نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
عکس| ستاره استقلال در شیراز رویت شد/ رونمایی از پیراهن جدید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که صحبت های زیادی در مورد آینده دروازه بان ملی پوش استقلال وجود دارد، او این روزها در زادگاه خود حضور یافته است.

سید حسین حسینی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق با استقلال، در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشت. او که شایعاتی در خصوص جدایی اش از استقلال به گوش می‌رسد بعد از همراهی تیم ملی در اردوی قطر، در بازگشت به ایران، به زادگاه خود شیراز رفته تا چند روزی را خارج از هیاهو، استراحت کند.

حسینی در حاشیه حضورش در شیراز، سری هم به یک موسسه خیریه در این شهر زده و اعضای این موسسه را غافلگیر کرد. موسسه خیریه نرجس در شیراز، میزبان سید حسین حسینی بود.

عکس| ستاره استقلال در شیراز رویت شد/ رونمایی از پیراهن جدید

دروازه‌بان ملی پوش استقلال به شدت مورد استقبال بچه های حاضر در موسسه قرار گرفت که از حضور او حسابی خوشحال شده بودند. بخشی از دورهمی با سید حسین به بازی فوتبال اختصاص داشت. حسینی درون دروازه ایستاد و بچه ها با هیجانی وصف نشدنی به او پنالتی زدند. بهترین گلر لیگ بیست و یکم، پیراهن خود را هم به موسسه خیریه نرجس هدیه داد.

سید حسین حسینی این روزها یکی از سوژه های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال هم به شمار می‌رود. شایعاتی در مورد احتمال جدایی او از استقلال مطرح شده است. از قرارداد سید با استقلال یک سال دیگر باقی مانده اما در این قرارداد بندی وجود دارد که می‌تواند با پرداخت مبلغی از تیم جدا شود. حال باید دید که در نهایت این دروازه‌بان چه تصمیمی در مورد آینده خود خواهد گرفت.

عکس| ستاره استقلال در شیراز رویت شد/ رونمایی از پیراهن جدید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    انسانیت یعنی عشق ورزیدن و عشق ورزیدن یعنی بشر دوستی وهمزیستی سالم با مردم ......حسینی شرافتمند وانسان یه استقلالی تمام عیاره وما رو سربلند کرد با این کارش درود به شرافتت 💙💙💙💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی