نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تصمیم غیرمنتظره کارلوس کی‌روش/ توافق جدید با سرمربی پرتغالی انجام شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منبعی از فدراسیون فوتبال مصر از توافق شفاهی با کارلوس کی‌روش خبر داد.

نام کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران این روزها در فوتبال کشورمان جنجال آفرین شده ولی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان بازگشت این مربی پرتغالی به ایران را تکذیب کرد.

در جدیدترین خبر رسانه های مصر در آستانه بازگشت به تیم ملی فوتبال این کشور قرار دارد. منبعی آگاه در فدراسیون فوتبال مصر در این زمینه در مصاحبه با سایت «یالا کوره»، گفت: با کارلوس کی‌روش برای بازگشت دوباره به نیمکت تیم ملی به توافق رسیدیم اما مربی پرتغالی به رفتار جمال علام رئیس فدراسیون اعتراض داشت.

همچنین میدو سرمربی سابق باشگاه الزمالک در این زمینه در مصاحبه با سایت «btolat»، گفت: حازم عضو فدراسیون فوتبال مصر با کارلوس کی‌روش به توافق رسیده و ۹۰ درصد این مربی پرتغالی به تیم ملی مصر برمی‌گردد. او قرار است فردا پاسخ نهایی‌اش را بدهد.

وی افزود: در صورت عدم توافق با کی‌روش فدراسیون فوتبال مصر بلافاصله به دنبال مربی خارجی دیگر می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    هرچند اومدن کیروش خواسته عموم مردم و خود بنده هست ولی من چشمم آب نمیخوره که بیاد تهش باید با اسکوچیچ بسازیم و بسوزیم و تهش کیسه گلی جام جهانی
  • محمد FR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    اسکوچیچ توان مربیگری ایران در بازیهای حیثیتی مقابل آمریکا و انگلیس را نداره و این بزرگترین قمار، ریسک و اشتباه تاریخ فوتبال ایران است، آقایان فدراسیون لطفا به این مسامحه کاری مُضحک پایان دهید و کارلوس کی‌روش را برگردانید
  • عرفان DE ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    از ته قلبم برای برنگشتن کیروش به ایران خوشحال میشم. نه برای خودمون بلکه برای این مرد بزرگ که از خودمون روی نام ایران بیشتر غیرت داشت و به فوتبال ایران خدمت کرد و در عوض فحش و ناسزا شنید. سزاوار این فدراسیون همین کادر فنی فعلیست
  • لاری باز IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    در اینکه کی روش مربی خوبی بوده شکی نیست ولی الان اگر بیاد فقط خودشو خراب کرده ویک درمانده واقعیه!!؟کیروش که سهله پدر کی روش هم در حال حاضر کمکی نمیتونه بکنه؟!!!کی روش امکانات وپول میخواد ولی وقتی امکان یه بازی با یه تیم هم سطح رقبای گروه جام جهانی را نداریم کی روش میتونه جادو یا شعبده بازی کنه.کی روش که نمیاد برید دنبال کسی مثل اون باشید اونم برای جام جهانی بعد.....؟؟!!!جماعتی هستین که فقط نوک دماغ تون رو میبینید!!!!!
  • آریا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    قلب کی روش با ایران است و دوست داره در جام جهانی سرمربی ایران باشه امیدوارم این اتفاق بیفته
  • مجتبی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    کاش نظر مردم براشون مهم بود
  • ساسان IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    آقای ماجدی لطفا ملت را در یابید احترام به نظر عموم بالا بردن محبوبیت خودتان است آنهم اکنون که همایت دولتمردان را دارید
  • یک ایرانی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    مصری که با کره جنوبی پنج گل خورد دستپخت کیروش بود،هنوز کیروش رو میخواید
  • فرشاد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    موندم این همه مربی تو جهان وجود داره خیلیا کارشون عالیه چرا چسبیدن به کیروش این آقا خیلی از خودش مچکره کم مونده بود بگه من وزیر ورزشم در ضمن کار خاصی هم انجام نداد فقط دفاع اتوبوسی کاش دنبال کس دیگه ای باشن.
  • Ggg IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    مورینیو و گواردیولاهم بیارین ایران این تیم تو جام جهانی توگروهش اخر میشه خیال همتون تخت .بدلیل اینکه هیچ تیمی حاضر نیست بازی تدارکاتی با ایران انجام بده .پس چی که تو جام جهانی اخر میشیم همون اسکوچیچ رونگه دارین الکی هم‌پول خرج نکنین .این تیم از گروهش بالا برو نیست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی