نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
میرشاد ماجدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرشاد ماجدی که سه شنبه شب مهمان برنامه شبهای فوتبالی بود در مصاحبه با خبرورزشی هم به نکات مهمی اشاره کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد اسکوچیچ گفت: من بارها گفته ام که ایشان تا پایان سال ۲۰۲۳ یعنی تا پایان جام ملتهای آسیا قرارداد دارند و ما هم از کادر فنی تیم ملی حمایت می‌کنیم. البته من هم بحث حضور کی‌روش را در رسانه ها خوانده‌ام ولی تا این لحظه فدراسیون فوتبال کوچکترین مذاکره ای با ایشان نداشته و آقای اسکوچیچ مورد حمایت کامل فدراسیون فوتبال است. ضمن این که ایشان قرارداد دارند و از تعامل خوبی هم با فدرسیون فوتبال برخوردار هستند.

ماجدی در ادامه گفت: عده ای می‌گویند ما باید ۱۰ بازی تدارکاتی برگزار کنیم ولی چطور ممکن است در روزهای فیفادی که از ۲۸ شهریور تا ۵ مهرماه است ۱۰ بازی برگزار کنیم؟ ما نهایتا می‌توانیم دو بازی تدارکاتی را انجام بدهیم که در این راستا هماهنگی های زیادی انجام شده و انشالله مسابقات خوبی را برگزار خواهیم کرد. تاکید می‌کنم که فدراسیون با وجود مشکلات مالی با تمام قدرت از تیم ملی حمایت می‌کند و آقای اسکوچیچ هم مورد حمایت کامل ما قراردارند. از وزارت ورزش هم هیچ توصیه و سفارشی در مورد اسکوچیچ نشده و شما دیدید که دوستان وزارت خودشان هم یکسری شایعات را تکذیب کردند.

سرپرست فدراسیون فوتبال در پایان گفت: رسانه ها هم باید پشت تیم ملی باشند و حمایت کنند. ما فرصت چندانی تا جام جهانی نداریم و روزهای فیفادی هم که محدود است اما شک ندارم که ملی پوشان فوتبال ایران بهترین بازیهای زندگی خود را مقابل انگلیس،آمریکا و ولز به معرض نمایش خواهند گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایهان IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    شما توی فیفا دی اول راحت میتونستی ۳تا بازی انجام بدی فیفادی دوم هم ۳تا انجام بدی راحت ۶تا بازی اما شما ها خودتون دلتون نمیخواد بازی انجام بشه چون میدونید این تیم بدرد نمیخوره وقتی تز امید الجزایر باخت دیگه چه انتظاری هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی