نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود اسلامیان عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از پشت پرده اختلاف مسعود سلطانی فر و کارلوس کی‌روش گفت.

محمود اسلامیان عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای درباره حواشی پیش آمده بین کارلوس کی‌روش و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گفت: «ما در مسکو که بودیم یک پاداشی را فدراسیون فوتبال باید بعد از برد مقابل مراکش به بازیکنان تیم ملی پاداش می‌داد. آن زمان مهدی تاج بیمار بود و با کلی سختی توانستیم پول پاداش را جور کنیم. آن زمان مسعود سلطانی فر هم در روسیه بود و گفت این پول را من باید بین بازیکنان توزیع کنم. همین موضوع باعث شد تا کی‌روش مقابل وزیر بایستد و معتقد بود این پول را وزیر نیاورده و پول فدراسیون است و باید خود فدراسیون به بازیکنان بدهد. وزیر آن روز وارد اردوی تیم ملی شد و کی‌روش هم حاضر نشد در محل حضور سلطانی فر حاضر شود.»

اسلامیان افزود: «ما با کلی خواهش و تمنا بعد از نیم ساعت آقای کی‌روش را با وزیر ورزش روبرو کردیم. آقای کی‌روش زیر بار زور نمی‌رفت و حرفش هم به نظر من درست بود و این پول برای فدراسیون بود و ربطی به وزیر ورزش نداشت. کی‌روش یک عزت نفسی داشت که مقامات از این عزت نفس او خوششان نمی‌آمد و همین باعث برکناری‌اش شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • لنگ و دیگر هیچ... IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    کاملا مشخصه... دوباره پای لنگ در میون بوده.مربی ضد لنگ، وزیر لنگی
  • جک تری دی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    بعنوان یه پرسپولیسی هیچ وقت دیگه مربی بالاتر از کیروش ایران به خود ندیده و نخواهد دید
  • حسین ترابی نژاد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    بنظرمن ربطی ب استقلال پیروزی نداره ب عنوان ی استقلالی عرض میکنم جواب حرف دوستمون ک اسم لنگ میکشه وسط،، اصلا مقامات ما ازکسی ک حرف حق بزنه خوششون نمیاد اینجا ایران هست هرکی حرف حساب بزنه میشه ادم بده
  • شایا AE ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    وقت اسم تیم ملی میاد روتون میشه اسم استقلال پرسپلیس بیارید فراموش کردیم ابی قرمز برای تفریح و درامد درست شدن و تیم ملی نماینده ایران #فرهنگ_پایین
  • ماسال IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    چه عزت نفسی داشت؟ ۱. به ایرانی نگاه از بالا داشت ۲.مربی گران قیمتی بود ۳. خیلی حاشیه داشت ۴.با حاشیه وفاق ملی را دوپاره کرد و هنوزم این موضوع در فضای مجازی پر رنگ هست ۵.به خاطر همین حاشیه ها دیگر نتوانست در اروپا مربیگری کند البته از نظر فنی بالا بود.
  • امیرحسین قهرمانراده CZ ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    معلومه به خاطر منافع لنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی