نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکس|  حمید فرخ‌نژاد و پیشکسوت استقلالی در سریال مهران مدیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از حضور سه تن از بازیکنان اسبق تیم استقلال مقابل دوربین سریال پدر گواردیولا اولین سکانس فوتبالی های این مجموعه ضبط شد.

محمد نوازی، علی موسوی و پرویز برومند سه بازیکن اسبق تیم استقلال به تازگی با حضور در منطقه خوش آب و هوای کردان کرج مقابل دوربین سعید نعمت الله قرار گرفتند.

این کارگردان که در حال تهیه سریالی برای نمایش خانگی تحت عنوان «پدر گواردیولا» است با بهره گیری از بازیگران سرشناسی همچون حمید فرخ نژاد، مهران مدیری، پانته آ بهرام، سارا خویینی‌ها، مهران غفوریان و... در حال تهیه این مجموعه است.

ظاهراً حمید فرخ نژاد به عنوان یک آبادانی عشق فوتبال که برای خودش لقب پدرگواردیولا را برگزیده علاقه مند به جمع و جور کردن یک تیم فوتبالی است تا آرزوهایش را جامه عمل بپوشاند.

نکته جالب این که فرخ نژاد خودش آبادانی است و در این سریال با گریمی متفاوت مقابل دوربین نعمت الله حاضر شده است.

عکس|  حمید فرخ نژاد و پیشکسوت استقلالی در سریال مهران مدیری

تصویر اختصاصی که در اختیار خبرورزشی قرار گرفت، علی موسوی بازیکن خوزستانی اسبق استقلال را در کنار حمید فرخ‌نژاد با موهای قهوه‌ای کنار زمین چمن مصنوعی نشان می‌دهد.

شایان ذکر است؛ طبق اعلام دست‌اندرکاران این مجموعه، قسمت های اول این سریال باید در هفته‌های آینده در شبکه خانگی منتشر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران زارعی IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    آقای فرخ نژاد استقلال ۴ آتیشه هست و چندی پیش ،پسرش که پیراهن و شورت ورزشی استقلال رو بر تن داشت به باشگاه استقلال بر نوید محمد زاده پیمان عمادی سلام درخشانی محسن تابنده بهرام افشاری هومن حاج عبدالهی مهناز افشار شیلا خداداد سحر قریشی هدیه تهرانی نیکی کریمی گلشیفته فراهانی مریلا زارعی پریناز ازدیاد وخیلی از بانوان عزیز از جمله شراره رخام ارسلان قاسمی و نرگس محمدی ابوالفضل پور عرب ،امیر جعفری و همسرشان آقای حجازی فر ،بهرام رادان،شاهرخ شاهی خوانندگان آقای یزدانی،بهنام بانی،علی اصحابی،مهدی کبریا بابک جهانبخش، رسول نجفیان،زانیار خسروی که بسیار طرفدار دریا هستند چون کرد هستن،محسن یگانه،خشایار اعتمادی و خیلی از خوانندگان،بازیگران بانو و مرد این بخش کوچکی از هنرمندان بودند و همه با شخصیت
  • کامران زارعی IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    پیمان معادی صحیح میباشد که بدین طریق اصلاح میگردد درود بر همه آبی دلان تاج آسیا ۱۷تیم محبوب دنیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی