نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۰ |
۵
خداحافظی ۲ رئیس فدراسیون در روزهای آینده
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در چند روز آینده فدراسیون‌های وزنه‌برداری و سوارکاری با تغییراتی روبه‌رو خواهند شد.

در چند روز گذشته حواشی زیادی اطراف برخی فدراسیون های ورزشی ایجاد شد که انتقادات زیادی را همراه داشت. دو فدراسیون وزنه برداری و سوارکاری، فدراسیون هایی بودند که حاشیه های بیشتری داشتند.

مشکلاتی که در خصوص امکانات و تمرینات در اردوی وزنه برداری پیش آمد باعث شد تا وزنه‌برداران تصمیم به ترک اردو بگیرند.

با گسترش این اعتراضات و همچنین مصاحبه‌هایی که وزنه‌برداران از شرایط موجود داشتند، جلساتی متفاوت بین معترضان با رئیس کمیته ملی المپیک و همین طور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش برگزار شد. پولادگر در این دیدار قول داد پیگیری لازم را انجام داده و مشکل را حل کند.

در این باره اقدامات علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری هم چندان سودی نداشت و او ترجیح داد بیشتر بر آتش اختلافات ایجاد شده، بدمد. حالا این طور شنیده می‌شود که وزارت ورزش در نظر دارد برای حل مشکل وزنه‌برداری سرپرست معرفی کند و حتی با گزینه‌ای که در این خصوص صحبت شده است. این احتمال وجود دارد در چند روز آینده سرپرست این فدراسیون معرفی شود.

در خصوص فدراسیون سوارکاری هم با توجه به اتفاقات رخ داده و ابطال انتخابات از سوی وزارت ورزش، قرار است سرپرست اداره کار را در دست بگیرد تا انتخابات مجدد برگزار شود. انتخابات این فدراسیون ۲۱ خرداد بدون حضور نماینده وزارت ورزش برگزار شد و در نهایت اینکه محمد پولادگر اعلام کرد روال قانونی طی نشده و این انتخابات مورد تایید وزارت ورزش نیست.

در این باره برخی از اهالی سوارکاری هم منتظر اقدام وزارت ورزش در این باره هستند و انتقادات زیادی نسبت به عملکرد مسعود خلیلی در این فدراسیون وجود دارد.

حتی روز گذشته هم تعدادی از معترضین مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند. با این شرایط در روزهای آینده باید در انتظار سرپرست برای این دو فدراسیون باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی