بزرگی با شکست مقابل قهرمان المپیک به برنز رسید/ کیانی طلا گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم نشان برنز بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد و ناهید کیانی با برتری برابر چاروس کایوموا از ازبکستان مدال طلای قهرمانی آسیا در وزن ۵۳- کیلوگرم را بدست آورد.

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشوراز امروز جمعه ششم تیر ماه به مدت ۴ روز و به میزبانی کره جنوبی در سالن «هوبان» شهر چانچئون برگزار شد.

دانیال بزرگی اولین نماینده ایران در بخش کیوروگی و در وزن ۶۸- کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ابتدا با برتری برابر ژانگ از کره جنوبی (۲ بر صفر در راند شماری- ۱۱ بر۳ و ۱۴ بر۲) و حسین لطفی از افغانستان ( ۲ بر یک در راند شماری ۱۶ بر ۴، ۱۴بر ۱۶ و ۱۶ بر ۱۰) به مرحله نیمه نهایی رسید. بزرگی در مرحله نیمه نهایی با اولوگ‌بک رشیدوف از ازبکستان و قهرمان المپیک توکیو دیدار کرد و با واگذاری نتیجه (۲ بر صفر در راند شماری ۱۱بر ۷ و ۱۱بر ۳) نهایتا توانست مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم و زهرا شیدایی در وزن ۵۷- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف کانال از فیلیپین رفت و با برتری ۲ بر یک در راند شماری، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. نماینده کشورمان در این مرحله به مصاف ژیائو وانگ از چین رفت و با برتری دو بر صفر در راند شماری، فینالیست شد.ناهید کیانی در دیدار فینال با برتری برابر چاروس کایوموا از ازبکستان مدال طلای قهرمانی آسیا در وزن ۵۷- کیلوگرم را بدست آورد.

زهرا شیدایی نیز آخرین نماینده تکواندو ایران در روز نخست است که در وزن ۵۷- کیلوگرم به روی شیاپ‌چانگ خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی