نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جنجال بر سر انتقال بازیکن استقلال به پرسپولیس/ آبی‌ها مدعی شدند؛ باید برگردد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جنجال انتقال بازیکن آکادمی استقلال به پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

عرفان باقری هافبک ۱۷ ساله آکادمی استقلال ساعاتی پیش برای مذاکره نهایی با پرسپولیس وارد این باشگاه شد با قراردادی ۵ ساله به پرسپولیس پیوست. ستاره رده پایه استقلال و بهترین گلزن رده جوانان درحالی به جمع سرخ ها اضافه شد که در روزهای قبل جنجال های زیادی بر سر انتقال این بازیکن بین هواداران سرخابی شکل گرفته بود. گفتنی است این بازیکن جوان که استایلی شبیه به مهدی قائدی ستاره پیشین استقلال دارد، پیش از این به دلیل برخی مشکلات به همراه چند بازیکن آکادمی استقلال در فضای مجازی از آبی‌ها خداحافظی کرده بود.

اما در حالی که عرفان باقری به پرسپولیس پیوسته است، سرپرست تیم فوتبال امید استقلال می‌گوید، باقری نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

عرفان باقری بازیکن امید تیم فوتبال استقلال پس از کش و قوس‌های فراوان با عقد قراردادی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست. این اتفاق در حالی رقم خورده که طبق پیگیری‌های انجام شده، باقری نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه داده تا بتواند پرسپولیسی شود.

در این رابطه، مجید چاردولی، سرپرست تیم فوتبال امید استقلال درباره شرایط این بازیکن اظهار کرد: این بازیکن با استقلال قرارداد داشته است و از باشگاه به صورت حرفه‌ای پول گرفته است. او از هیات فوتبال استان تهران فسخ یک‌طرفه قرارداد خود را گرفته و به پرسپولیس رفته است.

او ادامه داد: باقری بازیکن استقلال است و در سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ نکرده است چون به صورت حرفه‌ای با ما قرارداد داشته و در لیست بزرگسالان حضور داشته است. در آیین‌نامه ذکر شده است که وقتی بازیکن قرارداد داخلی امضا می‌کند، باید به آن پای‌بند باشد.

چاردولی در پایان گفت: این بازیکن باید در اردوی استقلال حضور پیدا کند چون قراردادش حرفه‌ای بسته شده و ۷۰ میلیون تومان هم از باشگاه استقلال پول گرفته است و اگر قراردادش حرفه‌ای نبود، نمی‌توانست از استقلال پول بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    اولا پرسپولیس استعلام رسمی سازمان لیگ انجام داده فسخ قانونی بود دو بار قرارداد عرفان باقری امضا نکرد تا نتیجه استعلام رسمی مشخص بشه استراماچونی هم با کیسه قرار داد داشت فسخ کرد یا رشید مظاهری و بابک مرادی با باشگاه شون قرارداد داشتند فسخ کردن به کیسه رفتند اون فسخ ها قانونی بود فسخ عرفان باقری غیرقانونی شده ؟!!!!
    • مهرداد IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      اولا درست صحبت کن و اینقدر کیسه کیسه نکن لنگی کیسه کش بی خاصیت بی اصالت دومن مگه لنگ حکومتی ب چاه نفت وصل ک تمام لیگو داره از پایه ها تابزرگ سال را جارو میکنه؟ بعد اسم تیم مارا میگی فدراسیون آبی😏
    • سورنا سرخ DK ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      آقای مهرداد! لنگی کیسه کش دیگه چه صیغه ایه مومن؟! چرا لنگها رو ریختی تو کیسه ها؟! ملت چقدر عصبانی همه جا کامنت میذارن؟! :)
  • سورن DK ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    سرپرست امیدهای استقلال ...مجید چی؟!!!!
    • لنگی حکومتی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      دوس داری؟
    • سورن DK ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      یه حساب کتاب ریاضیه آقای محترم با نام کاربری (ل.ح)! عدد شما هست 4 عدد پرسپولیس هست 6 پس ما عددی برتریم :) حالا شما عدد ما رو دوست داری؟
  • تاجی اصیل NL ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    اولا من بازی این بازیکن رو دیدم، بازیکن مستعدی هست ولی چون دوست داره یک شبه راه چند ساله رو بره موفق نخواهد شد! بازیکنِ خوره ای هستش و پاس دان رو به هیچ وجه دوست نداره! دوست داره اسمش زود مطرح بشه و شدیدا به حاشیه علاقه داره! هرچند این مسائل به اقتضای سنش هست ولی بازیکن باید یاد بگیره اگر میخواد پله پله بیاد بالا به قراردادی که میبنده پایبند باشه! شرط میبندم با این طرز فکر و افراد اشتباهی که دورش هستن مخصوصاً ابوی محترمش به هیچ کجا نمیرسه و بزرگتر از ایشون هم فوتبالشون بخاطر همین رعایت نکردن اصول نابود شده! خانواده ایشون و حتی خودش استقلالی هستن و حالا که اسمش توی رده بزرگسالان رد شده باید یکم صبر پیشه میکرد تا با اصول رشد میکرد! حالا که خود بازیکن این مدلی دوست داره اسیر حاشیه بشه باشگاه استقلال باید تا آخرش ادامه بده و نه بخاطر این بازیکن بلکه بخاطر عبرت بازیکن های دیگه جلوی این انتقال رو بگیره و یه درس عبرت به ایشون بده تا یاد بگیره به قراردادش پایبند باشه!
  • علی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    استقلال نه تنها استعدادای جوون (مثل شهیم و فلاح و دلفی و شریعتی و کوشکی و...) رو جذب نکرده ،بلکه استعدادهای آینده خودش رو هم داره از دست میده! بعدشم جالبه هرچی بازیکن بالای ۳۰ سال (طبعا بخاطر به جیب زدن پول بیشتر تو سالهای آخر فوتبال!) دارن لینک میشن به تیم مون!!! چ خبره اونجا آقای آجرلو؟!؟
    • یه آبی پوش IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      حق ):
  • آبی دل IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    سردار از نظر ما اگر نتونستی این بازیکن و لنگو جریمه کنی ثابت کردی به قول پیشکسوتای لنگ که لنگی بودی وهستی ما این بازیکن رو نمیخوایم ولی باید بکشونیش به فیفا پروندشو و محرومش کنی نیازی بش نداریم ولی محرومیتش خواسته اصلی ما هواداراست وسلام
    • فواد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      حرص نزن داداش.احترام بزارتابهت احترام بزارن‌‌خوبه ب شمابگن کیسه دل
  • علی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    من اصلا کاری ندارم چجوری فسخ کرده قانونی بوده یا نه اگر فوتبال دیده باشید می دونید باشگاه واسه بازیکن ها استعلام می کنن اگر پاسخ منفی بود قراداد می بندنن خونه خاله خو نیست همین جوری ببندن اگر سازمان لیگ اشتباه کرده باشه تیم محروم نمی شه در ضمن هنوز باشگاه چیزی رسمی اعلام نکرده
  • ! ،. ؟ IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    مگه یه روز همین قاعدی رو شیشعلی از پایه های پرسپولیس نیاورد استقلال؟حالا هم چیزی که عوض داره گله نداره
  • کیسه کش حقیر IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    چهار دولی تو‌که چهارتا داری اگه شیش تا هم داشتی باید بهت بگم چاییدی کیسه کش بدبخت. 😂😂😂😂😂
  • امیرحسین IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    این داستان سوزش کیسه
  • کیسه سوراخ کن IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    دوست نداره تو کیسه بمونه چرا با سرنوشت این جوان بازی می کنید مگر شما انسان نیستید خوب دوست داره بره در تیم بزرگ پرسپولیس بدرخشد انشالله که در پرسپولیس پل های ترقی را طی ودر آینده در منچستر یا لیورپول ببینیمت جوان با غیرت کیسه قدر امسال تو را نمی داند
  • کسا IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    عجب بوی سوختنی بلند شده رقیبهای فوتبالی"زیاد حرص نخورید برای فصل بعد لازمتون داریم....ضمنا از الان یه بهونه دیگه به جای وزیز گیر بیارید که آخرفصل کم نیارید
  • ناشناس IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    عشق فقط پرسوپولیس کیس حقیر است
  • جواد IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    پرسپولیس مثل گداهای حرفه ای از اول چشم به تیم تاج داشته تا ببیند این تیم چه بازیکنانی را پرورش داده یا به فوتبال معرفی میکند آنگاه با چشمان پرطمع به دنبال آنها بیفتد بحث امروز و دیروز نیست از فتح آبادی و ا...وردی و مصطفوی تا محمود کلهر،امیر موسوی نیا،عابدزاده،عزیزیان، شاهرخ بیانی،نامجو، احدی، اکبریان تا نورافکن و یامگا و باقری چون نه توان پرورش دادن بازیکن دارند و نه حتی قدرت تشخیص و انتخاب بازیکنان خوب
  • وینسنت IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    اخه این بازیکنای بیتعصب وانقدر سرشون کل کل نکنید فکر میکنن الان از اون بهتر نیست تو فوتبال ایران. این اوسکولم از استقلال رفت خودش ضرر میکنه مطمئن باشید لنگیا بهش بازی نمیدن بعد چند سال دیگه باید بره تیمهای شهرستانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی