نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آجورلو اجازه جدایی به ستاره جوان استقلال را نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین حسین زاده بازیکن ۲۱ ساله تیم استقلال از حدود دو هفته مانده به پایان فصل با پیشنهادات مختلفی از تیم های داخلی و خارجی روبرو شد.

پدیده جوان استقلالی‌ها که در هفته‌های پایانی موفق شد با به ثمر رساندن دو گل مقابل مس رفسنجان و یک گل مقابل فولاد ارزش‌هایش را به رخ کار فنی هواداران استقلال و البته جامعه فوتبالی بکشاند در اوج جوانی توانسته نظر بسیاری از علاقمندان به فوتبال را به خودش جلب کند.

او در فصل گذشته در هر ۳۰ مسابقه استقلال برای این تیم به میدان رفت. حسین زاده در ۲۷ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت و تنها در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی (بازی رفت)، گل گهر سیرجان (بازی رفت) و شهرخودرو (دور برگشت) به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد و ۸ گل هم برای تیمش به ثمر رساند.

حسین زاده پس از درخشش در نیم فصل اول لیگ برتر جاری از اردوی زمستانی تیم ملی (برای دیدارهای فروردین ماه) به جمع شاگردان اسکوچیچ دعوت شد و توانست مقابل کره جنوبی و لبنان در ترکیب اصلی تیم ملی (به عنوان بازیکن جانشین) وارد میدان شود تا ۸ دقیقه حضور در جمع بزرگسالان کشورمان را نیز به رزومه فوتبالی اش اضافه کند.

او اخیراً نیز همراه با تیم ملی در اردوی قطر حضور داشت و در اواخر دیدار دوستانه تیم ملی مقابل الجزایر نیز به میدان رفت و یک فرصت گلزنی هم داشت. حالا حسین زاده که قراردادش با استقلال سه ساله بوده دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. اما گفته می‌شود پیشنهاداتی از کشورهای حوزه خلیج فارس به مدیر برنامه‌هایش ارائه شده تا در صورت امکان این بازیکن از استقلال جدا شود.

شایان ذکر است؛ ظاهراً باشگاه استقلال به هیچ عنوان راضی به این موضوع نیست؛ حتی با پرداخت مبالغ بالا جهت دریافت رضایتنامه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    باید حتما بلند مدت باهاش تمدید بشه چون یادمه اول فصل دوساله اومد، دوما بدون حق فسخ! (استقلال باید دستش برای چانه زنی این ستاره جوان باز بشه تا بتونه از ترانسفرش سود کنه)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی