نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جابجایی ۲ ستاره پرسپولس به خاطر سعید صادقی/ تغییرات عجیب در تیم گل‌محمدی به خاطر بمب نقل و انتقالات
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با انتقال سعید صادقی به پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی ناچار به تغییر پست در خط میانی خواهد بود.

پس از رسمی کردن انتقال شش بازیکن، حالا سرخپوشان به دنبال استخدام مهمترین هدف تابستانی خود هستند و تلاش می‌کنند تا سعید صادقی ۲۸ ساله، هافبک خوش تکنیک و گلساز فصل گذشته گل‌گهر را جذب کنند.

صادقی که فصل گذشته با ۱۴ پاس گل، برترین گلساز لیگ برتر لقب گرفت، پست تخصصی‌اش هافبک چپ است؛ جایی که پرسپولیس مهدی ترابی، وحید امیری و امید عالیشاه را هم دارد.

با این حال یحیی گل‌محمدی که احسان پهلوان و علی شجاعی دو هافبک چپ‌پا را برای جذب صادقی کنار گذاشت، تاکید زیادی به خرید این بازیکن دارد و در صورتی که سرخپوشان موفق به استخدام وی شوند، احتمالا ترکیب این تیم تغییر خواهد کرد.

چند روز پیش رضا درویش اعلام کرد سرمربی پرسپولیس، وحید امیری را برای پست دفاع چپ در نظر گرفته است. امیری فصل پیش شش بازی در پست دفاع چپ انجام داد و نمایش‌های شایسته را ارائه کرد اما با این حال تردیدهای زیادی برای عملکرد او به عنوان یک دفاع چپ صرف وجود دارد.

او تمام سالهای فوتبال خود را به عنوان عنصر تهاجمی سپری کرده و این تصمیم یحیی شاید به کلی فوتبال او را تغییر دهد اما برای درستی این خبر باید منتظر بازگشت امیری به میادین و گزارش‌های منتشره از تمرین پرسپولیس ماند.

دیگر هافبک چپ‌پای پرسپولیس مهدی ترابی است که با چهار پاس گل کمتر پایین‌تر از سعید صادقی دومین گلساز برتر لیگ لقب گرفت. او در این سالها بی تردید بهترین عنصر هجومی پرسپولیس بوده و بیشتر به عنوان هافبک چپ بازی کرده است.

جابجایی ۲ ستاره پرسپولس به خاطر سعید صادقی/ تغییرات عجیب در تیم گل‌محمدی به خاطر بمب نقل و انتقالات

اولین بار گابریل کالدرون بود که ترابی را در جناح راست به کار گرفت اما پس از نمایش‌های پرنوسان او را به پست اصلی‌اش در جناح چپ بازگرداند.

حتی یحیی گل‌محمدی فصل گذشته در ۸ بازی احسان پهلوان را از سمت چپ به راست منتقل کرد تا ترابی در جناح چپ باقی بماند.

با این حال به نظر می‌رسد در صورت جذب سعید صادقی، مهدی ترابی یک خط جلوتر خواهد رفت تا احتمالا در کنار کاسیانوی برزیلی، زوج خط حمله را تشکیل دهد.

ترابی با سرعت، تکنیک و قدرت موقعیت سازی خوب، بازیکنی خطرناک در نزدیکی دروازه حریف محسوب می‌شود اما باید دید که در صورت انتقال به خط حمله چه خواهد کرد.

در نهایت باید دو هفته دیگر منتظر ماند و دید که در شروع تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس، سرنوشت مهدی ترابی و سپس وحید امیری چه خواهد شد؛ بازیکنانی که شاید این فصل در پست جدید به کار بروند و با ماموریت‌های متفاوت برای دفاع و حمله پرسپولیس وارد زمین شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • برانکوی کبیر IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    آخه یحیی صادقی رو جای کی میخوای بازی بدی ترابی امیری سرلک عالیشاه چرا با لجو لج بازی میخوای بازیکن بگیری که نیاز نداریم و با نیمکت نشینیش تیم به حاشیه میره جای این تمرکز بذار رو خرید کاسیانو برزیلی تا تیم ترکیه ای نبردش
  • پرسپولیس IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    صادقی پرسپولیس نماید. خدارو شکر
  • حسین IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    نصف بازیکنان پرسپولیس چپ هستند یه رضائیان راست پاهم که داریم اورامیخواهیدبیرون کنید لطفا هرطورشده رضائیان راحفظ کنید صادقی یه روزپرسپولیسه یه روزاستقلال مرده رضائیان به اینهامی ارزد
  • Iℳaŋ IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    یحیے وقتے امیرے،ترابے،عالیشاه،و سروش رو داریم صادقے رو میخواے چیڪار،پهلوان بہ این خوبے رو هم کہ از دست دادیم،الان باید بہ فڪر دوتا مهاجم گلزن خوب باشیم بفهم یحیے،بعدشم تا وقتے تیم سوگولےدولت با بوجہ هاے میلیاردیش باشہ،امثال صادقے پرسپولیس بیا نیستن،مثل ڪاوه رضایے،مظاهرے،رحمانے،افشین...کہ با پرسپولیس بة توافق رسیدن ولے فرداش بہ خاطر پول زیاد رفتن تیم ڪیسہ،ڪیسہ ڪشا خوشحال شدن،بدون ڪہ بفهمنن اینا بہ خاطر پول زیاد رنگ عوض ڪردن....
  • کیسه افکن IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    سلام صادقی برا چپ خیلی خوبه درویش ویحیی هر جور شده باید جذبش کنند چون علیشاه واریزی بیشتر مصدوم هستند ضمنآ علیشاه وامیری وترابی قابلیت بازی در خط حمله و هافبک نفوذی وراست را هم دارند فقط ای کاش مغانلو و نور افکن را هم می گرفتند دیگه تیم واقعآ کامل بود
    • محمد IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      نورافکن مفت نمیرزه ولکن توروخدا سوتی زیاد میده هجومی هست ولی سوتی زیاد میده
  • مرتضی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    خداییش کدوم عاقلی میاد پست ترابی و امیری رو تغییر بده که یکی مثل صادقی بیاد پرسپولیس.صد سال نیاد پرسپولیس
  • سعید IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    برادر من بازیکن خیلی خوب برای جناح چپ زیاد داری دست از سر صادقی بر دار به فکر جناح راست باش الان باید زاهدی رو بکنی بیاری وحد اقل یه خارجی برای این پست در ضمن با احترام تمام حرف آخرو به سید جلال بگو وعذرشو بخواه
  • فقط قرمز IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    سلام به همه یحیی ازبسکه توفشاربوده نمیدونه داره چکارمیکنه مثلا همین صادقی اگه عاشق تیمه که باکله میادمثل سروش مرتیکه باچندتادلال داره بازارگرمی میکنه این وسط هم اون اشغال نکونام خوب بهره برد درضمن اینهمه بازیکن خوب داره وجوون کدوم ادم بیشعوری اینکارومیکنه شده مثل قبل پرسپولیس واستقلال اماده خور تیم کیسه هم بخاطرچشم وهم چشمی تیمی که قهرمان شده روداره داغون میکنه میدونین رازقهرمانیهای پرسپولیس چیه؟اینکه تواین چندسال کل بازیکنهای سال اول نایب قهرمانی برانکوهمشون موندن حیف ازاینهمه جوون خوب همین سروش دوسال پیش اعلام کردفقط پرسپولیس اقایحیی اصلاگوش نداداونهم تاروزاخرصبرکردچاره ای نداشت قراردادبست اساله یادوساله فقط بخاطربرگشت به پرسپولیس حالاحکایت شریفی وغیره لامسب قراردادبلندمدت ببندبده قرضی به تیمهای دیگه هم درآمدزایی داره هم تجربه موفق باشیدبامیدموفقیت پرسپولیس بزرگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی