نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آقای ساپینتو در ایران خیلی‌ها مثل خودت جَوگیر هستند!/ خدا کند دلال‌ها مربی نیاورده باشند/ وریا غفوری به پرسپولیس نمی‌رود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم مدیران باشگاه استقلال به ریکاردو یادآوری کنند که ایران آدم‌های جوگیرتر از او زیاد دارد بنابراین خیلی در مواجهه با مشکلات داوری و کاستی‌های فوتبال ایران نباید از کوره در برود.

شاهین خیری بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره حضور سرمربی جدید در رأس کادر فنی استقلال و شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات، همچنین موضوع عدم تمدید قرارداد وریا غفوری اظهاراتی را مطرح کرد.

از سرمربی جدید استقلال چقدر شناخت دارید؟

ساپینتو نه خیلی ضعیف است و نه یک مربی آنچنانی و یا تاپ لِوِل. او در اسپورتینگ لیسبون بوده، بلژیک، عربستان و در کل مربی بدون رزومه‌ای نیست اما حالا که دیگر کار از کار گذشته پیشکسوتان و هواداران باید همگی از او حمایت کنیم. چون زشت است که ساپینتو بیاید و ببیند ما علیه او حرف میزنیم. چون که ممکن است روی او تاثیر بدی بگذارد.

چقدر به موفقیت او دلخوش هستید؟

تا جایی که به یاد دارم در گذشته چند مربی پرتغالی در تیمهای جنوبی و یا پرسپولیس حضور داشتند که البته هیچکدام عملکرده خوبی از خودشان بر جای نگذاشتند. امیدوارم این یکی با دیگران فرق کند. از طرفی باید دید چه کسی را کنار دستش قرار می‌دهد. اگر قرار است مربی ایرانی کنار ریکاردو باشد باید یک مربی خوب باشد. ضمن اینکه ما هنوز نمی‌دانیم چه سیستمی می‌خواهد برای استقلال پیاده کند.

در نبود کمک داور ویدیویی و با توجه به سوابق این مربی در درگیری با داوران، چه توصیه ای به مدیران باشگاه استقلال و خود او دارید؟

اولاً آقای ساپینتو باید بداند اینجا ایران است و افراد جوگیر کم نیستند. اگر او در کشورهای دیگر هیاهو به پا کرده و وسط زمین دراز کشیده، اینجا ایران است و عده‌ای هستند که با دیدن چنین وضعیتی رفتاری از خودشان نشان می‌دهند که خود ساپینتو هم تا به حال ندیده باشد. اما توصیه ای هم به مدیران استقلال دارم.

چه توصیه ای؟

اینکه با توجه به حساسیت حضور سرمربی کنار نیمکت، مدیران استقلال باید در قراردادش بندی بگذارند که حواسش به این قبیل رفتارها باشد. باید جرایمی برایش در نظر بگیرند که با یک اتفاق کوچک بازی را به هم نریزد و یا وسط زمین نرود. چون به هر حال اینجا ایران است و قضاوت‌ها را هم که می‌بینیم. نه VAR داریم و نه مشکلات داوری در حداقل است! بنابراین باید به او تفهیم شود که اگر استقلال بدون سرمربی بماند و او محروم شود جریمه خواهد شد.

آقای ساپینتو در ایران خیلی ها مثل خودت جَوگیر هستند!/ خدا کند دلال ها مربی نیاورده باشند/ وریا غفوری به پرسپولیس نمی رود

از وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال تا چه اندازه مطلع هستید؟

بازیکنان استقلالی‌ها منتظر بودند ببیند چه کسی سرمربی تیم میشود. سجاد شهباززاده که قبلا اینجا بوده و گرچه در زمان افت از استقلال رفت اما در دو فصل اخیر در سپاهان دوباره اوج گرفت و امیدواریم شهباززاده استقلال، همان سجاد سپاهان باشد. در رابطه با سعید صادقی هم باید بگویم امیدوارم که به استقلال بپیوندد. او قطعاً به استقلال کمک می‌کند. سعید یک فوتبالیست بازیساز است که به درد استقلال می‌خورد. در خط دفاعی هم اگر مرادمند برگردد و سیلوا بماند باز هم باید یک مدافع بگیریم. در جلو با اینکه ژستد رفته ولی آرمان زمانی می‌تواند جای خالی اش را پر کند. شهباززاده هم که هست، یامگا هم که بماند با توجه به نفرات دیگرمان شرایط خوب است. در کل استقلال خیلی نیاز به یارگیری ندارد.

از شرایط وریا غفوری خبر دارید؟

وریا باید بداند استقلالی‌ها بی معرفت نیستند. آجرلو هم مدیر بی معرفتی نیست. او این را در فصل گذشته ثابت کرد اما فکر می‌کنم توصیه‌هایی شده که شاید غفوری دیگر نباید در استقلال بازی کند. وریا باید این مسائل را در نظر بگیرد که شاید اگر در استقلال بماند به ضرر این تیم باشد و با این کار به استقلال لطمه بزند که البته خدا کند این طور نباشد و بماند. باید این نکته را به گوش وریا غفوری برسانند که اگر می‌بیند از استقلالی‌ها خبری نیست همه او را دوست دارند. حتی پرسپولیسی‌ها هم او را دوست دارند. این را به حساب چیزهای دیگر بگذارد. با این وجود امیدوارم هر جا که هست موفق باشد. می‌دانم که وریا به پرسپولیس نمی‌رود ولی اگر از استقلال رفت برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    کیسه برپایه ی دلار و دلال میچرخه خخخ یه نگاه به مخارج این تیم تو سال های قبل بنداز عزیز دل کیسه کش... تا متوجه شی : )
    • تاج کبیر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      آره دلال‌ها بودیمیر.استوکس .برانداوو.بازیکنهای بنجل ازبک و تاجیک به استقلال انداختن یه نگاه به بازیکن‌های خارجی تیمتون بنداز ببین کدوم تیم توش دلالی هست راستی اون بازیکن‌های کرووات تیمتون اسمشون رو بلدی؟
    • سیاوش IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      کدام مخارج لنگی کور !!!! اگه پول داشتم که استرا رو نگه میداشتن یا تیام و جباروف و غیره هنوز هم اگه بابا مسعودتون فقط سر سوزنی به دوتیم به یه چشم نگاه میکرد و داوران شیتیل بگیر هم درست قضاوت میکردن باز هم تو همون سالها قهرمانیها تون رو پاره میکرد
    • ابرام US ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      بابا این خیری «خیر» شمارو میخواد ٬چَرا به حرفهاش تو جه نمی کنید ؟ این همه ممل نوری و آق میدی فنونی و حاج فتل و قندل و مندل حرف زدند و سفارش کردن و شما به همشون گفتید چشم ٬ حا لا یه خورده دندون رو جیگر بذارید حرفهای آق خیری رو هم گوش بدید جای دوری نمیره آخه جیگر های با وفا .
  • امین IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    شاهین خیری تو چرا میسوزی؟ایشالا به لطف خدا قهرمان میشیم و موقع قهرمانی میبینیمت که رفتی تو لاکت
  • کیسه تن IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    رزومه این فرد کاملا مشخصه که استاد بردن تیم به دسته های پایینتره.پیچ و مهره تیم کیسه هم واسه رفتن تا به دسته ۳ کاملا تنظیم شده هستش از دهه ۷۰،فرناز درود بهت رفتی کیسه رو به دلارای وطنت فروختی ترجیح دادی، این کیسه ی منه دوسش دارم خیلی زیاد عاجورلو باید خودش با بده.دوسش دارم
  • جمال IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    هرچی که هست مربی سر زبون داریه و راز محبوبیت تو ایران رو خوب یاد گرفته
  • Ali IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    توهم توطئه را از همین الان شروع کرده اید ؟ آقای خیری از هر جا که توصیه شده آشکارا بگویید چرا بدون دلیل و مدرک دیگران را بدنام می کنید؟؟؟هیچ کسی ویا کسانی چنین که شما آقای خیری گفته اید ، نمی کنند . مگر کم مشگل دارند که از هیچ وپوچ قشقرق درست کنند .وریا نیز مانند هر ایرانی دربیان نظراتش آزاد بوده وهست و خواهد بود .حرف های بسی بی خودی تر دیگران زده اند و زندگی نرمال خودرا دارند.پس همانطور که خودش گفته می خواهید کنارش بگذارید، اینهمه بهانه الکی نیارید .
  • حسین IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    آقای خیری جان مادرت مصاحبه نکن موقعی که بازی میکرد ذخیره بوده اون وقت داره در مورد مربی استقلال حرف میزنه . مورینیو توی خیلی از تیم ها نتیجه نگرفت پس مربی بدی . اخه مردیکه اول فکر کن بعد حرف بزن
    • کیسه بکش کیسه کش IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      اقای خیری سابون تو. کجاها میخوابید بدبخت تو زمین می‌خوابه. چقدر خصوصیات خوبی داره.. عصبی هم که هست توبردن تیم‌ها به دسته پائین تر. هم که سابقه روشنی داره واما تو10 سال چهارده تیم عوض کرده.. خدابه دادتون برسه.. عصبی وموجی همکه هست.. دیگه اصلا به ماچه
  • لنگ حقیر IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    لنگیا اینجا چیکار میکنن،چقدر میترسن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی