نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
استقلال به زودی همه هواداران را غافلگیر می‌کند/ شهباززاده آمد تا آب از آب تکان نخورد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: آجورلو قطعاً فردی را به جای فرهاد مجیدی می‌آورد که شایستگی هدایت تیم رکورددار لیگ برتر را داشته باشد.

علیرضا کریمی- خبر ورزشی:سبو شهبازیان، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال در فصل نقل و انتقالات و نامشخص بودن سرمربی جانشین فرهاد مجیدی اظهاراتی را مطرح کرد.

از نقل و انتقالات استقلال خبر دارید؟ همچنین شرایط سرمربی تیم؟

تا جایی که می‌دانم باشگاه به ویژه شخص آقای آجرلو به طور جدی دنبال یک گزینه خوب برای جایگزینی فرهاد مجیدی است. استقلال تیمی بوده که فصل قبل با رکوردهای آنچنانی قهرمان شده و همه منتظرند جانشین فرهاد مجیدی را ببینند.

چقدر به این موضوع مطمئن هستید؟

با شناختی که از آقای آجورلو دارم و عملکردی که این مدیر در سال گذشته داشته انتظار چیزی غیر از این را نمی‌وان داشت. صددرصد گزینه خوبش را به زودی معرفی می‌کند تا کارش را در استقلال استارت بزند.

درباره جذب سجاد شهباززاده صحبتی دارید؟

یکی از اتفاقات خوب در این مدت جذب شهباززاده بود. خودش بازیکن استقلال بوده و البته ظرف یکی دو فصل گذشته هم آمار خوبی در سپاهان داشت. قطعاً حالا او در استقلال کنار بازیکنان جوان و باانگیزه این تیم می‌تواند یک فصل رویای را دوباره برای خودش رقم بزند. قطعاً شهباززاده هرچه با نفرات تیم استقلال هماهنگ‌تر باشد عملکرد بهتری هم خواهد داشت. او شم گلزنی بالایی دارد.

به نظر شما بدون کمیته فنی یا سرمربی می‌توان بازیکن گرفت؟

به هرحال وضعیت استقلال در فصل قبل مشخص بود. این تیم قطعاً نیاز چندانی به جذب بازیکن نداشت چون بدون باخت قهرمان شد. آن هم سه هفته مانده به پایان فصل. بنابراین تیم، تیم خوبی است. مسئولان باشگاه هم قطعا نسبت به نقاط ضعف دنبال پر کردن جای خالی بچه‌ها هستند. دیدیم که به محض جدایی ژستد، شهباززاده آمد تا آب از آب تکان نخورد.

اما شرایط خوب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات موجب نگرانی هواداران شده است؟

استقلال قهرمان شده آن هم با نتایج و آمار خیلی خوب، بنابراین با تمدید بازیکنان بدون قرارداد و جذب چند مهره می‌تواند دوباره مدعی قهرمانی باشد. اصلا جای نگرانی نیست و من حتم دارم کادر مدیریتی به زودی با خبرهای خوب همه هواداران را غافلگیر خواهد کرد.

اوضاع روحی این روزهای تان پس از حادثه تلخ خانوادگی اخیر چطور است؟

متاسفانه فرزند خواهرم که ۲۲ سال بیشتر سن نداشت بر اثر یک بیماری نادر طی کمتر از یک سال جلوی چشم مان مثل شمع آب شد و از دنیا رفت. در این مدت خیلی از دوستان فوتبالی با بنده ابراز همدردی کردند که از این طریق از همه تشکر می‌کنم. همینطور از گروه خبر ورزشی که من و خانواده ام را در این شرایط حساس تنها نگذاشتید. شکر خدا شرایط خوبی دارم و پیگیر کارهای روزمره ام هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • سلطان IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    نمی خوایم غافلگیر شیم مربی رو مشخص کنید من خودم خیلی به اجرلو اعتماد داشتم ولی نمیدونم چه کاری داره انجام میده غافلگیری نمیخوایم سر جدتون مربی رو انتخاب کنید
  • علی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    سا پینتو با فوتبال تهاجمیش خوبه بشرطی که آقای پین بعنوان تئوریسین دفاعی باشه کنارش
    • Ali IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      علی آقا: پین دیگر به کمترازسرمربی گری راضی نمی شود به قول معروف آقای پین حالا با شاه هم فالوده نمی خورد حتی با شاه فرهاد.
  • مهدی بیابی DE ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    پین چش بود مگه یه تیم برای قهرمانی اتحاد و درایت مدیریت و لازم داره و چندتا بازیکن تاپ
    • آبی دل IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      پین گفته فقط سرمربیگری میخواد بازیکنا هم گفتن کاریزمای سرمربیگری رو نداره نمیخوایمش به عنوان سرمربی هرچند کار بازیکن درست نیست که فقط برای مربی باکاریزما فوتبال بازی کنه ولی نتیجه ش میشه همون بلایی که سرفکری آوردن وراه میرفتن تو زمین ودرنتيجه پین هم با فشار هوادارا ولشکر مجازی لنگ اخراج میشه و یه پرونده مثل استراماچونی برامون تو فیفا درست میکنه
  • فواد IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    یکی ازرفقاک فامیل درجه یک محمدمحمدیه میگفت محمدی گفته پین ویامگاباپرسپولیس تموم کردن فقط منتظرن مربی استقلالوک معرفی کردن رونمایی کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی