نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
۳ |
۳
پیشنهادهای رنگارنگ شایعه بود/ نیمکتی که پوچ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست زمانیکه همه چیز مهیای جدایی حمید مطهری از پرسپولیس شده بود مربی سرخ‌ها در کادر یحیی گلمحمدی برای فصل بعد ماندنی شد.

طی دو سال اخیر اخبار زیادی در مورد پیشنهادهای مختلف و رنگارنگ تیم‌های لیگ برتری به حمید مطهری از سوی نزدیکان رسانه ای این مربی در رسانه‌ها منتشر شد و در ادامه نیز شرایط به گونه‌ای ترسیم شد که مطهری به خاطر شرایط پرسپولیس درمیانه‌های فصل تصمیم به جدایی از این تیم نگرفته است. از این رو وقتی در پایان لیگ ۲۱ باز هم این خبرها به گوش می‌رسد این پیش بینی شد که با توجه به تمام شدن فصل و از همه مهم تر چالش‌های زیادی که بین مطهری و منتقدان و گروهی از هواداران ایجاد شده، او قطعا از پرسپولیس جدا می‌شود.

اما واقعیت امر این است درست در بزنگاهی که مطهری باید پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری داشه باشد، هیچ پیشنهادی وجود ندارد و جالب این که باشگاه نساجی نیز که همواره به عنوان مقصد نهایی این مربی نام برده می‌شد، او را از لیست نامزدهای مربیگری فصل بعد خود کنار گذاشته است.

تمام این مسائل دست به دست هم می‌دهد تا مطهری همچنان ماندگار باشد و باید دید در ادامه راه چالش‌هایی که با منتقدان و اهالی فن خواهد داشت باز هم پرسپولیس را دچار چالش و مشکلات حاشیه ای خواهد کرد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Ali IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    خبر محترم ورزشی شما ایجنت ویا به قول خودمان مدیر برنامه آقای مطهری هستد.؟؟؟؟ویا به قول آن شعر معروف که موقع مغرب ماه رمضان می خواندند این کیست پنهان درجان و تن کز زبان من همی گوید سخن .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی