تنها حامی خرید بازیکن استقلالی در پرسپولیس/ خوشحالی سرخ‌ها از یک انتقال خبرساز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم همه اعضای باشگاه و حتی کادرفنی پرسپولیس از شنیدن خبر استقلالی شدن سجاد شهباززاده خوشحال شدند مگر؛ یک نفر!

کیومرث وظیفه شناس- خبر ورزشی:تنها کسی که از شنیدن خبر آبی‌پوش شدن این مهاجم با تجربه ناراحت شد، یحیی گل محمدی بود. این گروه از پرسپولیسی‌های مخالف سجاد شهباززاده معتقدند که مقصد سجاد شهباززاده از اول هم پرسپولیس نبوده است! او با اسم پرسپولیس بازی کرد و به مقصود خودش رسید. چه بسا اگر اسم پرسپولیس وسط نمی‌آمد باشگاه استقلال هم برای خرید این بازیکن پا به سن گذاشته جلو نمی‌آمد.

شنیدیم تابستان سال گذشته هم اطرافیان یحیی گل محمدی بابت سجاد شهباززاده به سرمربی پرسپولیس هشدار داده بودند. سجاد شهباززاده در پایان لیگ بیستم سجاد شهباززاده از تیم فوتبال سپاهان با زدن ۲۰ گل عنوان آقای گلی بیستمین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

گادوین منشا بازیکن تیم گل گهر سیرجان با زدن ۱۴ گل دوم شد و محمد عباس‌زاده از تیم تراکتور با ۱۲ گل عنوان سومین گلزن برتر فصل را به خود اختصاص داد.

پس از پایان لیگ بیستم، شهباززاده که یکی از اهداف اصلی بازار نقل و انتقالاتی پرسپولیس لقب گرفت. یحیی گل محمدی او را در صدر فهرست نفرات مورد نظرش قرار داد اما این مهاجم کارکشته تصمیم گرفت با سپاهان تمدید کند.

بسیاری از پرسپولیسی‌ها بر این باور بودند که این بازیکن از طریق پرسپولیس و یحیی گل محمدی بازارگرمی کرده است تا به هدف اصلی خودش که تمدید با تیم اصفهانی باشد، برسد!

امسال اما شاید خود یحیی گل محمدی هم فکرش را نمی‌کرد از یک سوراخ برای دومین بار گزیده شود. سرمربی پرسپولیس با وجود عملکرد ضعیف تر سجاد شهباززاده در لیگ بیست و یکم ( نسبت به لیگ بیستم) بار دیگر اسم این مهاجم را در لیست خریدهای خود گذاشت و اسمش را به باشگاه داد. باشگاه پرسپولیس نیز به خواست سرمربی خود با سجاد شهباززاده تماس گرفت و مذاکرات مقدماتی آغاز شد.

پرسپولیسی‌ها حتی رقم ۹ میلیارد تومان برای یک فصل را به این مهاجم با تجربه ارائه دادند و او هم مهلت ۲۴ ساعتی خواست که جواب دهد. این ۲۴ ساعت به ۴۸ ساعت و ۷۲ ساعت رسید اما درنهایت این مهاجم ترجیح داد به جای پرسپولیس راهی تیم مورد علاقه اش استقلال شود.

شاید بتوان گفت مغموم‌ترین پرسپولیسی از این نقل و انتقال یحیی گل محمدی بوده است چرا که اغلب پرسپولیسی‌ها هنوز بابت سال گذشته سجاد شهباززاده را نبخشیده‌اند و...!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه TR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    ممنون ازت کیسه ...چون که هستی .. ششتقلال تو هستی که هر چی بنجل بیاد اونجا....دمت گرم
  • پرسپولیسی 6666666666666666666666666666666666666 آت US ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    یه پیر مرده هست حدودا 90 ساله و عاشق بازی در پرسپولیسه . اقایان استقلالی زود باشید بیاید باهاش قرارداد ببندید و دربی رو ببرید مثل پارسال و قاسمی نژاد خخخخخخ
  • 6 IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    خدا را شکر این پیرمرد به پرسپولیس نیومد مبارک کیسه باشه ما که خوشحال شدیم
  • کیسه سوزان IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    جنگ جنگ تا پیروزی
  • شهرام IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    ما پرسپولیسی ها خوشحالیم که این بابا به پرسپولیس نیومد؛!همینطور که از نیومده زکی زاده خوشحالیم و اجازه ندادیم بیاد!!!ولی فکر کنم این نقشه بین گل محمدی و شهباززاده کشیده شده بود که یحیحی این بابا رو بیاره رو بوروس و قیمتش بره بالا با هم بخورند!!!!
  • عباس IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    خوشحال شدم که به پرسپولیسنیومد
  • ارتش سرخ IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    واقعا حال و روز پرسپولیس رو به کجا رسوندن که باید دنبال بازیکنای ریش سفید فوتبال باشه.آقا یحیی این فصل هر بازیکنی رو که خواست آقای درویش واسش خرید و در اختیارش گذاشت امیدواریم که دیگه بهانه ای نداشته باشه و تیم رو قهرمان کنه مگر نه واقعا هوادارها دیگه 100 درصد هم به سرمربیگریش و هم به صلاحیت انتخاب بازیکن توسط ایشون شک میکنن و... چون از فصل قبل هم با خریدهای اشتباهش ذهنیت خوبی واسه هوادارها ایجاد نکرده... گرچه بازیکن خوب داشتن یه چیزه و بازیکن خوب ساختن و حفظ کردن یه چیز دیگه.هر چند پرسپولیس فصل قبل هم بازیکنای بدی نداشت و به جزء 3 یا 4 نفر مابقی حرف نداشتن و جزو بهترینهای لیگ بودن...
  • لنگ حقیر حکومتی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    لنگیا قبل از اومدن شهباز زاده:شهباز زاده بهترین مهاجم ایرانه که میتونه به پرسپولیس خیلی کمک کنه و کلی هم با لباس لنگ براش فتوشاپ درست کردن لنگیا بعد از اینکه شهباز زاده به استقلال اومد و لنگی نشد و حسابی ضایع شدن:شهباز زاده یه مهاجم بدرد نخور و پیر هست که اصلا به درد پرسپولیس نمیخورد خدا رو شکر که نیومد پس نتیجه میگیریم که:لنگیا بد جور چیز شدن بسوزید سوبله چوبله های حکومتی حالا سعید صادقی رو هم که گرفتیم بیشتر میسوزید😏😏😏😏😏😏😏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی