نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
۵ |
۴
ماجرای تمدید قرارداد وریا غفوری به مجیدی ربط ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد وریا غفوری با استقلال تمام شده و هنوز تمدید نشده است اما این ماجرا هیچ ربطی به رفتن مجیدی ندارد.

وریا غفوری از این که باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با او صحبت نکرده دلخور است و حتی شاید در نهایت جدا شود اما ماجرای او کوچکترین ارتباطی با رفتن فرهاد مجیدی از استقلال ندارد. سن وریا بالا رفته و موارد دیگری هم هست که البته خیلی قابل اثبات نیست.حتی این شایعه مطرح شد که جواد نکونام کاپیتان استقلال را می‌خواهد و مذاکرات مقدماتی هم با او صورت گرفته است اما باید منتظر تصمیم مهم وریا برای ادامه فوتبالش باشیم.

مجیدی هم در فصل گذشته کمتر از غفوری استفاده می‌کرد و دفاع راست اصلی او صالح حردانی بود اما حالا عده ای مدعی هستند که چون مجیدی رفته قرارداد وریا تمدید نمی‌شود که اصلا حرف درستی نیست و پایه و اساس ندارد. حتی به جرات می‌توان گفت اگر فرهاد می‌ماند هم خیلی به وریا بازی نمی‌رسید و شاید قراردادش تمدید نمی‌شد.

حالا باید دید با حضور ساپینتو تکلیف کاپیتان استقلال چه می‌شود و آیا باشگاه بالاخره قراردادش را تمدید می‌کند یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ترابی نباشیم ممنفور مردم IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    همه خبر دارند همفکران تفکری که امثال ترابی بازیکن و تفکری که الهام چرخنده دارند ولی نه در جیاگاه این دو نخاله کوچک در جیاگاه بزرگ تفکر این دو نفر؟ اجازه ندان فرهاد خان باشد فرهاد خان به خاطر حمایت از وریا غفوری مجبور شد بره در ضمن افتخار میکنم کاپیتان ما مردمی به احترام دختران سرزمین ما ایران عکس دختر ابی رو هک کرد و عاشق مدافع وطن بوده نه مدافع ؟ اخه قهرمانی جعلی که از بالا امد هنوز هم قهرمانی لنگ رو 16 تیم قهرمانی لنگ رو هنوز قبول نداند وریا غفوری تو ورزش امثال سرکار خانم مهناز افشار تو هنر با مردم هستند ترابی بازیکن لنگ تو باید خجالت بکشی ؟ و جالب نیست الهام چرخنده و مدیر عامل روزنانه کهیان هم هودار پیروزی هستند تختی زمانه کرد با غیرت دنیا به تو افتخار میکنه سریال پاورچین مهران مدری چگونه پاچه خورای مدریت رو میکرد نکته ترابی مدیری چه ربطی دارند تو این پاورچین سریال و ترابی در دنیاا واقعی
    • علی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      فرهاد «خان» ؟!؟!!؟ چه حرفا... اونم برای آقا پسر خوشتیپی که برای پول گذاشت رفت/ وقتی ارزش ها عوض شوند...
    • علی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      فرهاد «خان» ؟!؟!!؟ چه حرفا... اونم برای آقا پسر خوشتیپی که برای پول گذاشت رفت/ وقتی ارزش ها عوض شوند...
  • تارا IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    من استقلالی نیستم اما آقای وریا غفوری را دوست دارم بخاطر شخصیت و مردمی بودنش و بازیکنهایی توی تمام تیمهای دیگه که مثل وریا کنار مردم هستند زیادند ، ولی اینکه میگید فرهاد مجیدی بخاطر حمایت از وریا رفت واقعا حرف چرتیه ، اگه یه ذره فوتبالی بودی متوجه میشدی مجیدی بار اولش نیست دست استقلال را گذاشته تو حنا ، اون هر جا که پول بیشتری به مشامش میرسه میره اونجا پس لطفا به وریا غفوری ربطش نده
  • Sasha US ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    میگن سرمربی خارجی استقلال کنار زمین خیلی جنب و جوش دارد که امیدوارم کمتر اینکار را انجام دهد و آرامتر کنار زمین انجام وظیفه کند تا استرس از بیرون به داخل زمین سرایت نکند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی