پاری‌سن‌ژرمن برای بیرون انداختن نیمار مصمم است/ جانشین ستاره برزیلی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار ستاره برزیلی دیگر مد نظر مسئولان پاری‌سن‌ژرمن نیست و آنها می‌خواهند او را کنار بگذارند.

پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد هر طور شده نیمار را از فهرست خود خارج کند و در این راه جانشین او را هم انتخاب کرده است.

سایت «ال ناسیونال» در این گزارش نوشته پاری‌سن‌ژرمن آماده است تا به پیشنهادات برای نیمار فوق ستاره برزیلی‌اش گوش بدهد و آنها حتی کریستوفر انکونکو از تیم لایپزیش را به عنوان جانشین او در نظر گرفته‌اند.

پاریسی‌ها در تابستان ۲۰۱۷ با شکستن رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان و پرداخت مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو، نیمار را جذب کرد و این بازیکن ۳۰ ساله که یکی از پردرآمدترین بازیکنان این تیم است، قرار بود مهره اصلی در راه فتح لیگ قهرمانان اروپا برای پی‌اس‌جی باشد، پروژه‌ای که تیم پاریسی نتوانست به هدف خود برسد.

ناصر الخلیفی رئیس پاری‌سن‌ژرمن گفته که میلیون‌ها یورویی که برای جذب این بازیکن هزینه کرد «ممکن است بی‌فایده بوده باشد» به خصوص که حالا او تحت‌الشعاع کیلیان امباپه و لیونل مسی قرار گرفته و نزد هواداران تیم هم محبوب نیست

نیمار حالا در لیست نقل و انتقالات پاریس قرار گرفته است. الخلیفی چند هفته‌ای است که پیشنهادات مرتبط با او را دریافت کرده و ترجیح می‌دهد تابستان امسال او را بفروشد. با این حال، از آنجایی که این بازیکن هنوز ۳ سال از قراردادش باقی مانده است، پی‌اس‌جی نمی‌تواند او را مجبور به جدایی کند. در این صورت، آنها خوب خواهند بود که به یکی از پردرآمدترین بازیکنان خود اجازه دهند نیمکت را گرم کند.

پاریسی‌ها برای تحت فشار قرار دادن نیمار خواهان جذب انکونکوی ۲۴ ساله از لایپزیش هستند. انکونکو که در آکادمی جوانان پاریس پیشرفت کرد، در لایپزیش تبدیل به یک ستاره هیجان‌انگیز شده و فصل گذشته در ۵۰ بازی ۳۵ گل زد و ۱۹ پاس گل به ثبت رساند. پاریسی‌ها حتی حاضرند برای بازگرداندن بازیکن فرانسوی به پارک دو پرنس، قیمت نزدیک به ۱۰۰ میلیون یوروی تیم آلمانی را پرداخت کنند.

پاری‌سن‌ژرمن برای بیرون انداختن نیمار مصمم است/ جانشین ستاره برزیلی مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علیرضا IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    وقتی که تو خونه خودت یعنی بارسلونا بودی چقدر مورد احترام هوادار و باشگاه و مربی بودی حالا تو ‌‌پاریس بایدم اینجوری باهات رفتار شه
  • Vahideftari US ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    حیف نیمار که خودشو این جوری خراب کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی