انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از یحیی/ گل‌محمدی نباید این دو بازیکن را از دست می‌داد!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به لیست ورود و خروج یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه «یحیی گل‌محمدی» به دلیل نتیجه‌گرا بودن مدیران از بازی دادن به نفرات جوان هراس دارد، گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته اما جذب بازیکنان خوب دلیلی برای موفقیت نیست.

محمود کلهر با اشاره به نقل و انتقالات اخیر پرسپولیس، اظهار کرد: نقل و انتقالات بسیار عالی پیش رفته و بازیکنان خوبی جذب شده‌اند اما بازیکنان خوب به تنهایی ملاکی برای قهرمانی نیستند زیرا گاهی اوقات ستاره‌ها نمی‌توانند خودشان را با شرایط تیم، وفق بدهند که این مسئله باعث تاثیر منفی در نتیجه می‌شود. ما نیازمند تعامل درست بین مدیر باشگاه، مربی و بازیکنان هستیم تا حواشی را دور نگه داریم و در آرامش، تمام تمرکز تیم را روی روند پیشرفت بازیکنان بگذاریم.

وی افزود: با اینکه بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمده‌اند اما به‌نظرم برخی بازیکنان مثل احسان پهلوان و رامین رضاییان را نباید از دست می‌دادیم.

هافبک سابق پرسپولیس درباره امید قهرمانی این تیم در فصل آتی بیان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است که همیشه جایگاه بالایی خواهد داشت و بازیکنان خوبی در آن پا می‌گذارند. ضعف ما بازیکنان ناتوان نیست بلکه سال‌هاست که با مشکلات مدیریتی روبه‌رو هستیم و حمایت خوبی از کادرفنی نمی‌شود. با این وضعیت گل‌محمدی کارنامه خوبی را از خود به جا گذاشت و اگر بخواهیم در این فصل هم نتیجه بگیریم باید مدیریت باشگاه در روند خود تجدید نظر کند. در بازی مقابل الهلال در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا ما حتی مدیرعامل هم نداشتیم و تمام استرس‌ها به مربی منتقل شد. همه دیدیم یحیی هم آرامش خود را از دست می‌دهد و کنترل خوبی روی فشارها و استرس‌ها ندارد.

وی ادامه داد: زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم به ما می‌گفتند که حتی نباید گل بخوریم چه برسد به باخت. برای پرسپولیس خیلی بد است که نایب قهرمان بشود زیرا همیشه باید در راس باشد.

کلهر با انتقاد از گل‌محمدی گفت: باید بپذیریم که بازی‌های بدی در فصل گذشته داشتیم و اشتباهات فردی در تیم بالا بود اما این‌ها از چشم مربی هم دیده می‌شود که تغییرات زیادی در ترکیب تیم می‌داد و نمی‌توانست بازیکنان را ثابت کند. برای مثال هنانوف در مرکز دفاع روند خیلی بدی داشت و یا حامد لک به علت شرایط بد نتوانست به درستی در تیم ظاهر شود. ما در فصل گذشته تنها یکی دو بازیکن را از پایه‌ها وارد تیم بزرگسالان کردیم که بازی هم نکردند. اینکه سرمربی بزرگسالان یک بار هم به تیم‌های پایه سر نزده، مشکل بسیار بزرگی است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: سال‌هاست در حوزه پایه‌ها فعال هستم. می‌دانم هیچ نگاهی به پایه‌ها وجود ندارد و همه تنها به فکر قهرمانی تیم اصلی هستند با اینکه آکادمی قلب یک باشگاه است. اگر یحیی نگاه درستی به تیم‌های پایه داشت، بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به پرسپولیس راه پیدا نمی‌کردند. سرمربی ما به علت نتیجه محوری بیش از حد مدیران، در استفاده‌ از بازیکنان پایه هراس دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پودر جک تری IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    رامین حاشیه زیاد داره اما احسان نباید میرفت، یعنی باید بمونه
    • رامین IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      رامین چه حاشیه ای درست کرده ؟؟؟یه چیزی انداختید تو دهنتون هی تکرار میکنید .اصلا یک بار ایشون رو از نزدیک دیدی که این حرف رو میزنی
  • کامی فوتبالیست های سوسول حتی یک ریال نمی ارزند IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    این روزنامه هاهستن که این سوسول ها رابزرگ می کنند
  • مجتبی رجائی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    با وجودِ سردار خیالمون راحته؛ تا آجرلوی عزیزُ داریم حتی اگه کلّیه ی عوامل ورزش هم لُنگی باشنُ بخوان علیه تاج کبیر و عواملش اقدامی صورت بِدَن، نَه تنها راه به جایی نمیبرن بلکه خوارُ خفیف و دست از پا درازتر سرجاشون میشیننُ خودخوری میکنن تا از حسادت دق کنن،، دُور، دُورِ آبیای پایتخته،، ایکاش سردارِآجرلو زودتر میومدُ بابامسعودتونم هنوز راس کار بود؛ تا همگی یجا حسرت به دل میموندین
  • علی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    پهلوان شجاعی و رامین را نیاید از دست میداد
  • مهدی باجو IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
    ضمن تشکر از دلسوزی جناب کلهر ، مطمئنا گل محمدی دوست داره بیاد بچه های پایه رو هم ببینه ، اما فرصت نداره ، بهترین کار اینه ساختاری مشابه تیم اصلی تشکیل بشه و زمان بازیهای تیم‌های پایه اطلاع رسانی بشه و از هواداران برای افزایش روحیه اونها بیان و بازیهاشون رو ببینن و حتی کمک های مختلفی از جمله کمک مالی بهشون بشه ، بنده بعنوان هوادار ۴۰ ساله پرسپولیس اولین نفر میام ، فقط ما نمی‌دونیم که کی اینها بازی دارن , آقای کلهر بازم خداقوت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی