۳ اخراجی در انتخابی جنجالی کاراته/ قهرمان جهان پس از بازگشت به میادین شکست خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهمن عسگری چهره شاخص کاراته ایران پس از شکست در دومین مبارزه انتخابی و به دلیل مصدومیت، از ادامه رقابت‌ها انصراف داد.

در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا، بهمن عسگری دارنده مدال طلای جهان که پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک‌ساله برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها به میدان رفته بود، پس از کسب پیروزی ۴ بر ۲ مقابل علیرضا حیدری، در دومین مبارزه وزن ۷۵- کیلوگرم این رقابت‌ها، مقابل مهدی شهگل با نتیجه ۷ بر ۲ شکست خورد.

عسگری در لحظات پایانی مبارزه از ناحیه آرنج دست چپ دچار خونریزی شد و به همین دلیل نیز از ادامه حضور در مسابقات انصراف داد و به این ترتیب به دلیل انصراف از مسابقات، حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی را از دست داد.

با توجه به مصدومیت عسگری، به احتمال فراوان رقابت انتخابی وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بار دیگر به صورت مجزا برگزار می‌شود.

رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۵ آذر در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و بازی‌های کشورهای اسلامی نیز ۱۸ تا ۲۷ مرداد در قونیه برگزار خواهد شد.

سامان عدالتی در وزن ۷۵- پس از شکست آسیابری با نتیجه قاطع ۱۵ بر ۶، در دومین مبارزه مقابل مهدی شهگل ۶ بر ۵ شکست خورد اما به دلیل اعتراض و کوبیدن مشت بر روی تاتامی، با رای داوران از مسابقات اخراج شد.

این رقابت‌ها با حواشی زیادی همراه بود و علیرضا حیدری و سامان عدالتی دو کاراته‌کای حاضر در انتخابی به دلیل اعتراض پس از شکست مقابل رقبایشان از مسابقات اخراج شدند. عدالتی پس از باخت به روی تاتامی مشت زد و حیدری نیز پس از باخت به عسگری نسبت به داوری اعتراض شدیدی داشت.

همچنین مجید حسن‌نیا پس از باخت به مسکینی به دلیل اعتراضات شدید از مسابقات اخراج شد.

این مسابقات در سالن کبگانیان تهران در حال برگزاری است و کادر فنی تیم ملی نیز از ابتدا ناظر رقابت‌های انتخابی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی