نگرانی بزرگ اسکوچیچ در خصوص ۲ لژیونر/ مهره‌های ثابت تیم ملی؛ ۲ ماه بدون بازی رسمی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وضعیت دو بازیکن فیکس تیم ملی در آستانه جام جهانی باعث نگرانی اسکوچیچ شده است

تیم ملی بعد از صعود مقتدرانه به جام جهانی، حالا در بدترین فرم خود قرار دارد. آنقدر مشکلات تیم ملی زیاد است که از همین حالا همه نگران وضعیت تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی هستند. ضعف‌های فنی، نداشتن بازی‌های دوستانه، برنامه ریزی‌های غلط فدراسیون، بی پولی و البته دغدغه‌های مدیران فدراسیون (انتخابات شهریور ماه )، مشکلات بزرگی است که تیم ملی را در شرایط سخت و دشواری قرار داده است.

در این میان خود اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی هنوز از آینده خودش مطمئن نیست و این ترس را دارد که هر لحظه فرصت نشستن روی نیمکت تیم ملی را در مهم ترین فستیوال فوتبالی دنیا از دست بدهد. با این حال اسکوچیچ نگرانی‌های دیگری هم در صورت ماندن در تیم ملی خواهد داشت و سرمربی کروات از همین حالا باید برای رفع این مشکلات تلاش کند. یکی از دغدغه‌های دراگان مربوط به دو بازیکن موردعلاقه‌اش می‌شود.

محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده مدافعان میانی فیکس تیم ملی که در قطر بازی می‌کنند، در فصل آینده در تیم الاهلی با هم همبازی خواهند شد. کنعانی زادگان فصل گذشته هم در الاهلی حضور داشت ولی شجاع از الریان راهی الاهلی شد تا زوج خط دفاعی تیم ملی را این بار در الاهلی قطر شاهد باشیم.

حتی شنیده‌ها حاکی از آن است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از خلیل زاده و کنعانی زادگان درخواست کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط، فصل آینده این دو مدافع در یک تیم و در کنار هم بازی کنند. اتفاقی که از نظر سرمربی تیم ملی به سود هر دو بازیکن و البته خود اسکوچیچ خواهد بود. شجاع و محمد حسین در چند وقت اخیر و بعد از آمدن اسکوچیچ به تیم ملی مهره‌های فیکس دراگان بودند و سرمربی تیم ملی آنقدر به این دو بازیکن اعتماد دارد که از همین حالا فیکس بودنشان در جام جهانی تضمین شده است.

بعد از این درخواست اسکوچیچ شجاع و کنعانی با هم قرار گذاشتند تا در صورت امکان فصل بعد کنار یکدیگر بازی کنند. هرچند این دو بازیکن نیم نگاهی به بازگشت به پرسپولیس داشتند، اما اولویتشان ادامه حضور در فوتبال قطر بود.اتفاقی که در نهایت رخ داد و این دو بازیکن با یکدیگر همبازی شدند.

این موضوع به لحاظ هماهنگی قطعا می‌تواند به سود تیم ملی باشد ولی مشکل اصلی که ذهن اسکوچیچ را به خودش مشغول کرده، به جای دیگری برمی‌گردد. ماجرا از این قرار است که قطر به عنوان میزبان جام جهانی پیش رو، تدارک زیادی برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها دیده است و می‌خواهد با تمام قوا وارد بازی‌ها شود.

همین موضوع سبب شده تا فدراسیون فوتبال قطر در چند ماه باقی مانده تا شروع بازی‌ها، اولویت را به تیم ملی بدهد و همین موضوع موجب خواهد شد تا لیگ ستارگان قطر از دو ماه مانده تا آغاز جام جهانی تعطیل شود. طبق برنامه ریزی انجام شده، فصل جدید لیگ قطر ازحدود دو ماه دیگر شروع خواهد شد و احتمالا اواخر شهریور این رقابت‌ها تعطیل می‌شود تا تیم ملی قطر اردوی طولانی خود را برای جام جهانی آغاز کند.همین موضوع باعث می‌شود تا نفراتی مثل شجاع و کنعان زادگان از زمان تعطیلی لیگ قطر تا شروع بازی‌های جام جهانی فقط به صورت انفرادی تمرین کنند و دور از شرایط بازی باشند. اتفاقی که قطعا به ضرر تیم ملی ما خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی