نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
کنفرانس خبری کاپیتان پرسپولیس/ تصمیم مهم و خبرساز سیدجلال حسینی در راه است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس قصد دارد پس از نهایی کردن تصمیم خودش در یک نشست خبری و به شکلی رسمی آن را با رسانه‌ها و مردم به اشتراک بگذارد.

قرار است این نشست خبری در دفتر باشگاه پرسپولیس یا مجموعه ورزشی خود سیدجلال حسینی برگزار و کاپیتان سرخ‌ها تصمیم نهایی خودش را به افکار عمومی اعلام کند.

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تردیدهایی در مورد ادامه همکاری او با این باشگاه وجود دارد، چهارشنبه گذشته به دفتر باشگاه رفت اما در نهایت نتوانست با مدیران باشگاه به توافق نهایی برسد. کاپیتان پرسپولیس از درویش و نزدیکانش چند روزی فرصت خواست تا درخصوص آینده کاری خودش تصمیم‌گیری کند.

حسینی نیز یکی از نفراتی است که قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و این فصل را می‌توان آخرین فصل حضور او در پرسپولیس دانست اما او هنوز تصمیم به خداحافظی نگرفته است.

ظاهرا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کاپیتان تیمش پیشنهاد داده است در صورتی که قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را داشته باشد به کادرفنی سرخپوشان اضافه شود. حسینی که یک فوتبالیست سرد و گرم چشیده است بلافاصله به رضا درویش پاسخ نداده و از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای یک تصمیم درست و اصولی مهلت خواسته است.

در همین راستا خبردار شدیم سیدجلال قصد دارد پس از نهایی کردن تصمیم خودش در یک نشست خبری و به شکلی رسمی آن را با رسانه‌ها و مردم به اشتراک بگذارد. شنیدیم احتمال زیادی وجود دارد کاپیتان پرسپولیس برای همیشه کفش‌های خود را آویزان کرده و برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کند. هرچند اتخاذ این تصمیم برای سیدجلال حسینی بسیار سخت و دشوار است. او که در حال حاضر پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود چندی پیش در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد تصمیمی برای خداحافظی نداشته و می‌خواهد بازی کند اما...

در حال حاضر یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس خیلی روی سیدجلال حسینی برای بازی کردن حسابی باز نکرده‌اند و به قول خود این بازیکن، تیم شهرش ملوان انزلی هم پیشنهادی به او ارائه نکرده است. بنابراین شاید سیدجلال حسینی این بار مجبور شود با توجه به جمیع این شرایط از دنیای بازی در فوتبال خداحافظی کند.

این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با یکدیگر بر لزوم حفظ شأن و منزلت سیدجلال حسینی تأکید کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Aaa IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    سید جلال بیاد نساجی قدمش روی چشم.
  • حمیدرضا کازرونی بوشهر از توابع تنگستان فرزند غلام IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    از سید جلال حسینی و کریم باقری باید در پرسپولیس به عنوان کادر فنی در باشگاه ماندگار بماند واز تجربه آنان استفاده شود
  • آرش IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    سلام به نظر سید دو سال اضافه هم بازی کرده و واقعا دو سال است شانشو واقعا حفظ کردند اگه این به بعد بخواد برای قرارداد بستن اصرار کند به خودش ،اعتبار،شخصیت خودش بی احترامی کرده،سید دو فصل پیش متناوب روی نیکت بود و در همین فل که گذشت یه جورایی کاملا میخکوب نیمکت شد،حال او باید بین رفتار و شان مهدوی کیا و فرهاد مجیدی یکی را انتخاب کند،به مهدی زنگ زدن گفتن دیگه حق آمدن سر تمرین را نداری و سیک... و فرهاد در قله ستاره بودنش چهار گوشه زمینو بوسید،حالا سید جلال عزیز هم میتواند مثل مهدوی کیا با آبروریزی بندازنش بیرون و یا مثل مجیدی قرار با قرار داشتن روی قله و با افتخار خداحافظی کند(حالا... هر چند افتخاراتش بیشتر اسنپی بود و قابل قیاس با فرهاد نیست) این دیگر بر عهده خود سید هستش،با تشکر
    • آبی گلابی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
      متاسفم برات که افتخارات سیدجلال روبایه آدم پول پرست وبی تعصب یکی می‌دونی افتخارات باشگاهی سیدجلال روهیچ بازیکنی نداره افتخارات ملیش هم به کنارشاه فراریتون نه افتخار باشگاهی داره نه ملی
    • میلاد IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
      منظورت از خداحافظی مجیدی ، همون ماجرای افشای دوپیگنش و خداحافظی اجباریش دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی