نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
محمدرضا مهدوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساعت پیش دو سارق موتورسوار به یکی از بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان حمله کرده و گردنبند او را به سرقت بردند.

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال و عضو اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان ساعتی پیش در خیابان دادمان در سعادت آباد و در حالی که کنار خیابان روبروی بیمارستان آتیه مقابل یک نمایشگاه اتومبیل ایستاده بود، توسط یک سارق موتور سوار و دوستش که کمی دورتر کمین کرده بود مورد سرقت قرار گرفت.

این فرد به سمت مهدوی رفته و با کشیدن گردنبند محمدرضا مهدوی آن را از گردنش جدا کرده و قصد فرار داشت اما با توجه به آمادگی جسمانی مهدوی، او بلافاصله دنبال موتورسوار دویده و توانسته با یک ضربه به موتورش، او را سرنگون کند اما راکب موتور پس از زمین خوردن از جا برخاسته و در کوچه های همان حوالی متواری شده است.

مهدوی بلافاصله به کلانتری سعادت آباد رفته و مأموران نیروی انتظامی برای پیدا کردن سارقین اقدامات اولیه را آغاز کرده‌اند. در حال حاضر مهدوی به اتفاق مأمور نیروی انتظامی به بیمارستان آتیه رفته اند تا فیلم دوربین های مدار بسته را بازبینی کنند.

محمدرضا مهدوی در گفتگویی کوتاه با خبرورزشی در ارتباط با این اتفاق گفت: «خیلی تلاش کردم تا سارق را بگیرم اما متاسفانه به علت پاره شدن کفشم نتوانستم به دنبالش بروم. اما در حین تعقیب با ضربه‌ای که به موتورش زدم روی زمین افتاد ولی با توجه به اینکه سارق جوان بود و خیلی هم ترسیده بود با سرعت فرار کرد و من هم نتوانستم او را تعقیب کنم. این موضوع را به اطلاع ماموران نیروی انتظامی رساندم و حالا گشت های موتوری در کوچه های همان اطراف دنبال سارق هستند و مطمئنم به زودی او را دستگیر می کنند».

وی درباره شرایط جسمانی اش گفت: خوشبختانه هیچ آسیبی ندیدم و ماموران نیروی انتظامی هم در همین باره به من تاکید می کردند که باید خدا را شکر کنم که اتفاق بدی برایم رخ نداده است.

در این حادثه آسیب جسمانی به بازیکن اسبق پرسپولیس وارد نشده ولی در حین تعقیب و گریز کفشی که ایش بوده پاره شده و گردنبندش هم که در دست موتورسوار بوده به سرقت رفته است.

طبق آخرین اخبار رسیده از کلانتری سعادت آباد، مأموران بلافاصله با پیگیری شماره پلاک موتور سیکلت هونداکلیک، صاحب پلاک را شناسایی کرده و در حال حاضر دنبال دستگیری سارق یا سارقان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امیر IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    تا مجازات سنگینی مثل اعدام، حبس ابد یا قطع عضو برلی سارقین اعمال نشود شرایط بسیار بدتر خواهد شد.
    • میلاد IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      طبق امار مرکز امار ۳۰ میلیون نفر دچار فقر بشدت خشن هستن و این یعنی یک انفجار اجتماعی . احتمالا بزودی خفت گیرهای زیادی رخ میده هرچند الانشم خیلی زیهد شدع . یک لحظه تصور کنید . از خونه میرید مغازه سرکوچه خرید و یک نفر چاقو میزاره زیر گلوتون و هر چی دارایو ازت میگیره این بحرانی هست که تقریبا همه کارشناس ها داران راجبش هشدار میدن
  • حمید کلباسی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    باید دایجون علی و مهدوی اینا ؛ گردن بند بدلی بندازن تا حال سارقان را بگیرن
  • Ali IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    آقای امیر خان : بفرما آنوقت کسی که خدای نخواسته قتل عمد با برنامه ریزی انجام داده،با این فرد که نمی دانیم بدلیل بیکاری ویا دلایل دیگر این رفتار را داشته چه فرقی با هم دارند .؟؟؟ با زندان آنان به شرطی که در طول محکومیتشان کارهای عمرانی برای کشور انجام دهند موافقم .ویا از آموخته های مفیدشان استفاده گردد تاهم آنها اصلاح شوند وهم هردو طرف یعنی فرد و اجتماع بهره ببرند.
  • افشین دست کج IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    مطمعنم مثل همیشه افشین خان بازم گردن نمیگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی