کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به ماجراهای عجیب وزارت ورزش و کارلوس کی‌روش در دوران برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ اشاره کرد.

محمود اسلامیان عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبالدر مصاحبه ای به زوایای پنهان جدایی کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران اشاره کرد. او گفت: وزیر وقت ورزش پس از جام جهانی ۲۰۱۸ و پیش از بازی‌های آسیایی فشار زیادی وارد کرد که کی‌روش باید برود.

اسلامیان در مصاحبه خود از داستانی پرده برداشته است که قرار بوده در جام جهانی و پس از پیروزی مقابل مراکش پاداشی بین اعضای تیم تقسیم شود و با وجود اینکه بودجه پاداش متعلق به فدراسیون فوتبال بوده نه وزارت ورزش، سلطانی‌فر اصرار داشته که این پاداش را بین ملی‌پوشان تقسیم کند. مسئله‌ای که مخالفت کی‌روش را به همراه داشته و عزت نفس او اجازه نمی‌داده وزیر ورزش چنین کاری انجام دهد.

محمد دادکان رئیس فدراسیون فوتبال هم در گفت و گوی تازه اش به نکته ای جالب اشاره کرد؛ « روزی داشتم می‌رفتم به منزلم که آقای تاج به من زنگ زدند و گفتند همراه تیم ملی به سفر بروم اما تشکر کردم و گفتم همراه تیم ملی به سفر نمی‌روم. آخرش گفتم حالا که تماس گرفتید به شما می‌گویم کی‌روش را برندارید. گفت تحت فشارم که او را بردارم. گفتم چون می‌دانم تحت فشارید، می‌گویم برندارید. چون بازیکنان به او دلبستگی پیدا کرده‌اند و کار برایتان سخت می‌شود اگر او را بردارید. گفت وزارت ورزش می‌خواهد مربی بیاورد. گفتم نپذیرید. مقاومت کنید.»

یک سال از رفتن سلطانی فر از وزارت ورزش گذشت؛ حکایت ها همچنان ادامه دارند/ وقتی وزیر وقت برای رفتن کی روش فدراسیون را تحت فشار گذاشت

از صحبت های این چهره های فوتبالی و با توجه به مقطع زمانی، مشخص است نام وزیر ورزش وقت مسعود سلطانی فر است.

درباره سلطانی فر و کارنامه او در وزارت ورزش، بحث و سخن بسیار است که با توجه به گذشت زمان، بررسی ماجراهای دوران مدیریت او خالی از لطف نیست...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • جنگ تا پاکی فوتبال IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    مافیای سرخ لنگپوش دهها ساله که باعث عقب ماندگی فوتبال و اینک باعث زمین خوردن آن شده وقتی منافع ملی و منافع اجتماعی به اندازه منافع باندی و شخصی میشه و راحت در جیب و حساب بانکی جامیگیره شاهد این اتفاق ها هم خواهیم بود فقط بحث مسعود سلطانیفر نیست که این خود فردی از آن جریان است که شاید چون وظایفش را انجام داده و دیگر بدردشان نمیخورد و درواقع حسابی لو رفته اینطور از روی آن رد میشوند دنبال درشت ترها بروید همانهایی که امثال بابا مسعود را میتراشند
  • ف دال IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    سلام؛ چندوقت پیش یکی از همکارهاتون از کفاشیان در مورد یه مسئله و مشکل که با شهریار داشت، سؤال کرد؛ کفاشیان گفت؛ بابا علی دائی خودش اون مسئله رو یادش رفته، تو یادت نرفته؟ (یعنی بعد این همه مدت دنبال چی می‌گردی؟! زیربغل مار؟ دلفینِ پرنده؟ کراوات زرافه؟ یا اینکه مثلاً چرا شتر به پس قضا ی حاجت می‌کنه، نه پیش؟!) همین‌جوری‌ها؛ یه‌وقت فکر نکنید بابت این خاطره‌ای که یهو و خودجوش بعد خوانش این مطلب به ذهنم رسید، منظور خاصی داشتم‌ها!
  • عادل IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    سلطانی فر کل ورزش ایران رو به قهقرا برد و وجودش فقط برای یک تیم خاص خوب بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی