۳ مدیر به زودی کناره‌گیری می‌کنند؟/ ماجدی و نبی موقتاً می‌روند؛ آجورلو هم به لیست اضافه شد!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن به ۸ شهریور، بازار گمانه زنی پیرامون انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال داغ و داغ‌تر می‌شود و به نظر می‌رسد با ورود به فصل دوم سال اخبار مربوطه در این باره تا خود روز برگزاری انتخابات به حداکثر میزان خود برسد.

مطابق اخبار دریافتی تا به امروز مهدی محمدنبی، دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون و مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال سه فردی هستند که حضورشان در انتخابات و رقابت ریاست قطعی است.

نکته مهم در این باره اینکه این سه نفر جهت حضور در انتخابات می‌بایست از سمت‌های فعلی و مسئولیت‌های جاری خود کناره گیری کنند.

نبی در حال حاضر عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آماتوری و کارگری است و در صورتی که قصد کاندیداتوری برای ریاست فدراسیون فوتبال را داشته باشد باید از سمت خود در فدراسیون ورزش‌های آماتوری کناره گیری کند.

۳ مدیر به زودی کناره گیری می کنند؟/ ماجدی و نبی موقتا می روند؛ آجورلو هم به لیست اضافه شد!

ماجدی هم سرپرست فدراسیون فوتبال است و به دلیل مشابه می‌بایست سکان امور را به فرد دیگری بدهد.

از سوی دیگر، مصطفی آجرلو هم از آنجایی که باشگاه استقلال فعلا یک مجموعه دولتی است و به همین دلیل مشکلات مربوط به مجوز حرفه ای گری اش به مشکل خورده در صورت کاندیداتوری برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می‌بایست از جمع آبی پوشان جدا شود.

به هر حال ماراتن مربوط به انتخابات ۸ شهریور مدتی است آغاز شده و تابستان داغ ۱۴۰۱ اخبار مهمی را در این باره به همراه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    وقتی قحطی رجاله آجرلو می شه اسطوره خخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی