نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوئل تمام نشدنی برانکو و کی‌روش در نظرسنجی خبرورزشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربیان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران که هرگز رابطه خوبی با هم نداشتند این بار به دلیل پاسخ عجیب برانکو به یک پرسش مهم، دوباره سوژه شدند.

از آغاز نظرسنجی جدید خبرورزشی، چند ساعتی می گذرد که شاهد اعلام حضور موافقان و مخالفان کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ هستیم.

طبیعی هم بود که پاسخ چالش برانگیز برانکو ایوانکوویچ به یک سوال، می‌تواند تبدیل به بحث های اساسی شود.

حالا این شما و این هم دوئل تازه برانکو و کی‌روش در یک نظرسنجی دیگر...

دوئل تمام نشدنی برانکو و کی روش در نظرسنجی خبرورزشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    آمار رو به نفع کی روش دستکاری می کنید فردوسی پور در مصاحبه اخیرش انگار داشت اسکوچیچ رو بازجویی می کرد در حالی که حمایت مشمئز کننده اش از کی روش آبروی اهالی رسانه و خبر رو برده بود این کار شما و فردوسی پور به نوعی در حوزه خودتون یک کودتا علیه فوتبال هست کی روش از حمایت هواداران پرسپولیس برخوردار نیست شما از دو قطبی شدن دوباره فوتبال ملی لذت می بردید تا همیشه تنور خبری تون گرم باشه ولی وقتی کی روش حمایت هواداران پرسپولیس رو نداشته باشه یعنی 70درصد جامعه فوتبالی کی روش رو نمیخواد کی روش عامل قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا بود زمانی که بازیکنان پرسپولیس رو تشویق می کرد از پرسپولیس برن ضمن اینکه اهمیت پرسپولیس برای ما هواداران پرسپولیس خیلی بیشتر از تیم ملیه
    • آریا IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      سفسطه نکن من خودم پرسپولیسی هستم و طرفدار کی روش،برانکو اصلا در حد مربی بزرگی مثل کی روش نیست در شرایط فعلی هم کی روش خیلی می‌تونه به تیم ملی کمک کنه.
    • محمد IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      من پرسپولیسی هستم و طرفدار کیروش. برانکو رفته 60 تا تیم عوض کرده خیلی باید احمق لاشی که مخالفت کنی با یه مربی بزرگ بخاطر برانکو. چرا نمیرید بازی های دوران کیروش رو نگاه کنید و با بازی های دوران اسکوچیچ از نظر پاس های سالم و اصول دفاعی و مثلث های هجومی و تعوبض ها و ..... مقایسه کنید و بعد بیاید نظر بدید اینور و اونور. اسکوچیچ یه نیمگت قوی رو که امثال ترابی و قاعدی و .... روش نشسته بودن رو با تعویض نکردن های احمقانش نابود کرد. برید ببینید بازی ها رو . از فوتبال نگاه کردن فقط اشی مشی خوردنش رو باد گرفتید
    • حسین IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      خطابم به آریا و محمد ، برانکو یک بار ایران رو قهرمان بازیهای آسیایی بوسان 2002 کرد و در جام ملتها با امثال کاملی مفرد و بداوی و محمدعلوی ایران رو سوم جام ملتها کرد ولی کی روش با دهها لژیونر دوبار در جام ملتها تیمش اوت شد توی جام جهانی هم که مثلا حضور ایران با برانکو در جام جهانی2006 با حضور ایران با کی روش توی جام جهانی2014 تفاوت انچنانی نداشت به این مطلب که نوشتم فکر کن بعد توی آینه نگاه کن که …….رو ببینی
  • محمد IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    کیروش از خود برانکو هم بهتر بود برای تیم ملی چه برسه به اسکوچیچ
  • آبی دل IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    خیر
  • صابر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    عادلانه نیست بیشتر پرسپولیسی ها مقابل دیگران
  • آریا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    برانکو اصلا در حدی نیست که بخواد در مورد کی روش حرف بزنه
  • مهدی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    برانکو در حد همین عمان است و بعدش احتمالا دوباره برگرده لیگ ایران،برای کروات ها تبلیغات می‌کنه و هیچ موقع در رئال مادرید ، منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال کار نکرده و سقف آرزوهاش حوزه خلیج فارس است.
  • کوروش IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    یه سوال از برانکو : تو چرا تا الان سرمربی رئال مادرید نشدی؟
  • عارف قزوینی IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    اسکوچیچ ۴تا تیم‌ضعیف به کمک بازیکنایی که همشون محصول مدیریت کیروش هستن، برده ولی جلو کره و الجزایر هیچ حرفی نداشتیم بزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی