نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دلخوری یا عدم توافق؛ خانواده پورحیدری دست خالی باشگاه را ترک کردند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طلب منصور پورحیدری پیشکسوت فقید باشگاه استقلال که بابت عضویت در هیئت مدیره این باشگاه در سال ۱۳۹۵ طلبکار بود همچنان به خانواده اش پرداخت نشده است.

زنده یاد منصور پورحیدری فعالیت خود در باشگاه استقلال را از سال ۱۳۴۷ در باشگاه تاج آغاز کرد و در طول پنج دهه حضور در این باشگاه در سمت‌های مختلفی از جمله بازیکن، سرمربی، سرپرست تیم، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مشغول به کار شد. او در نهایت و در سن ۷۰ سالگی در حالی روز چهاردهم آبان ماه سال ۱۳۹۵ به علت ابتلا به بیماری سرطان دیده از جهان فرو بست که از باشگاهش طلبکار بود.

منصور پورحیدری در آخرین سالهای حضورش در باشگاه استقلال با عضویت در هیئت مدیره به این مجموعه خدمت می‌کرد. پس از فوت وی خانواده اش مدعی شدند که بابت حضور آن مرحوم در هیأت مدیره معادل ۳۰۰ میلیون تومان از این مجموعه طلبکارند اما در طول این سالها هر یک از مدیرعاملانی که در باشگاه استقلال حضور یافتند به نوعی از پرداخت این مبلغ شانه خالی کردند.

اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد در روزهای گذشته و با دعوت از خانواده پورحیدری، فریده شجاعی و علی پورحیدری همسر و فرزند آن مرحوم به باشگاه دعوت شدند تا با حضور در جمع اعضای کمیته تسویه حساب، در رابطه با طلب زنده یاد منصور پورحیدری گفتگو کنند. جلسه ای که گفته می‌شود غیر از مدیرعامل باشگاه، سایر اعضا در آن حضور داشتند.

دلخوری یا عدم توافق؛ خانواده پورحیدری دست خالی باشگاه را ترک کردند!

جلسه با مدیریت حجت کریمی عضو هیأت مدیره و مسئول اصلی تسویه حساب با طلبکاران باشگاه استقلال آغاز می‌شود و طرفین صحبت‌های خود را انجام می‌دهند. ظاهراً خانواده پورحیدری با طرح این موضوع که با گذشت حدود شش سال تعویق در پرداخت این مبلغ، ارزش واقعی سیصدمیلیون شان نسبت به تورم به یک دهم کاهش داشته رشد خواستار معادل‌سازی این مبلغ با قیمت‌های امروز شدند.

شایان ذکر است؛ قیمت دلار در سال ۱۳۹۵ سه هزار تومان و قیمت سکه در آبان ماه همان سال چیزی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است. در حالی که قیمت دلار امروز به بیش از ۳۰ هزار تومان و قیمت سکه به بیش از ۱۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و رشدی ده برابری داشته است.

دلخوری یا عدم توافق؛ خانواده پورحیدری دست خالی باشگاه را ترک کردند!

شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این مسئله موجب می‌شود تا مذاکرات بین طرفین به نوعی ناتمام باقی بماند. اینکه طرفین در این موضوع به توافق نرسیده و یا از هم دلخور شده اند هنوز مشخص نیست اما روال معمول در کمیته تسویه حساب این بوده که طلبکاران در پایان جلسات چک مبلغ توافق شده را دریافت کرده و با امضای برگه تسویه حساب، خیال باشگاه و خودشان را راحت می‌کردند ولی ظاهرا این بار جلسه بدون سرانجام به پایان می‌رسد.

گفته می‌شود خانواده پورحیدری با اشاره به ده برابر شدن قیمت دلار ظرف این مدت درخواست داشتند طلب شان به جای ۳۰۰ میلیون تومان ۳ میلیارد تومان باشد تا عدالت رعایت شود.

گفتنی است؛ در روزهای اخیر مسئولان کمیته تسویه حساب با طلبکاران این باشگاه تماس تلفنی برقرار کرده و از آنها دعوت به عمل می‌آورند تا با حضور در ساختمان باشگاه درباره رفع اختلافات مالی و دریافت مطالباتشان به دیدار مسئولان ذیربط بروند. موضوع اخذ مجوز حرفه ای برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از جمله دغدغه‌های اصلی مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال است که با تکیه بر پول قابل توجه سپرده گذاری شده، در صدد حل این مشکل است. مبلغی که از محل فروش درصد کمی از سهام باشگاه استقلال به هواداران در یکی از بانک‌ها سپرده گذاری شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    سردار عزیز خانواده منصورخان پورحیدری خط قرمز ما هستن باید به احترام بزرگ مرد استقلال تمام مطالبات مرحوم داده بشه و از همسر ایشان سرکار خانم فریده شجاعی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره برای ساختار قسمت ورزشی بانوان باشگاه استفاده بشه لطفا با این حرکت ماهوادارارو خوشحال کنید
  • ایمان IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    خوب حق دارن و راست میگن خانواده پورحیدری فقید . پورحیدری کم زحمت نکشید برای باشگاه . حالا ۳ میلیارد نمیدید حداقل ۲ میلیارد بدید . یک پنجم قرار داد یک بازیکن معمولی هم نیست . از اقای اجرلو تقاضا داریم حق اون بنده خدا که دستش کوتاهه از این دنیا رو بده . چیزیش تو جیب ما نمیره والا ولی حداقل رضایت اون مرحوم پشت تیمش هست . یا علی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی