نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نگرانی بزرگ آبی‌ها/ احکام و غرامت نجومی علیه استقلال در راه است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاریخ دادگاه استراماچونی و استقلال بازهم به تاخیر افتاد و قرار است ۳۱ تیرماه همه چیز مشخص شود.

تکلیف استقلال و استراماچونی تا ۳۱ تیرماه مشخص نمی‌شود و استقلالی‌ها نفس راحتی کشیده‌اند. البته آنها دو پرونده مهم دیگر هم دارند. یکی پرونده پادوانی که قرار است ۱۷ تیرماه تعیین تکلیف شود و دیگری پرونده میلیچ که قرار شده دادگاه ۲ تیرماه حکم بدهد. استقلالی‌ها امیدوارند در هر سه پروند اتفاقات خوبی رخ بدهد اما با توجه به عقبه ای که این تیم و البته سایر تیمهای ایرانی در فیفا و دادگاه عالی ورزش دارند، خیلی هم نباید خوشبین باشیم که مثلا تمام آرا به سود استقلال باشد.

استراماچونی پول قرارداد دو ساله اش را همراه با جریمه دیرکرد می‌خواهد. رقمی که پیش از این نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو اعلام شده بود. میلیچ و پادوانی هم ادعاهایی را مطرح کرده‌اند که بهرحال در دست بررسی است. در مورد پادوانی حتی صحبت از رقم نجومی غرامت ۹ میلیون دلاری هم بود که خودش در مصاحبه با خبرورزشی این مسئله را تکذیب کرد و گفت من فقط حق واقعی خودم را می‌خواهم نه بیشتر. میلیچ هم ادعایی را مطرح کرده که باید دید در نهایت دادگاه چه حکمی می‌دهد اما بهرحال استقلال تیرماه بسیار مهمی را در پیش دارد و به نظر می‌رسد آبی‌ها باید از حالا در تدارک چند ده میلیارد برای تسویه حساب با این ۳ بازیکن و مربی خارجی باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    خب با این رقم ها کیسه را منحل شده بدونید : )
  • هادی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    یکی از دلایل فرار فرناز همین موضوع بوده دیگر کیسه نمیتونه بازیکن بگیره بخاطر پولی که به استرا پادوانی باید بدن
  • mohammad IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    عجب وضعی شده والااا😐چه تیر ماه پر استرس و پر فشاری در پیش خواهیم داشت😐تا پنجره مون بسته نشده باشگاه باس هر چه زودتر سرمربی و بازیکنان جدید رو جذب کند..
  • Ali IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    نه عزیزان اینها که پولی نیست . مخصوصا برای آقا ی فرهاد مجیدی و آقای سردار آجر لو آقا فرهاد که همانطور که میگفت از دوستانم میگیرم وپاداش بازیکنان را می دهم الان هم همان کار را می کند (البته بعدا آشکارشد که تمام پول ها را با سود مادی اش از استقلال گرفته اند ،سود غیر مادی هم جای خودش ) آقای آجرلو هم راههایی می داند ودارد که عقل هیچ بشر که چه عرض کنم عقل جنیان هم به آنها نمی رسد .پس آسوده وراحت باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی