلی متفاوت بود و نمی‌توانست انتخاب خوبی برای بازی تدارکاتی با ایران باشد.

*وقتی نمی‌توانند یک بازی دوستانه مناسب برگزار کنند، این نتایج عجیب و غیر قابل باور نیست. باید بدانیم که زمان شعار دادن تمام شده و باید برنامه‌ریزی درستی انجام دهیم و برای کسب نتیجه دل به اتفاقات احتمالی نبندیم. اگر نتوانیم بازی‌های تدارکاتی مناسبی بر مبنای نوع بازی حریفان برنامه‌ریزی کنیم، ضعف‌های تیم اصلاح نمی‌شود و مثل سال‌های گذشته از گروهمان هم نمی‌توانیم صعود کنیم.

*ما تدارکات خوبی نداریم و فدراسیون فوتبال هم در این خصوص عملکرد بسیار ضعیفی داشته است. برای برگزاری بازی های دوستانه خوب باید خیلی زودتر از اینها برنامه ریزی می کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    دقیقاً ، اگه کی‌روش یرنگرده دیگه مثل دوره های قبل جام جهانی نمی‌تونیم بریم مرحله حذفی! کی روش خوراکش جام جهانی بووود یه بار در گروه چهار تیمی، چهارم شد و یه بار به لطف گل بخودی حریف سوم ، اگه کی‌روش نبود احتمالاً تو گروه چهار تیمی پنجم می‌شدیم مثل خود کیسه که یه بار از بین چهار مدعی قهرمانی پنجم شد🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی