نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
۰ |
۵
مرگ مشکوک و عجیب بازیکن ۳۹ ساله/ درد پا منجر به مرگ شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق تورینو به شکل عجیبی که هنوز دلیل آن مشخص نیست جان خود را از دست داد.

فوتبال ایتالیا پس از انتشار خبر درگذشت آکیم اومولاده فوتبالیست سابق تورینو در شوک فرو رفت. مهاجم ۳۹ ساله سابق نیجریه‌ای که تمام دوران حرفه ای خود را در ایتالیا گذراند، در اوایل قرن بیست و یکم نماد مبارزه با نژادپرستی در سری آ بود و مرگ او دوستداران و عزیزانش را شوکه کرد.

یک تماس اضطراری هشدارها در مورد یک اتفاق را آغاز کرد. یکی از دوستان او روز سه‌شنبه برای دریافت کمک با خدمات پزشکی تماس گرفت چون به نظر می‌رسید اومولاده هیچ علائم حیاتی ندارد. آنطور که در رسانه‌های ایتالیایی توضیح داده شده است، بازیکن سابق در وسیله نقلیه دوستش، روی صندلی مسافر نشسته بود و به دلیل درد شدید در پاهایش، برای انجام برخی معاینات به یک درمانگاه می‌رفت.

ظاهراً این فوتبالیست در روزهای اخیر به برخی متخصصان مراجعه کرده بود و به عارضه عجیبی در پای خود اشاره کرده بود، اما هیچکس نتوانست تشخیص دهد او چه مشکلی دارد. به همین دلیل، این سه‌شنبه باید معاینات عمیق‌تری روی او انجام می شد، اما قلب او قبل از رسیدن به بیمارستان از تپش ایستاد.

در وسط یک جاده عمومی، دوست آکیم درخواست کمک کرد و تعدادی از مأموران پلیس که در منطقه بودند به کمک او رفتند. در آن زمان، اومولاده دیگر هیچ واکنشی نشان نمی‌داد.

پس از بررسی‌های اولیه، بازرسان فرضیه مرگ خشونت‌آمیز را رد کردند، زیرا هیچ آسیب خارجی در بدن او وجود نداشت‌. به همین دلیل است که آنها اکنون به دنبال تعیین علل مرگ او هستند و همچنین با در نظر گرفتن اینکه این بازیکن نیجریه‌ای قبلاً برای درد خود با پزشکان مشورت کرده بود، در حال بررسی این موضوع هستند که آیا قصور پزشکی در مورد او رخ داده است یا نه.

مرگ مشکوک و عجیب بازیکن ۳۹ ساله/ درد پا منجر به مرگ شد؟

باشگاه فوتبال تورینو با انتشار پیامی با خانواده اومولاده ابراز همدردی کرد.

او در سن ۱۷ سالگی وارد ایتالیا شد و به سرعت توسط ترویزو از سری B پذیرفته شد. در آنجا توسط گروهی از هواداران نژادپرست باشگاه مورد حمله قرار گرفت، موضوعی که باعث شد هم‌تیمی‌هایش در بازی بعدی چهره خود برای حمایت از او، سیاه کنند. مدت کوتاهی پس از آن به تورینو نقل مکان کرد، جایی که اولین بازی خود را در بالاترین رده فوتبال ایتالیا انجام داد و نام او به نمادی علیه تبعیض نژادی در فوتبال تبدیل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی